#1
Nog nooit gehad. Heb je erbij gedronken of echt alleen wiet in verschillende vormen?
Nog nooit gehad. Heb je erbij gedronken of echt alleen wiet in verschillende vormen?
Overdosisje oral THC?![]()
Neuj natuurlijk weet je dit niet :
Je ging gewoon out maar je kan ook zeggen ik viel in slaap. Kies maar wat jij leuk vindIs dit gewoon in slaap vallen of kan je hier spreken van een té hoge dosering THC dat je gewoon in slaap valt en daar geen actieve herinnering meer aan hebt?
Ik wilde gewoon een next level THC space hebben. Nog meer meer meer. Nooit genoeg. THC is immers nog nog nooit dodelijk geweest naar mijn weten.
Ik heb zo eens vier dagen mijn nek&hoofd niet meer kunnen bewegen nadat ik zwaar onder invloed van wiet ging slapen...Niet plezant en ook niet zonder risico's. Een verstoorde bloedsomloop ter voorbeeld kan wel eens nefast uitdraaien.2 maal werd ik 5 uur later wakker; compleet verward in exact dezelfde positie (...) spierpijn door de rare houding waar ik in lag.
Ik zou je een THC break aanraden, als je wilt dat cannabis weer die krachtige effecten heeft net zoals vanouds. Is lastig, ik weet het, maar probeer een keer een week lang niet te blowen en neem dan in het weekend een edible met bijvoorbeeld 0,25 g goede hasj om mee te beginnen. Wacht een paar uurtjes, voel wat het doet en neem zo nodig bij, of een paar bong hits. Psychedelic trip gegarandeerd!
Dat is niet waar. Je kan wel degelijk overlijden aan een THC-overdosis bij gebruik van synthetische cannabinoïden en volgens mij is dat ook echt een hele beangstigende dood die je dan toegemoet gaat. Van organische cannabis roken kan je niet overlijden, aangezien je dan kilo's in één keer zou moeten nuttigen. Voor zover ik weet is orale administratie van THC, wat gemetaboliseerd wordt tot 11-OH-THC, ook niet dodelijk of gevaarlijk voor (jong)volwassenen, maar bij kinderen kan dit dan wel weer voor ademhalingsproblemen zorgen met fatale gevolgen (hier weet ik het fijne niet meer van, had m'n onderzoekje niet voortgezet).THC is immers nog nog nooit dodelijk geweest naar mijn weten.
Volledige abstinentie is de way to go haha. (:
Moderation is the way to go!
ymmv, doe wat werkt voor jou![]()
Heb je nou ook plannen om te stoppen? Hoe zit dat nu precies icm je benzo's? Je zegt dat je dieptepunt in december was, dus is het nu beter?
Ben er nooit op out gegaan maar ik vertrouw al vele jaren edibles niet meer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."