Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorgedraaide joints

Voorgedraaide joints

45 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Zeg, mot ik nou een mod waarschuwen voor het noemen van prijzen? 😱😱
Klik om te vergroten...
Fuuuuucccck !!!! Hahahaha
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja soms als ik te lui ben om te draaien of voor onderweg als ik een planning heb en ff snel wil blowen

Verder altijd m'n eige joints draaien, rookt beter, meer wiet erin die voorga's roken op als peuken
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vind het wel een beetje raar dat we het niet over coffeeshops mogen hebben. Dat we hier geen dealers bespreken lijkt me logisch, maar een coffeeshop is aan de voorkant toch gewoon een winkel?

Misschien het subforum naar "wiet/hasj" vernoemen gezien we het ook niet over coffeeshops mogen hebben :tongueout:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Koop jij wel eens voorgedraaide joints in de coffeeshop? Of is dit echt geld voorspilling?
Klik om te vergroten...

Nee. Ja.

DjYella zei:
Ik koop ze af en toe wel eens, puur bij gebrek aan draaikunsten, ben er best happy mee moet ik zeggen.
Klik om te vergroten...

Mijn draaikunsten beperken zich tot na drie keer draaien en twee verscheurde vloetjes een bosje bloemen. Maar dat vind ik nóg beter dan de voorgedraaide joints.

Ei-Salade zei:
Nee. Laatst nog gedaan een pure joint met "Gelato" viel erg tegen, de tip was ook net zo groot als de joint zelf.
Klik om te vergroten...

Dat ook ja.

Manu76 zei:
Ja, ik was er wel een voorstander van. Kon ik er eentje kopen en zodra het op was, was het op.
Ik moet erbij vermelden, dat ik dit deed in de tijden dat ik met Nederlandse guldens kon betalen.
Daarna ging ik meer blowen en begon ik met af en toe een grammetje....
Klik om te vergroten...

Zelf rollen is leuker. Maar ik ben nooit verslaafd geworden, dus het is nooit een automatisme geworden.

N3K0 zei:
Verspilling en je weet niet wat en hoeveel ze er in stoppen .
Klik om te vergroten...

Dit.

Manu76 zei:
Je mag geen prijzen noemen, al begrijp ik dat je de regels niet goed hebt doorgenomen.
Ben je verslaafd aan nicotine, of waarom zou je tabak bij de wiet doen?
Als je serieus medisch je wiet wilt gebruiken kun je je ook inlezen in vapen. Dan gebruik je minder wiet en minder zwaar voor je longen.

Maar wiet kan een dure hobby zijn ja.
Klik om te vergroten...

Het rookte gewoon lekkerder weg dan puur.

Voorgedraaide joints (in Amsterdam bij het leven gekocht door touristen) zijn wel goed voor één ding.

Overal liggen die plastic kegels op de grond in Amsterdam. Vaak nog met de dop erbij.

Zo heb je altijd gemakkelijk gratis kokers voor je zelf (of blowende vriend) gedraaide joints.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Zeg, mot ik nou een mod waarschuwen voor het noemen van prijzen? 😱😱
Klik om te vergroten...
Mijn nederige excuus!!! hij glipte er even tussendoor uit frustratie haha.... bedankt dat u het bij een waarschuwing houdt :praying2:
Wat een top mods hier ook he :sunglasses:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Mijn nederige excuus!!! hij glipte er even tussendoor uit frustratie haha.... bedankt dat u het bij een waarschuwing houdt :praying2:
Wat een top mods hier ook he :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Het is voor mij technisch onmogelijk @Mezelf te bannen, maar anders...
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#7
THC olie nog betere oplossing
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vind een houten pijp het beste. Vooral als je hasj rookt. Het trekt oo een gegeven moment het hout in en heb je altijd goeie smaak
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is jullie mening over een wietpijpje?
Of zo'n onehitter buisje?

Ik weet hoe zoiets werkt.
Maar ben vooral op zoek naar wat is het effect, is zo'n pijpje of buisje niet snel verstopt etc
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kunt best vaak wiet of hasj roken met een wietpijpje, voordat het verstopt raakt.

Zover moet je het niet laten komen, dus af en toe pijpje uit elkaar halen en schoonmaken met alcohol en wattenstokjes bijvoorbeeld.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je veel smoket is het weggegooid geld en eigenlijk ook zonde van je ervaring: man wat gor 9/10 keer. Maar als ik wil stoppen of minderen koop ik ze ook want dan heb ik verder niks meer in huis. Is dus maar net wat je gebruik en je doel is.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hippie Langwaus zei:
Je kunt best vaak wiet of hasj roken met een wietpijpje, voordat het verstopt raakt.

Zover moet je het niet laten komen, dus af en toe pijpje uit elkaar halen en schoonmaken met alcohol en wattenstokjes bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

Goed om te horen.
Ik las al iets van gaasjes erin doen etc.
Maar af en toe goed schoonmaken / openen lijkt dan ook een oplossing.
Dank.

En wat veel pijpjes heb je.
De keuze is reuze
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan draaien als geen ander’ maar ben verloop van tijd er te lui voor geworden, dan een voorgedraaide doet zeker zijn werk, buiten dat als je het zelf draaid is die zo veel malen lekkerder en beter, smaak en high
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Goed om te horen.
Ik las al iets van gaasjes erin doen etc.
Maar af en toe goed schoonmaken / openen lijkt dan ook een oplossing.
Dank.

En wat veel pijpjes heb je.
De keuze is reuze
Klik om te vergroten...
Een gaasje in de pijpekop is ook handig/essentieel. Daar rust je hasj en wiet op, zodat je het niet door de pijp heen zuigt.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe zit het eigenlijk met de geur uit een pijpje? Is die minder dan in de vloei?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Hoe zit het eigenlijk met de geur uit een pijpje? Is die minder dan in de vloei?
Klik om te vergroten...
Als je minder geur wil kun je in mijn ervaring het best een vaporizer gebruiken. Blowen doe ik buiten (behalve met @Roze Olifant na de LSD) maar de vaporizer gebruik ik gewoon binnen. Ruikt vooral kruidig (ook volgens niet-blowende vrienden)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Als je minder geur wil kun je in mijn ervaring het best een vaporizer gebruiken. Blowen doe ik buiten (behalve met @Roze Olifant na de LSD) maar de vaporizer gebruik ik gewoon binnen. Ruikt vooral kruidig (ook volgens niet-blowende vrienden)
Klik om te vergroten...

Hmmm balen dat die niet meer te koop zijn.
Want daar is zover mijn kennis reikt een verbod op.
Dat zou dan wel ideaal zijn, want de geur van wiet vind ik minder :)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Hmmm balen dat die niet meer te koop zijn.
Want daar is zover mijn kennis reikt een verbod op.
Dat zou dan wel ideaal zijn, want de geur van wiet vind ik minder :)
Klik om te vergroten...
Een vaporizer is nog steeds gewoon te koop. ("Kruidenroker/verdamper)
Daar stop je je "kruidjes" in ipv dat het een olie ofzo is.

Op de liquid vape's zit een verbod.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Hmmm balen dat die niet meer te koop zijn.
Want daar is zover mijn kennis reikt een verbod op.
Dat zou dan wel ideaal zijn, want de geur van wiet vind ik minder :)
Klik om te vergroten...
Heh? Oh wauw, dat is nieuw voor me! Wist ik niet 🧐
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
In fysieke winkels volgens mij nog wel, anders uit het buitenland.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."