Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSos, slapen en de geest

Sos, slapen en de geest

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had laatst ook last van dat ik niet kon slapen. Dan lig je zo a-relaxt in bed naar het plafond te staren. Voor mij genoeg reden om ff een jointje te nemen en nog ff biertje erbij en vervolgens weer in bed te kruipen. Sliep heerlijk.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor de info allemaal, ben inmiddels 2 weken gekapt zonder moeite, was dus nog niet verslaafd, net op tijd gekapt dus!
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin: :smoke: okey dan
heb je een (leuke) ervaring erbij zonder de negative kant te hebben gezien
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frenky zei:
Bedankt voor de info allemaal, ben inmiddels 2 weken gekapt zonder moeite, was dus nog niet verslaafd, net op tijd gekapt dus!
Klik om te vergroten...

goed werk!

Ben er vandaag voor de zoveelste keer weer eens ingetrapt...Nu ff dipje, maar over een paar minuten is dat wel over... :rolleyes:

ach ja, stukje acceptatie. Kan mezelf nog steeds inhouden zodat ik ook zonder kan, maar als het toch voor handen is... tsja, hebben daar meer mensen hier last van? Eigenlijk kun je wel zonder, dat weet je en is ook bewezen, omdat je bijv. alleen op alcohol ook een leuke uitgaansavond kunt hebben. Als het echter makkelijk te krijgen is, is daar toch weer die onweerstaanbare drang. En eerlijk toegegeven, op de avond zelf nog nooit spijt van gehad.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#5
ts zei:
Frenky zei:
Bedankt voor de info allemaal, ben inmiddels 2 weken gekapt zonder moeite, was dus nog niet verslaafd, net op tijd gekapt dus!
Klik om te vergroten...

goed werk!
Klik om te vergroten...

Bedankt, maar net weer een gram gehaald, de trek naar die zooi is toch groter dan ik dacht. :confused:
s
sneeuwuilLid
01-01-2024, 00:00
#6
frenky, je wordt er op een dag knettergek en paranoia van. ik kan je heel wat voorbeelden geven, waarvan sommige te bizar zijn om onder woorden te brengen... dus als je deze levenservaring als een persoonlijke verrijking beschouwd, zal je nog wat harder je best moeten doen en moeten doorgaan totdat je op zijn minst je neus hebt kapot gesnoven, overal kramp en spierpijn en een bleke grauwe droge huid moeten hebben, plus nog wat andere vervelende afkiickverschijnselen en pijntjes, en dan in de spiegel moeten kijken en zien wat er van je terecht is gekomen... als je dan niet langer dan 3 seconden stil kan zitten zal je merken dat je net als ik ooit was, een doorgedraaide coke junkie bent geworden... :wave:

groetjes, sneeuwuil
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
dave zei:
ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk
Klik om te vergroten...

ik ga dat toch ook is proberen.........
hele nachten wakker liggen is ook verrot
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
melissa zei:
dave zei:
ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk
Klik om te vergroten...

ik ga dat toch ook is proberen.........
hele nachten wakker liggen is ook verrot
Klik om te vergroten...

slaappillen zijn ook behoorlijk verslavend..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
JewCookie zei:
melissa zei:
dave zei:
ik slik altijd 2 temazepammetjes van 20 mg (slaappillen) dan ben je zelfs na 3 gram puur nog binnen een half uurtje weg, maar ze zijn moeilijk te krijgen zonder doktersrecept ik heb mazzel dat de dealer het hier erbij verkoopt dus voor 4 euro extra slaap ik heerlijk
Klik om te vergroten...

ik ga dat toch ook is proberen.........
hele nachten wakker liggen is ook verrot
Klik om te vergroten...

slaappillen zijn ook behoorlijk verslavend..
Klik om te vergroten...

ik weet kerel..........
maar dit breekt me echt op........
iedere week 1 nacht overslaan........
word ik al te oud voor :wink:
dus maar ff een lul verhaal ophangen bij mijn huisarts :mrgreen:
d
daveLid
01-01-2024, 00:00
#10
ze zijn verslavend bij een periopde langer als een maand elke dag gebruik.
ik gebruik ze 2 dagen per week op vrijdag na et niffe en op zaterdag en dat doe ik al dik een jaar zo.
Nou de rest van de week als ik nix gebruik slaap ik gewoon probleemloos zonder hoor
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naja, goede nachtrust thee zal ook wel geen theine inzitten denk ik :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."