#1
Ik koop ze af en toe wel eens, puur bij gebrek aan draaikunsten, ben er best happy mee moet ik zeggen.
Verspilling en je weet niet wat en hoeveel ze er in stoppen .Koop jij wel eens voorgedraaide joints in de coffeeshop? Of is dit echt geld voorspilling?
Hoe duur verschilt per shop en per jonko.En de mensen die een voorgedraaide halen, die vragen dan:
"doe me 10 voorgedraaide joints?"
Wat kost een voorgedraaide gemiddeld trouwens?
Denk dat een zakkie goedkoper is.
Maar goed, ook hier problemen met draaikunsten na handletsel
Over het algemeen duurder maar prijzen noemen mag niet hier, Ik haal soms wel eens 1tje als ik 5 gram haal en weer door moet zodat ik onderweg toch 1 kon roken maar rookte toch minder lekker als een zelf gedraaide.En de mensen die een voorgedraaide halen, die vragen dan:
"doe me 10 voorgedraaide joints?"
Wat kost een voorgedraaide gemiddeld trouwens?
Denk dat een zakkie goedkoper is.
Maar goed, ook hier problemen met draaikunsten na handletsel
Als je handletsel hebt zou je als je perse je joints zelf wil maken voor gedraaide cone`s kopen.
Redelijk makkelijk. Ik zou zeggen koop er 1 ofzo (smartshop heeft ze waarschijnlijk ook) en kloot gewoon een beetje aan. (je kan gewoon alles in je grinder gooie en dan daarna alles op een papiertje (met een vouwtje erin) en dan kun je het er beetje bij beetje ingieten. Beetje ligtjes aandrukken en klaar. )Die zag ik inderdaad op internet. Maar hoe vul je deze?
Lijkt me dat je daar erg moeilijk de wiet en tabak in krijgt?
Ik wel jaEn de mensen die een voorgedraaide halen, die vragen dan:
"doe me 10 voorgedraaide joints?"
Redelijk makkelijk. Ik zou zeggen koop er 1 ofzo (smartshop heeft ze waarschijnlijk ook) en kloot gewoon een beetje aan. (je kan gewoon alles in je grinder gooie en dan daarna alles op een papiertje (met een vouwtje erin) en dan kun je het er beetje bij beetje ingieten. Beetje ligtjes aandrukken en klaar. )
Dadelijk ga je nog vragen hoe je ze moet oproken
Ik vraag me wel een beetje af wat je leeftijd is. Care to share?
Ik wel ja![]()
Er is al gezegd dat prijzen noemen hier niet mag, dus waarom doe je dit toch?Duur geintje wel.
Zag op de lokale shopsite dat een voorgedraaide Xxx euro kost
Ik rook het amper tot zelden. Vette amateur hier. Ps: haal de prijs ff weg, is tegen de forumregelsDuur geintje wel.
Zag op de lokale shopsite dat een voorgedraaide X euro kost
Er is al gezegd dat prijzen noemen hier niet mag, dus waarom doe je dit toch?
Haal de prijs ff weg.
Ben je verslaafd aan nicotine, of waarom zou je tabak bij de wiet doen?
Dan kun je misschien ook denken aan CBD olie. Paar druppeltjes en desnods wat meer. Pure wiet joint hoef je niet in 1 dag weg te blowen natuurlijk maar pijpje of bong is ook een optie.
Ik warm wiet op in Vaper en wordt er iets minder stoned van vergeleken met blowen, maar verbruik maar de helft.
Vaak vies met teveel tabak of te lomp dik want ja dus vaak veel tabak en dan de prijs tjah tegenwoordig betaal je sowieso veel te veel voor wiet in de shop tegenwoordig. *Modknip* per gr is normaal... wtf koekoek!Koop jij wel eens voorgedraaide joints in de coffeeshop? Of is dit echt geld voorspilling?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."