#1
deranged sprakeloos????
topicstarter heeft werkelijk iets bereikt
topicstarter heeft werkelijk iets bereikt


volgens mij juist niet..Intoxicated zei:deranged sprakeloos????
topicstarter heeft werkelijk iets bereikt![]()
feit??????Mac... zei:Ja das een feit.

Als ik dan een paar weken niets zal gebruiken, zal ik wss wel beseffen dat je je pas echt top en scherp voelt als je niets gebruikt.
).boy zei:Over drie maanden spreken we elkaar weer, ok. In het begin denkt iedereen altijd dat ie het onder controle heeft, maar naarmate je het langer gebruikt gaat de grens van wanneer je het wel en niet moet gebruiken vervagen. Voor je het weet snuif je doordeweeks de restjes van het weekend op (of in het weekend de restjes van doordeweeks).
Junkie_I zei:www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl
herken heel erg wat je schrijft... misschien moet je ffies op mn site kijken! heb kapot veel drugs gebruikt... en had steeds meer nodig om er wat van te voelen... totdat ik verslaafd raakte aan de coke. op mn dieptepunt snoof ik dagelijk 1 1/2 gram doordeweeks en in het weekend nog wel meer.
Psychonaut1976 zei:Het linke van coke is dat het juist later wanneer je hier dus wel genoeg geld voor hebt het een gewoonte is geworden,net zoals een sigaret bij je biertje of baco.Dit in tegenstelling tot pillen en speed waar je echt ff genoeg van hebt als je zo'n avond hebt gehad.
En zeker de eerste jaren wanneer je net bent begonnen ervaar je de futloosheid nog niet zo en voel je je juist helder zoals je aangeeft,maar dit
is zo bekeken en dan zit je in de sleur.En ook al zou je dan alleen in het weekend gebruiken dan zijn de kuurtjes de hele week voelbaar na verloop van tijd,ook je doen en laten wordt anders.
Kortom kijk uit met je kennismaking met de witte duivel
voordat ie een plaatsje krijgt want hij lijkt iid zo slecht nog niet.
Daarom noem ik het witte duivel![]()
HDA zei:Ik wens je 't allerbeste voor vanavond, melissa... Het zal inderdaad lastig worden, maar jullie hebben die afspraak gemaakt.
Veel succes !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."