#1
ja coke is wel een beetje relaxed, ben net wat wakkerder, maar doe mij maar een dikke snuif speed, geen zorgen meer.
Het is je geld nooit waard. Voor een berg poeder is dat nou eenmaal belachelijk veel geld. Maar toch twijfel ik of jij ooit de coke peak hebt bereikt want die is zeker heftiger lekkerder en intenser dan alles wat speed ooit zou kunnen veroorzaken.Mac... zei:Ik denk dat als je een speed gebruiker bent je vrij weinig merkt van de sos. Pep heeft een veel agressievere werking dan coke, dus wanneer je coke pakt heb je het idee dat je niks voelt. Ik vind het in ieder geval mijn geld ook niet waard.
Deranged zei:Speed is gewoon rotzooi man ik hebt er wel altijd heel gezellig mee, dat wel. En het kost ook vrijwel niks, maar er zitten zoveel nadelen aan. Als je er n nachtje mee spaced ben je komende dagen niet gaar ook. Als je niet meer gaar wordt van de speed zou ik maar eens HEEL GOED over mn gebruik na gaan denken. Zit nu trouwens ook lekker op de pep, ben al drie kwartier van plan een sjagske bij de tv te gaan roken. Het is altijd wel leuk maar het gevoel van de volgende dag is altijd weer even afschrikwekkend.
Deranged zei:Nee speed is gewoon een slap aftreksel van coke, de meest verleidelijke drug ooit.

Lana zei:Wat wel weer lekker is, als je zat bent en dan een klein lijntje. Dan werkt die drank ook nog een beetje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."