Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17 jaar en crack roker

17 jaar en crack roker

63 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
S
SosjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet dat het niet goed is, weet er alles van maar ben nog niet van plan ermee te stoppen,moet ook eerst mijn leuke tijd hebbn gehad, ik stop vanzelf ( zei iedereen in het begin ja )

is er hier iemand die ook rond die leeftijd zit en crack rookt??
S
SosjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of ben ik een uitzondering :openmouth:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sosje zei:
Ik weet dat het niet goed is, weet er alles van maar ben nog niet van plan ermee te stoppen,moet ook eerst mijn leuke tijd hebbn gehad, ik stop vanzelf ( zei iedereen in het begin ja )

is er hier iemand die ook rond die leeftijd zit en crack rookt??
Klik om te vergroten...

Kim is er een maar die is geloof ik een jaar of 18/19
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Crack is niet fijn. Kuttroep die je lichaam in no time molt, kappen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
kap er maar meteen mee als het nog lukt, je wilt je leven niet aan die zooi verkloten. Als je daarvan echt sterk afhankelijk wordt loop je de hele dag alleen nog maar te denken hoe je je volgende shot kunt scoren. Zonde om op zo'n lft al met zo'n heftige drug bezig te zijn.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb t 1 keer gedaan :flushed:
maar begreep al snel dat ik t beter kon laten.
ik heb helaas nooit begrepen wat mensen ertoe aanzet om een drug te gebruiken die zo verslavend kan zijn.
ik bedoel,je moet toch geweten hebben waar je aan begon,was dat dan niet angstaanjagend genoeg om jezelf te sparen.
begrijp me niet verkeerd,ik veroordeel je niet hoor.....
maar jeempje 17 jaar,zijn er dan niet andere opties waar je mee kunt"beginnen".
nu ben je al aan t eind en je bent net begonnen.....
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Zonde om op zo'n lft al met zo'n heftige drug bezig te zijn.
Klik om te vergroten...

Zo'n drug is zonde op elke leeftijd, na mijn mening. Eigenlijk zijn alleen de geestverruimende middelen "nuttig"
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nja weet ik niet, als je het zo gaat stellen kun je maar beter overal vanaf blijven.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
Nja weet ik niet, als je het zo gaat stellen kun je maar beter overal vanaf blijven.
Klik om te vergroten...
idd

over coke roken...
paar keer gedaan boven alufolie,vond er nie veel aan eerlijk gezegd(zal het wel niet 100% juist hebben egdaan of weet ik veel)
voelde er wel degelijk iets van...
maar ik ben meer een coke snuivert:)(inmiddels ook al niet meer btw) maandje clean van die shit inmiddels!!!!

mzzls
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja coke vind ik sowieso maar stom om aan te beginnen.. veel te duur en te kort.. maar wel leuk maar ja dat zal hero ook wel zijn he?
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
Mac... zei:
Nja weet ik niet, als je het zo gaat stellen kun je maar beter overal vanaf blijven.
Klik om te vergroten...
idd

over coke roken...
paar keer gedaan boven alufolie,vond er nie veel aan eerlijk gezegd(zal het wel niet 100% juist hebben egdaan of weet ik veel)
voelde er wel degelijk iets van...
maar ik ben meer een coke snuivert:)(inmiddels ook al niet meer btw) maandje clean van die shit inmiddels!!!!

mzzls
Klik om te vergroten...

Knap werk man !
Keep it up !
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
HDA zei:
Frisko zei:
Mac... zei:
Nja weet ik niet, als je het zo gaat stellen kun je maar beter overal vanaf blijven.
Klik om te vergroten...
idd

over coke roken...
paar keer gedaan boven alufolie,vond er nie veel aan eerlijk gezegd(zal het wel niet 100% juist hebben egdaan of weet ik veel)
voelde er wel degelijk iets van...
maar ik ben meer een coke snuivert:)(inmiddels ook al niet meer btw) maandje clean van die shit inmiddels!!!!

mzzls
Klik om te vergroten...

