#1
jeej, gaat me nog best goed af




Frenky zei:jeej, gaat me nog best goed af![]()
![]()
1 maand en 17 dagen om precies te zijn eigFrisko zei:juig toch nog maar niet TE hard kerel...bij mij ging het pas na een 3 weken tot een maand beter...Frenky zei:melissa zei:heeft frenky t nr. al gewist![]()
![]()
![]()
![]()
yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean![]()
ben nu inmiddels 1.5 maand clean van die troep![]()
![]()

hmmz verlost durf ik het niet te noemen....de zin is er nog steeds,minder als ervoor welliswaar...HDA zei:Frisko zei:juig toch nog maar niet TE hard kerel...bij mij ging het pas na een 3 weken tot een maand beter...Frenky zei:melissa zei:heeft frenky t nr. al gewist![]()
![]()
![]()
![]()
yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean![]()
ben nu inmiddels 1.5 maand clean van die troep![]()
![]()
Heel mooi man ! Voel je je al wat 'verlost' ?
Ik weet dat toen ik er finaal mee kapte, ik nog een lange tijd écht zin had. Nu is dat nog sporadisch zo.
Iets wat kan helpen (geldt ook voor Frenky) is een nieuwe hobby zoeken in groepsverband. Ik heb bij voorbeeld een aantal improvisatiesessies gedaan.
It helps you get your mind off the coke/drugs.


Deranged zei:Zoals je het hier wegzet is het net of stoppen niks voorstelt en jij dat gewoon ff gaat doen. Wie weet, misschien is dat in jouw geval ook wel zo. Ik wens je er iig veel succes mee!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."