#1
Fuuuuucccck !!!! HahahahaZeg, mot ik nou een mod waarschuwen voor het noemen van prijzen? 😱😱
Fuuuuucccck !!!! HahahahaZeg, mot ik nou een mod waarschuwen voor het noemen van prijzen? 😱😱
Koop jij wel eens voorgedraaide joints in de coffeeshop? Of is dit echt geld voorspilling?
Ik koop ze af en toe wel eens, puur bij gebrek aan draaikunsten, ben er best happy mee moet ik zeggen.
Nee. Laatst nog gedaan een pure joint met "Gelato" viel erg tegen, de tip was ook net zo groot als de joint zelf.
Ja, ik was er wel een voorstander van. Kon ik er eentje kopen en zodra het op was, was het op.
Ik moet erbij vermelden, dat ik dit deed in de tijden dat ik met Nederlandse guldens kon betalen.
Daarna ging ik meer blowen en begon ik met af en toe een grammetje....
Verspilling en je weet niet wat en hoeveel ze er in stoppen .
Je mag geen prijzen noemen, al begrijp ik dat je de regels niet goed hebt doorgenomen.
Ben je verslaafd aan nicotine, of waarom zou je tabak bij de wiet doen?
Als je serieus medisch je wiet wilt gebruiken kun je je ook inlezen in vapen. Dan gebruik je minder wiet en minder zwaar voor je longen.
Maar wiet kan een dure hobby zijn ja.
Mijn nederige excuus!!! hij glipte er even tussendoor uit frustratie haha.... bedankt dat u het bij een waarschuwing houdtZeg, mot ik nou een mod waarschuwen voor het noemen van prijzen? 😱😱
Het is voor mij technisch onmogelijk @Mezelf te bannen, maar anders...Mijn nederige excuus!!! hij glipte er even tussendoor uit frustratie haha.... bedankt dat u het bij een waarschuwing houdt
Wat een top mods hier ook he![]()
Je kunt best vaak wiet of hasj roken met een wietpijpje, voordat het verstopt raakt.
Zover moet je het niet laten komen, dus af en toe pijpje uit elkaar halen en schoonmaken met alcohol en wattenstokjes bijvoorbeeld.
Een gaasje in de pijpekop is ook handig/essentieel. Daar rust je hasj en wiet op, zodat je het niet door de pijp heen zuigt.Goed om te horen.
Ik las al iets van gaasjes erin doen etc.
Maar af en toe goed schoonmaken / openen lijkt dan ook een oplossing.
Dank.
En wat veel pijpjes heb je.
De keuze is reuze
Als je minder geur wil kun je in mijn ervaring het best een vaporizer gebruiken. Blowen doe ik buiten (behalve met @Roze Olifant na de LSD) maar de vaporizer gebruik ik gewoon binnen. Ruikt vooral kruidig (ook volgens niet-blowende vrienden)Hoe zit het eigenlijk met de geur uit een pijpje? Is die minder dan in de vloei?
Als je minder geur wil kun je in mijn ervaring het best een vaporizer gebruiken. Blowen doe ik buiten (behalve met @Roze Olifant na de LSD) maar de vaporizer gebruik ik gewoon binnen. Ruikt vooral kruidig (ook volgens niet-blowende vrienden)
Een vaporizer is nog steeds gewoon te koop. ("Kruidenroker/verdamper)Hmmm balen dat die niet meer te koop zijn.
Want daar is zover mijn kennis reikt een verbod op.
Dat zou dan wel ideaal zijn, want de geur van wiet vind ik minder![]()
Heh? Oh wauw, dat is nieuw voor me! Wist ik niet 🧐Hmmm balen dat die niet meer te koop zijn.
Want daar is zover mijn kennis reikt een verbod op.
Dat zou dan wel ideaal zijn, want de geur van wiet vind ik minder![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."