Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswens me succes!

wens me succes!

33 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#1
jeej, gaat me nog best goed af :) :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
way to go! :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
succes :wave:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wou even zeggen dat ik het erg knap van je vind dat je er zo 1,2,3 mee stopt :)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Frenky zei:
jeej, gaat me nog best goed af :) :wave:
Klik om te vergroten...

Piece off cake Frenky ik ben nu meer dan een maand gestopt en heb nergens last van en geen zin meer in die smerige geestvernauwer.

Ik gebruikte 12 jaar en had nog nooit een poging gewaagt om te stoppen omdat ik dat niet nodig vond,en nu bij eerste poging hoppa in een x gaat het goed omdat ik erachter sta..

Way to go ff de weken door geld in je zak frisser gevoel en het komt goed! :wink:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#6
bedankt voor de positieve reacties allemaal! gaat nog steeds goed :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Frisko zei:
Frenky zei:
melissa zei:
heeft frenky t nr. al gewist :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean :grin:
Klik om te vergroten...
juig toch nog maar niet TE hard kerel...bij mij ging het pas na een 3 weken tot een maand beter...
ben nu inmiddels 1.5 maand clean van die troep :) :wave:
Klik om te vergroten...
1 maand en 17 dagen om precies te zijn eig :mrgreen: :mrgreen:
en bij mij helpt het beste weed als ik die kriebels in mijne maag krijg van de goesting rook ik een joint en dan is het weer weg
merk wel aan mijn eigen sinds da ik zo veel sos heb gepakt da ik een pak verslavender ben geworden in het algemeen !!!!!!
heb altijd wel goesting in iets daarom geen sos ma toch iets
gelijk ze zeggen HET SCHIJT AAN DE REALITEIT :mrgreen: :mrgreen:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
een joint, sporten, en een hobby zoeken (in groepsverband) ?
Misshcien toch best niet combineren hé ! :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
HDA zei:
Frisko zei:
Frenky zei:
melissa zei:
heeft frenky t nr. al gewist :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean :grin:
Klik om te vergroten...
juig toch nog maar niet TE hard kerel...bij mij ging het pas na een 3 weken tot een maand beter...
ben nu inmiddels 1.5 maand clean van die troep :) :wave:
Klik om te vergroten...

Heel mooi man ! Voel je je al wat 'verlost' ?
Ik weet dat toen ik er finaal mee kapte, ik nog een lange tijd écht zin had. Nu is dat nog sporadisch zo.
Iets wat kan helpen (geldt ook voor Frenky) is een nieuwe hobby zoeken in groepsverband. Ik heb bij voorbeeld een aantal improvisatiesessies gedaan.
It helps you get your mind off the coke/drugs.
Klik om te vergroten...
hmmz verlost durf ik het niet te noemen....de zin is er nog steeds,minder als ervoor welliswaar...
maar soms denk ik echt van hoh nu heb k het onder controle,dan dan de dag erna is die fucking coke duivel er weer in mn brains hé!!!!
zal wss wel nooit,echt weggaan...moeten we er maar bijnemen hé:)
maar ben nog altijd clean ja zoals schranzie al zegt... :stoned: :stoned:
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#10
SUCCES!!! Ben benieuwd hoe het met je gaat!!! Ben zelf ook net gestopt!!!

http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga stoppen met coke! Heb het ongeveer 3 kwart jaar gedaan, en de laatste maanden zo ongeveer elke dag. :( :angry: :angry:

Altijd ging me geld wat ik verdiende direct naar dealers (schuld) en dan had ik me schuld dus afbetaald en haalde ik gelijk nieuwe en had ik dus weer schuld. Dat ging echt maandelang zo door.

Was vorige donderdag jarig, en had het op vrijdag met vriende gevierd en had voor de laatste keer sos gehaald, en gelijk goed veel ook. 3,5 gram

Wat zal het fijn zijn om weer eindelijk MIJN geld in me portomonee te hebben :)

Ik weet het, zinloos topic, wilde het alleen mededelen! KUT SOS!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoals je het hier wegzet is het net of stoppen niks voorstelt en jij dat gewoon ff gaat doen. Wie weet, misschien is dat in jouw geval ook wel zo. Ik wens je er iig veel succes mee! :wave:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Zoals je het hier wegzet is het net of stoppen niks voorstelt en jij dat gewoon ff gaat doen. Wie weet, misschien is dat in jouw geval ook wel zo. Ik wens je er iig veel succes mee! :wave:
Klik om te vergroten...

Wat had ik dan neer moeten zetten volgens jou?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Helemaal niks joh, viel me gewoon op dat je er zo luchtig over sprak. Het was heus geen kritiek hoor. Ik had eigenlijk moeten weten dat charlie fanboys zich nogal snel aangevallen voelen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."