Knap werk man !
Keep it up !
Klik om te vergroten...
thx kerel,lukt wel hoor!,ik vind nog dat ik redelijk wat karakter heb integenstelling tot sommige andere mensen:)

toedels!! :wave: :stoned:
d
dramaLid
01-01-2024, 00:00
#13
is crack hetzelfde als basecoke?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
drama zei:
is crack hetzelfde als basecoke?
Klik om te vergroten...

Nee Base coke is schoner en "witter" en ik heb t meestal als poeder
en rook je in een basepijp(hash pijp base gebruik je as om de coke op te leggen )

Crack zijn harde kleine stukjes meesta gelig en gekookt met amoniak (vandaar geel) en is minder puur wel schijnt goedkoper en rook je door een crackkpijp (meestal een glazen pijp met filters er in meestal zonder as)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sosje zei:
Ik weet dat het niet goed is, weet er alles van maar ben nog niet van plan ermee te stoppen,moet ook eerst mijn leuke tijd hebbn gehad, ik stop vanzelf ( zei iedereen in het begin ja )

is er hier iemand die ook rond die leeftijd zit en crack rookt??
Klik om te vergroten...


man of vrouw?

hoebetaal jij er voor dan?

kan je er wel meeomgaan dan?


ik zelf heb vooral savonds moeite om maat te houden dan blijf je bezig met basen maar over dag is het af en toe
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
melissa zei:
ik heb t 1 keer gedaan :flushed:
maar begreep al snel dat ik t beter kon laten.
ik heb helaas nooit begrepen wat mensen ertoe aanzet om een drug te gebruiken die zo verslavend kan zijn.
ik bedoel,je moet toch geweten hebben waar je aan begon,was dat dan niet angstaanjagend genoeg om jezelf te sparen.
begrijp me niet verkeerd,ik veroordeel je niet hoor.....
maar jeempje 17 jaar,zijn er dan niet andere opties waar je mee kunt"beginnen".
nu ben je al aan t eind en je bent net begonnen.....
Klik om te vergroten...
IDD zeer groot gelijk
ik begrijp gewoon nie waarom ge der mee begint en zeker nie als ge 17 jaar zijt.
hebt toch wel meer verstand als da hoop ik toch.
stop er mee nu het nog gaat want je leven is verneukt!!!!!!!
heb al gemerkt met alleen coke te snuiven hoe verslavent da da als is dus daarom zal ik het nooit nie roken!!!
kunt beter nie gebruiken weet je ook nie hoe het voelt, dus kun je er ook nie verslaafd aan geraken!!!
had ik vroeger geweten wa ik nu weet was ik nooit met iets begonnen maar ja tis wa laat voor de tijd terug te draaien denks!!!
M
MarkVLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zolang je nog snuift valt het nog wel mee;ik spoot op m'n 17e al bruin+wit,mijn adagium was destijds:''live fast die young''.
Het nadeel van coke vond ik de korte werkingstijd [hoewel dat met shotten wel langer is dan snuiven of chinezen c.q. crackpijp],het voordeel de gigantische rush.
De comedown van coke ving ik op met extra bruin.
En het is allemaal goed gekomen met me uiteindelijk dus verlies nooit de hoop.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Behoorlijk kansloze bedoeling dus, hier in de buurt zitten ook een paar van die gastjes. Jaar of 16/17 en regelmatig coke basen. Waar gaat 't toch heen he, toen wij die leeftijd hadden was het iets onbereikbaars van tv ofzo.
M
MarkVLid
01-01-2024, 00:00
#19
"Toen wij die leeftijd hadden''-ik had het over begin 80'er jaren...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mja met wij bedoelde ik mezelf en de mensen waarmee ik vroeger hier die dingen deed, excuses dat het een beetje onduidelijk was. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."