Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Harry In De Warrie zei: Gelukkig! Ja dat zou kunnen over 1 week tot een klein maandje zou de afkick verschijnselen over moeten zijn/verminderd. Eet gezond, neem rust en zorg goed voor jezelf. Klik om te vergroten... Komt goed dankjewel"
"Rosie zei: Ik houd van 2cb. 2cb is voor mij vooral mentaal. En erg mooi. Vaak krijg ik een grijns als hij begint te werken. Soms heb ik wel eens een moeilijk moment, maar daar krijg ik mezelf altijd wel uit, ik kan het onwijs goed sturen. Die keer niet. Ik ging bad. Wat: 2CB Dosis: 28 mg (getest en al vaker gebruikt) Waar: thuis Met wie: mijn vriend en beste maat Trippen doe ik het liefst thuis. Lekker veilig in je eigen omgeving. En thuis maken we dan gezellig. Al mijn lampen zijn Philips hue kleurlampen. Dus kleurtjes aan. Zo'n galaxy lichtje op plafond. Verschillende sapjes, fruit, snoep. Zo komen we de avond wel door. Ook hebben we een playlist gemaakt met visuele filmpjes om die af te spelen op tv. Lekker psytrance aan. We nemen in. Mijn vriend en ik gaan voor 28mg, onze normale dosis. Mijn maat gaat voor 49mg. Hij weet dat hij op mij terug kan vallen. Ik neem mijn normale dosis dus dat voelt veilig. Mijn vriend en maat voelen al wat na een half uur. Ik nog niet. Dat is meestal wat later bij mij. Mijn vriend vind die bodyload altijd wat vervelend en gaat even op bed liggen. Mijn maat zondert zich ook even af. Ik begin nu ook de effecten te merken. Uiteindelijk wordt ik stik misselijk. He bah, dat is vervelend. Toch maar naar de wc. Kan er maar beter uit dan, toch? Op de wc moet ik alleen maar kokhalzen. Ok. Dit heb ik eerder gehad. Zit in mijn hoofd. Ik hoef niet over te geven. Hup terug naar de woonkamer. Ik kijk naar de tv en vind het veels te heftig. Ik zet snel de tv uit. Misselijkheid blijft aanhouden. Ook begin ik mij erg naar te voelen. Ik voel me opgesloten en een strop om mijn keel. Ik ga op de bank liggen en probeer de misselijkheid weg te zuchten. Na even toch maar weer naar de wc. Nop. Wederom niks. Mijn vriend komt net weer naar beneden en vraagt hoe het gaat. Nou ja. Niet zo goed dus. Hij sleurt me mee en zegt dat ik gewoon andere prikkels nodig heb. Ik probeer wat te drinken. Misschien moet er wel iets in mijn maag ipv dat ik denk dat het eruit moet! Nop. Werkt ook niet. Ik wordt mega onrustig en zit onwijs in de knoop met mezelf. Wat ik op dat moment nog niet weet, is dat mijn maat ook bad aan het gaan is. Fuck. Dat is echt worst case scenario! We gaan naar buiten. Mijn vriend doet een jointje. Vraagt of ik ook wil. Ik twijfel, misschien geeft het me rust. Maar wiet versterkt ook altijd mijn trip. En ik haat mijn trip op het moment. Nee. Geen wiet. Nog steeds knetters misselijk. Ik wil graag wandelen. Gelukkig hebben we een binnenplaats parkeerplaats. Dus ik ga daar rondjes lopen. Mijn vriend vind het te grappig wat ik doe en begint hard te lachen. Waardoor ik me nog vervelender voel. Hup weer naar binnen. zowel mijn vriend als mijn maat vragen wat ik wil. Ik.weet.niet.wat.ik.wil. ik voel me kut en misselijk. Ik loop naar de klok en zie dat het 2 uur later is na inname. 2 uur. Fuck myself. Ik kan niet misselijk zijn van opkomst. Dit is gewoon al trippen. Nu ff normaal doen!! Mijn maat vraagt of andere muziek een idee is. Ja! Andere prikkels. Laten we dat doen! Hij gaat ook nog steeds bad. Andere muziek. Gaat eventjes beter. Dan weer misselijk en kut. Weer naar de wc. Weer kokhalzen. Ik loop naar boven en ga op bed liggen. En denk bij mezelf. Het is nu ruim 2 uur. De tijd gaat voorbij. Laat dit voorbij zijn... Even later komen mijn vriend en maat erbij liggen. Mijn maat probeert me op te beuren dat ik zo mooi ben. Hij voelt zo lekker zacht en warm. Langzaam beginnen we ons beide weer wat beter te voelen. Ik zeg dat ook en zeg dat ik me ook iets helderder voel. Hij ook. Ah fijn. Een