Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswens me succes!

wens me succes!

33 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is zeker geen zinloos topic. Drugsverhalen zijn leuk om uitwisselen, maar ook verhalen om te stoppen zijn uitermate zinvol imho.

Ik wens je ongelofelijk veel succes met het kappen, misschien is het wissen van dealer-telefoonnummers uit je mobiel een goed startpunt ?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
HDA zei:
Ik wens je ongelofelijk veel succes met het kappen, misschien is het wissen van dealer-telefoonnummers uit je mobiel een goed startpunt ?
Klik om te vergroten...
Zou ik niet doen, levert alleen maar onnodig gezeik opals je hem eventueel weer moet hebben. :P Zelf ben ik de afgelopen maanden verschillende keren gestopt met speed. Een keer gooide ik vol overtuiging mijn zeer fijne snuifpen weg, dat was toch best balen het daarop volgende weekend. :P
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#3
HDA zei:
Het is zeker geen zinloos topic. Drugsverhalen zijn leuk om uitwisselen, maar ook verhalen om te stoppen zijn uitermate zinvol imho.

Ik wens je ongelofelijk veel succes met het kappen, misschien is het wissen van dealer-telefoonnummers uit je mobiel een goed startpunt ?
Klik om te vergroten...

Ja is zeker een goed idee! Enige probleem is dat dat ik hem dus nog geld moet geven, en dat heb ik morgen of overmorgen, dus dan zal ik hem nog 1 keer moeten bellen helaas. Word wel een test voor mezelf en ik ga echt mijn best doen om NEE te zeggen. Daarna wist ik het METEEN!


Deranged: voelde me niet aangevalle hoor, nu ik mijn eige bericht nalees snap ik wat je bedoelt :)


:wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het nummers wissen verhaal zie ik wel vaker voorbij komen als er mensen ergens mee willen stoppen. Ik snap dat nooit zo, wat denk je ermee te gaan bereiken? Als je zin echt zin hebt om te snuiven laat je je heus niet tegenhouden door het feit dat je het nummer ff niet binnen handbereik hebt. Je gaat dan gewoon simpelweg het nummer weer achterhalen, meestal heb je wel maten die het nummer ook hebben en dan heb je het makkelijk, hoef je alleen ff een van hun te bellen probleem opgelost. :smoke: Het kan echter moeilijker zijn en dan kan het behoorlijk frustrerend worden, dit was dan dus niet nodig geweest. Zeker een coke verslaving laat zich hierdoor niet tegenhouden, was het maar zo makkelijk. :stoned:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Deranged : Alles helpt toch ? Als jij zegt dat 'het toch niks zal uithalen', dan kom je toch ook geen stap dichter ?
Probeer een beetje positief te zijn ok ?
:wink:
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel succes
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
HDA zei:
@ Deranged : Alles helpt toch ? Als jij zegt dat 'het toch niks zal uithalen', dan kom je toch ook geen stap dichter ?
Probeer een beetje positief te zijn ok ?
:wink:
Klik om te vergroten...
agree...
heb de nr van mn coke dealer ook uit mn eigen gsm gedaan...( voor de momenten dat ik alleen thuis ben ofzo)
ken mensen die de nr hebben daar niet van.
ma ben minder geneigd het aan hun te gaan vragen dan in mn gsm te kijken :rolleyes: :rolleyes:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
HDA zei:
@ Deranged : Alles helpt toch ? Als jij zegt dat 'het toch niks zal uithalen', dan kom je toch ook geen stap dichter ?
Probeer een beetje positief te zijn ok ?
:wink:
Klik om te vergroten...
agree...
heb de nr van mn coke dealer ook uit mn eigen gsm gedaan...( voor de momenten dat ik alleen thuis ben ofzo)
ken mensen die de nr hebben daar niet van.
ma ben minder geneigd het aan hun te gaan vragen dan in mn gsm te kijken :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

kennen jullie die niet uit t koppie dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wave:
tis maar een grappie hoor...........
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
heeft frenky t nr. al gewist :confused: :confused: :confused: :confused:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#10
melissa zei:
heeft frenky t nr. al gewist :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean :grin:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#11
melissa zei:
Frisko zei:
HDA zei:
@ Deranged : Alles helpt toch ? Als jij zegt dat 'het toch niks zal uithalen', dan kom je toch ook geen stap dichter ?
Probeer een beetje positief te zijn ok ?
:wink:
Klik om te vergroten...
agree...
heb de nr van mn coke dealer ook uit mn eigen gsm gedaan...( voor de momenten dat ik alleen thuis ben ofzo)
ken mensen die de nr hebben daar niet van.
ma ben minder geneigd het aan hun te gaan vragen dan in mn gsm te kijken :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

kennen jullie die niet uit t koppie dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wave:
tis maar een grappie hoor...........
Klik om te vergroten...

Hèhè, ik had 't voordeel dat mijn beste vriend dat nummer heeft.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
uhm...
nou..nou

anyway:

GOOD LUCK!!! :)
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Relaxt, het kan namelijk heel erg moeilijk zijn heb ik gezien bij een vriend. Je hebt namelijk ook best lang gebruikt
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frenky zei:
melissa zei:
heeft frenky t nr. al gewist :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean :grin:
Klik om te vergroten...
juig toch nog maar niet TE hard kerel...bij mij ging het pas na een 3 weken tot een maand beter...
ben nu inmiddels 1.5 maand clean van die troep :) :wave:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
succes!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tip voor als je zin krijgt in coke: Jezelf kapot blowen. Ikzelf krijg dan rillingen van de gedachte aan harddrugs.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frenky zei:
melissa zei:
heeft frenky t nr. al gewist :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean :grin:
Klik om te vergroten...

way to go.......... :wink: :wink: :wink:
we houden je in de gaten hoor :wave: :wave:

whoehaha sos boer dat klinkt wat vriendelijker :wink: :wink: :wink:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
Frenky zei:
melissa zei:
heeft frenky t nr. al gewist :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean :grin:
Klik om te vergroten...
juig toch nog maar niet TE hard kerel...bij mij ging het pas na een 3 weken tot een maand beter...
ben nu inmiddels 1.5 maand clean van die troep :) :wave:
Klik om te vergroten...

Heel mooi man ! Voel je je al wat 'verlost' ?
Ik weet dat toen ik er finaal mee kapte, ik nog een lange tijd écht zin had. Nu is dat nog sporadisch zo.
Iets wat kan helpen (geldt ook voor Frenky) is een nieuwe hobby zoeken in groepsverband. Ik heb bij voorbeeld een aantal improvisatiesessies gedaan.
It helps you get your mind off the coke/drugs.
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#19
Frenky zei:
melissa zei:
heeft frenky t nr. al gewist :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean :grin:
Klik om te vergroten...

Knap van je ! Volhouden hé ! :wink:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#20
jeej, gaat me nog best goed af :) :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."