Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSos, slapen en de geest

Sos, slapen en de geest

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naja, goede nachtrust thee zal ook wel geen theine inzitten denk ik :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Slapen met coke kan moeilijk zijn maar moet uiteindelijk altijd lukken. Je kan van coke behoorlijk para worden. Mijn pa is jaren verslaafd geweest en zal voor altijd moeten leven met rare waanvoorstellingen en achterdochtigheden.
d
daveLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
De sos kan ook versneden zijn met speed
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Slapen met coke kan moeilijk zijn maar moet uiteindelijk altijd lukken. Je kan van coke behoorlijk para worden. Mijn pa is jaren verslaafd geweest en zal voor altijd moeten leven met rare waanvoorstellingen en achterdochtigheden.
Klik om te vergroten...

Oei! Bedankt voor de info!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb zelf een vrij korte periode dagelijks gebruikt(paar maanden) maar ik ben er wel heel lang paranoia en achterdochtig van geweest. Mijn conclusie is dus dat het behoorlijk de neiging heeft om met je geest te fokken.
d
dennisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Slapeloze nachten heb ik ook ontelbare keren gehad.
Om 12 of 1 uur naar bed en dan sterren tellen tot 's morgens vroeg.

Het is in de meeste gevallen idd een versnijding van je coke.
Als je goede kwaliteit coke hebt kun je er meestal wel op slapen.
Na een uurtje niet gebruiken of zo..
Maar zit er speed of caffeine in dan lig je wakker.

Er zijn een aantal oplossingen of remedies.

1 drink alcohol tot je voelt dat je erg slaperig word. (werkt altijd)
2 rook een jointje (werkt niet altijd, kan ook averechts werken)
3 slik een downer (slaappilletje of dergelijke) werkt altijd!
4 neem een heel warm bad en een kop thee (werkt niet altijd)
5 neem wat heroine (sterk af te raden!)

Blijvend hersenletsel van cokegebruik komt niet vaak voor..
Zeker niet als je het bij snuiven laat..

Er kan wel paranoia optreden tijdens gebruik of continue als je vaak en veel gebruikt..

Psychotisch zul je ook niet snel worden van coke...
Speed en tripmiddelen zijn een groter risico

Als je gaat injecteren of roken wordt het een ander verhaal..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
dennis zei:
4 neem een heel warm bad en een kop thee (werkt niet altijd)
Klik om te vergroten...

Thee pept je alleen maar op. Daar zit theine in. Soort van caffeine maar wat minder sterk. :)
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik drink altijd voor het slapen "Goede Nachtrust Thee" en ik slaap daar heerlijk door :P (niet altijd maar okay)

dus tja, thee helpt wel behalve als je hele sterke thee gaat drinken.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcohol werkt idd erg goed ..
ook bij speed vind ik (moet je ook niet teveel speed op hebben natuurlijk) dat het wel redelijk goed werkt ..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was eerst behoorlijk bezopen en stoned nam een paar lijntjes speed maar lag toch heel de nacht wakker ookal voelde ik me ondanks de speed nog steeds behoorlijk loom.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van het weekend had ik er ook weer last. Niet kunnen slapen.
Heb tussen 1 en 4 wakker gelegen. Toen benk eindelijk in slaap gevallen en toen ging de wekker weer om 6 uur voor ut werk.
Dat was wel ff vechten tegen de slaap heel de dag :(
Maar kheb ut ook weer overleefd :mrgreen:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Was eerst behoorlijk bezopen en stoned nam een paar lijntjes speed maar lag toch heel de nacht wakker ookal voelde ik me ondanks de speed nog steeds behoorlijk loom.
Klik om te vergroten...
zeg ook niet teveel speed heh ..
heb het over 2 tot 4 lijntjes ofzo (zegt alsnog vrij weinig want je weet niet hoe dik of dun ik ze leg maar goed..)
d
dennisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Was eerst behoorlijk bezopen en stoned nam een paar lijntjes speed maar lag toch heel de nacht wakker ookal voelde ik me ondanks de speed nog steeds behoorlijk loom.
Klik om te vergroten...

als je eerst drinkt en blowt, en daarna gaat snuiven dan werkt t natuurlijk niet nee...

Het is de bedoeling dat je stopt met snuiven, en dan een flinke borrel neemt en/of een blowtje om te kunnen slapen..
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Da's vrij normaal wat je hebt. Sossa is een gemeen goedje wat heel snel
standaard wordt in je leef*vrijetijd* gewoonte.Het tast inderdaad je persoonlijkheid aan bij veeldurig gebruik,paranoia,prikkelbaar.

Zo kan ik dus nu geen biertjes meer drinken zonder dat ik zin in sos krijg
heeft ook wel een voordeel want nu drink ik minder.hehe.

Ik gebruik alleen in het weekend wanneer ik ga stappen zodat ik niet zo erg zat word,maar wel bergen ...geloof me het sluipt erzo in..tenminste als je dr de financiele middelen voor hebt.Toen ik 16 was snoof ik ook welleens maar had er simpel weg het geld niet voor dus schoot die drugs niet op. Oja en nu naarmate ik ouder word merk ik dat het wel degelijk de bloeddruk verhoogd vroeger niet merkzaam nu wel ...

Kortom gebruik verstandig en hou het bij een halfje en alleen weekends
of gebruik helemaal die shit niet.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#16
En tot slot als je echt wil slapen het snuifen,gewoon genoeg zuipen dat werkt het beste,zeker geen slaappilletjes slikken.Tenminste zou ik niet doen..
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychonaut1976 zei:
En tot slot als je echt wil slapen het snuifen,gewoon genoeg zuipen dat werkt het beste,zeker geen slaappilletjes slikken.Tenminste zou ik niet doen..
Klik om te vergroten...

Haha, je klinkt als een echte psychonaut :wink:
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#18
coke jongens, die heerlijke rotzooi...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach ja, als je de slaap niet kan vatten, zorg dan dat je evengoed nog voldoende rust krijgt. Gewoon in bed liggen met je ogen dicht. Hoeft maar 2 uurtjes ofzo en dan voel je je al een stuk beter.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#20
van sos kan je behoorlijk para worden.. (denken dat iedereen t over je heeft of je iets wil aandoen, snel schrikken van alles, steeds t gevoel hebben dat er iemand naar je kijkt of achter je loopt)
als je er aanleg voor hebt kun je er zelfs psychotisch van worden..
Als je bang bent dat dat jou zal overkomen zal ik je zeker niet aanraden om (door te gaan met)gebruiken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."