minuut later is het weer helemaal omgedraaid. We voelen ons beide weer kut en mijn misselijkheid is terug. Bleeeeeeeeeh. Laat dit over zijn!!! Mijn maat besluit een nuchtere vriend te bellen. Ik lig nog steeds op bed mijzelf kut te voelen. Voor mijn gevoel lig ik er al uren. Toch maar weer opstaan. Hup naar beneden. Ik probeer wat druiven te eten. Ook niks. Wat een kutnacht. Ik ga even later face timen met een maat. Een nuchter iemand horen helpt al enorm. Ik word even met beide benen weer op de grond gezet. Na tijdje met hem te hebben gepraat voel ik me een stuk beter. Ik meng me weer in de woonkamer. We zetten een waterpijp op zonder wiet. Even lekker buiten zitten en we kletsen. Zowel mijn maat als ik voelen ons een heel stuk beter. Ze besluiten een jointje te doen. Ik vind het enorm stinken en ga weer naar binnen. Ik zet mijn koptelefoon op. Oh yes! De muziek klinkt weer fijn. Op dat moment is het 3,5 uur later na inname. Ik geniet nog van de muziek en ga de katten aaien. Ik merk wel dat ik een massive hoofdpijn aan het ontwikkelen ben. Hup pijnstiller erin. De andere 2 komen weer naar binnen. We zijn duidelijk minder hard aan het trippen. We besluiten nog even de visual filmpjes te kijken. Best geinig. Als je dan wegkijkt naar de muur, beweegt de muur van je af. Gelukkig kunnen we beide op die manier nog beetje genieten van onze trip. Mijn vriend is in slaap aan het vallen. Haha. Uiteindelijk besluiten we na 6 uur naar bed te gaan. De volgende dag praten we erover natuurijk. Ik heb echt geen idee waarom ik zo slecht ging. Tijden de trip hadden we ook een gesprek dat ik altijd zo sterk ben. Dat er iets is wat me dwars zit. We probeerden te bedenken wat, maar konden niks bedenken. En nog steeds niet. Het o zo mooie 2cb heeft me even een andere kant laten zien. Ik achtte het onmogelijk om bad te gaan. Ik wist immers altijd dat ik aan het trippen was en kon het zo sturen. Het lukte me gewoon niet. Heftige nacht. Klik om te vergroten... Volgensmij ben ik echt een Mongool die me over niks had ingelezen ofja niet genoeg in de zomervakantie heb ik namelijk me eerste be laatste keer 2cb gedaan met me beste vriend zin eerst en laatste keer we hadden 2 pillen per persoon van 26mg binnen 1 uur tijd ingeslikt van elkaar af dus op 1 uur tijd hadden we beide 52mg op iets om mee dood te gaan we hadden zo’n paniek alles was zo heftig we dachten dat we dood gingen iets wat we nooit meer wouden meemaken"
"Dessie zei: Yooo allemaal, Ben even benieuwd of iemand deze ervaring ook heeft gehad. 8 jaar stevig dagelijks geblowd, nooit ergens last van gehad - het deed me juist veel plezier. Maand geleden op vakantie geweest, toen een tijdje ff niet geblowd. Alleen 2x in het weekend en na de 2e keer een hevige bad trip gekregen. Paniekaanval x10 laat maar zeggen - nooit verwacht dat me dit ooit zou overkomen van wiet. Ik ben een enorme wiet fan en denk dat het ook een goed middel is. Voelde me die dag ook prima en rookte een jointje s'avonds met iemand waarmee ik vaker een jointje heb gerookt - er was gwn een relaxte sfeer enzo. Ik wilde ook van dagelijks blowen naar soms een jointje roken en dat ging me tot die dag erg goed af. We zijn nu 2,5 week verder en voel me nog steeds echt vreselijk. Enorme angst op drukke plekken, krijg van alles stress en kan de stress niet loslaten. Het is vooral een angst die maar niet weggaat, terwijl ik er juist niet mee bezig probeer te zijn. Vrijdag en zaterdag uiteten geweest en het voelde gewoon alsof ik uit was gecheckt - ik hoorde zoveel geluiden om me heen en kon maar niet focussen op de gesprekken. Helemaal van de wereld ofzo en werd daar weer erg angstig van. Ik heb erna geen wiet, alcohol, cafeïne meer aangeraakt omdat dat alles verstrekt. Heb een gezond leefpatroon. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Hoe kan je hier beter mee omgaan? Ik ben nooit zo geweest en voel me erg angstig, adem zit ook erg hoog. