#1
Eerste pers probeer ik zo laag mogenlijk te persen en ook zo kort mogenlijk daarna pers ik wel iets hoger en harderstel je hem in op 130 140 graden of hoger?
Eerste pers probeer ik zo laag mogenlijk te persen en ook zo kort mogenlijk daarna pers ik wel iets hoger en harderstel je hem in op 130 140 graden of hoger?
tot de laatste drupEerste pers probeer ik zo laag mogenlijk te persen en ook zo kort mogenlijk daarna pers ik wel iets hoger en harder
Title of your sextape...?Eerste pers probeer ik zo laag mogenlijk te persen en ook zo kort mogenlijk daarna pers ik wel iets hoger en harder
Dat ziet eruit alsof het over mijn longen moet gaan, zo mooi!Ja ik gebruik ook altijd hasj nu pers ik van deze Bekijk bijlage 40788Bekijk bijlage 40789
Handjes van de vloer en voetjes in de luchtAnd then @HappyMind came to rain on our parade.![]()
gewone vape pen wordt niet heet genoeg...Hallo ben hier terug, zijn er hier mensen die Shatter dabben? ben er wel in geïnteresseerd. En mijn vraag is zou dat willen met vape pen doen.
Tis dat?Wax, dabs, rosin, SHATTER
Etc etc
En werkt dat allemaal anders? En ze gebruiken een solvent (oplossing). Waar bestaat dat uit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."