Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat is ook grotendeels afhankelijk van de soort. Probeer eens een soortje met meer CBD, daar heb je dit probleem wellicht niet."
"Zelf maken!"
"De ice o lator is gewoon een soort hasj gemaakt met behulp van ice o lator zakken. Deze kan erg sterk zijn indienngoed gemaakt."
"Of het werkt of niet zal ik even in het midden laten, maar het lijkt me niet verstandig om heet water zomaar in een glazen bong te gieten. Houd hem liever eerst even onder de warme kraan, zodat het temperatuurverschil kleiner is."
"Hier roken we standaard inside out"
"Dit kan ook te maken hebben met de combinatie van tabak en cannabis. Probeer eens een puur jointje of een bong te roken."
"Een shisha met hasj is wel mogelijk, maar daarvoor kun je veel beter een bong gebruiken."