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet doen. Iemand tips? Klik om te vergroten... Ook 17jaar rook al 4 jaar sinds dit jaar in de zomer heel veel gerookt en andere drugs gedaan rookte zo 20 gram in 5 dagen op geld zo weg nu school begonnen en rookte al wat minder had ik laatst van iemand 5 gram gehaald maar echt hele sterke wiet ik had 1 Jonko op en voelde alsof ik er 4 op had later op de dag nog 1tje en voor de eerste keer ook 1 slokje lean gehad ben die avond voor de eerste keer ooit slecht gegaan maar ik dacht van niks gewoon te veel gehad want het was zo’n zware wiet 2 dagen later ik denk ik ga nog eentje roken maar minder erin en maar 1 voordat ik hem op had ging ik weer slecht ik dacht wtf is dit en durfde niet meer te roken bang dat ik weer slecht ging dus week lang niet gesmoked en daarna was ik met een vriend die assie had was de zelfde assie waar ik al 2 jaar lang haal nooit problemen mee gehad ik rook er 1 en ik ging niet slecht dus ik denk het ligt aan de wiet nu 3 dagen later rookte ik weer assie nergens last van 2 uur daarna heb ik er nog 2 gerookt ging ik weer slecht ik herhaal dit waren de eerste keren voor mij in 4 jaar tijd ik moest niet overgeven alleen de eerste keer de andere keren kreeg ik heel erg heten overgeef gevoel het gevoel alsof het steeds naar boven komt en alsof ik me eigen lichaam niet meer voel alsof ik in me lichaam drijf echt een kut gevoel wanneer je dat overgeef gevoel erbij hebt die laatste keer was 3 dagen geleden ik wil nu helemaal stoppen want ben er gewoon klaar mee nu heb ik elke avond als ik me ogen dicht doe een draaierig gevoel ik kan niet slapen ook vandaag kheb de hele avond niet geslapen waardoor ik die weer een dag niet naar school ga en ik voel me vooral heel angstig alsof er geesten op me kamer zijn elke avond mijn zaklamp aan in bed gewoon bang in het donker alsof Oke en klein kind ben ik hoor een geluid alsof mijn kast dicht slaat heb daarna 3 uur lang met me zaklamp op die kast gericht helemaal paranoia maar het raarste vind ik gewoon die draaierigheid als ik m’n ogen dicht doe ik weet niet wat die is"
"Mevrouw Pløp zei: Je bent veel te jong, gebruikt veel te veel wiet en zeker VEEL te veel XTC op een avond én te kort op elkaar. Oftewel: je bent hard op weg je hersens te frituren terwijl ze nog volop in ontwikkeling zijn. Het slecht gaan, de paniek etc zijn waarschuwingen. Neem deze alsjeblieft serieus en stop voor de komende paar jaar helemaal met alle drugs. Jullie zijn overduidelijk (nog) niet in staat om verantwoord te gebruiken. Als het je niet lukt zelf te stoppen: zoek hulp! Ik vraag me bij zulke topics altijd wel af hoe een 13 tot 17 jarige aan het geld komt voor 20 gram wiet per week, holy shit. Mocht je over een aantal jaar weer eens wat willen proberen, onthou dan: less is more. Laat je shit testen, lees je in op maximum doseringen en hou je daar ook aan. En dan nog even een mod-opmerking: gebruik voortaan alsjeblieft leestekens en alinea's, deze tekst is haast onleesbaar. Klik om te vergroten... Heb het aangepast hoop dat het wat beter is bedankt voor de reactie"
"17jaar rook al 4 jaar. sinds dit jaar in de zomer heel veel gerookt en andere drugs gedaan, rookte zo 20 gram in 5 dagen op geld zo weg. Nu school begonnen en rookte al wat minder, had ik laatst van iemand 5 gram gehaald maar echt hele sterke wiet. Ik had 1 Jonko op en voelde alsof ik er 4 op had. Later op de dag nog 1tje, en voor de eerste keer ook 1 slokje lean gehad. Ik ben die avond voor de eerste keer ooit slecht gegaan, maar ik dacht van niks gewoon te veel gehad want het was zo’n zware wiet. 2 dagen later ik denk ik ga nog eentje roken maar minder erin en maar 1 , voordat ik hem op had ging ik weer slecht. Ik dacht wtf is dit en durfde niet meer te roken bang dat ik weer slecht ging. dus