#1
Had laatst ook last van dat ik niet kon slapen. Dan lig je zo a-relaxt in bed naar het plafond te staren. Voor mij genoeg reden om ff een jointje te nemen en nog ff biertje erbij en vervolgens weer in bed te kruipen. Sliep heerlijk.
okey danFrenky zei:Bedankt voor de info allemaal, ben inmiddels 2 weken gekapt zonder moeite, was dus nog niet verslaafd, net op tijd gekapt dus!
ts zei:Frenky zei:Bedankt voor de info allemaal, ben inmiddels 2 weken gekapt zonder moeite, was dus nog niet verslaafd, net op tijd gekapt dus!
goed werk!
dave zei:ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk
melissa zei:dave zei:ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk
ik ga dat toch ook is proberen.........
hele nachten wakker liggen is ook verrot
JewCookie zei:melissa zei:dave zei:ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk
ik ga dat toch ook is proberen.........
hele nachten wakker liggen is ook verrot
slaappillen zijn ook behoorlijk verslavend..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."