Re: Hasj-olademelk
Met de dosering zou ik echt wel uitkijken als je gevoelig bent voor hasj
![:openmouth:]()
Ik ben 1,96m lang, maar weeg maar 66/67 k, ik had ongeveer 0,3/0,3,5 gram er in gestopt en binnen een HALF UUR opgedronken, ik deed even voorzichtig, maar het kwam wel vrij hard aan :P
Maar gewoon niet te veel er in stoppen.
ik ben dan wel super gevoelig voor hasj, daarom is wiet veel geschikter voor mij, dat heeft voor mij op één of andere manier veel meer een lichamelijk effect, ik krijg altijd een lekker fris gevoel aan me voeten (op een fijne manier) en voel me lekkerder in me vel, (en word meestal veel meer opgewonden lol).
Ik wil ook nog een keer 'wiet-olademelk' proberen te maken, maar dat moet je ook saven, en dat zien mijn ouders of broers dan en vragen ze zich af waar ik mee bezig ben :P als ik de hasj aan het smelten ben in de melk en er komt iemand kijken gooi ik altijd snel de cacao erin, dan merken ze niks xD