week lang niet gesmoked en daarna was ik met een vriend die assie had (was de zelfde assie waar ik al 2 jaar lang haal nooit problemen mee gehad) ik rook er 1 en ik ging niet slecht ,dus ik denk het ligt aan de wiet. Nu 3 dagen later rookte ik weer assie nergens last van. 2 uur daarna heb ik er nog 2 gerookt ging ik weer slecht. (ik herhaal dit waren de eerste keren voor mij in 4 jaar tijd) ik moest niet overgeven alleen de eerste keer. De andere keren kreeg ik heel erg een overgeef gevoel. Het gevoel alsof het steeds naar boven komt, en alsof ik me eigen lichaam niet meer voel. het voelde alsof ik in me lichaam drijf echt een kut gevoel wanneer je dat overgeef gevoel erbij hebt. Die laatste keer was 3 dagen geleden, ik wil nu helemaal stoppen want ben er gewoon klaar mee. Nu heb ik elke avond als ik me ogen dicht doe een draaierig gevoel. Ik kan niet slapen ook vandaag kheb de hele avond niet geslapen waardoor ik weer een dag niet naar school ga. ik voel me vooral heel angstig alsof er geesten op me kamer zijn elke avond mijn zaklamp aan in bed gewoon bang in het donker, alsof Ik en klein kind ben. Ik hoor een geluid alsof mijn kast dicht slaat heb daarna 3 uur lang met me zaklamp op die kast gericht helemaal paranoia, maar het raarste vind ik gewoon die draaierigheid als ik m’n ogen dicht doe ik weet niet wat dit is. Ook heb ik 4 keer xtc gedaan in zomer met een vriend van me. laatste avond was het meest waar we 6 pillen per persoon hadden en 5 gram wiet per persoon. dat Ik op 1 avond 6 pillen van 220 mg en 5 gram wiet naar binne heb gewerkt voor me 4 de keer. (nergens last van gehad) Anderhalve week later 2cb proberen voor de eerste keer met dezelfde mattie, hebben toen op 1 uur tijd 2 pillen van 26 mg gehad 52 mg per persoon, dus gingen beide fk slecht. (niet overgeven of misselijk maar gewoon zo raar nooit meegemaakt allebei paniek dachten dat we dood gingen) Sinds dien heeft die vriend van me altijd steken in zijn borst wanneer die wiet rookt of assie rookt. Hij is daarvoor naar de dokter geweest heeft hem gecheckt niks mis met z’n hart of longen, maar toch blijft die dat hebben. Ik nergens last van gehad tot ik maar slecht bleef gaan op die wiet, terwijl ik na de 2cb nog 2 weken lang elke dag minstens 2 gram rookte, Daarna ging minderen toen school begon, en toen ik weer wou roken dus slecht ging. ik weet niet of ik nu helemaal moet stoppen of wat dit gevoel is dat ik steeds bad ga op wiet en zelfs assie? Ik wel eigenlijk gewoon stoppen beetje aan mezelf gaan werken weer terug fitnessen en op een eerlijke manier geld verdienen. Ik denk ook dat het gevoel (angst/draaierigheid/weinig slaap) afkickverschijnselen zijn?"
"N3K0 zei: Gelieve gebruik te maken van leestekens 🙏🏻 En zodra je je slecht voelt enzo misschien dat serieus nemen en eens kritisch naar Jezelf kijken. Klik om te vergroten... Heb het aangepast hoop dat dit ietsjes beter is bedankt voor de reactie"
"FredKroket zei: Pro tip: alinea's Klik om te vergroten... Heb het geprobeerd te verbeteren"
"Harry In De Warrie zei: Waarom zou je blijven gebruiken als je er niet goed op gaat? Geef je lichaam rust en hou je met xtc aan de 3 maanden regel en als je gebruikt 0,5mg - 1mg per kg lichaam gewicht met 6 pillen van 220mg mag je blij zijn dat je het nog na kan vertellen. Maar ik zou in ieder geval minimaal een jaar niks doen. Je hersens moeten herstellen en omdat je niet gewacht hebt tot je hersens volledig zijn ontwikkeld kan het zijn dat je de rest van je leven last van gaat hebben. Niet om je bang te maken maar je moet echt serieus je leven verbeteren. Klik om te vergroten... De xtc en 2cb was eenmalig in de zomer dus dat doe ik zowiezo niet meer ik weet niet zeker of het 220 of 120mg was maar de wiet ben ik al een weekje mee gestopt en ik denk dat wat ik op het moment mee maak de afkickverschijnselen zijn zou dit kunnen?"