Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is er zo leuk aan sos?

Wat is er zo leuk aan sos?

37 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja coke is wel een beetje relaxed, ben net wat wakkerder, maar doe mij maar een dikke snuif speed, geen zorgen meer.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mac... zei:
Ik denk dat als je een speed gebruiker bent je vrij weinig merkt van de sos. Pep heeft een veel agressievere werking dan coke, dus wanneer je coke pakt heb je het idee dat je niks voelt. Ik vind het in ieder geval mijn geld ook niet waard.
Klik om te vergroten...
Het is je geld nooit waard. Voor een berg poeder is dat nou eenmaal belachelijk veel geld. Maar toch twijfel ik of jij ooit de coke peak hebt bereikt want die is zeker heftiger lekkerder en intenser dan alles wat speed ooit zou kunnen veroorzaken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan zou ik toch eens gaan nadenken of dit echt is wat je zou moeten doen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee, daarom gebruik ik ook geen coke. duh :sunglasses:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is hetzelfde als speed alleen 10x beter op elk vlak. Zie het als een fiat panda en een bentley. Ze rijden allebei wel maar denk toch dat de laatste net iets fijner is. Nee speed is gewoon een slap aftreksel van coke, de meest verleidelijke drug ooit. Ben er jaren verliefd op geweest.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is jouw mening
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speed is gewoon rotzooi man ik hebt er wel altijd heel gezellig mee, dat wel. En het kost ook vrijwel niks, maar er zitten zoveel nadelen aan. Als je er n nachtje mee spaced ben je komende dagen niet gaar ook. Als je niet meer gaar wordt van de speed zou ik maar eens HEEL GOED over mn gebruik na gaan denken. Zit nu trouwens ook lekker op de pep, ben al drie kwartier van plan een sjagske bij de tv te gaan roken. Het is altijd wel leuk maar het gevoel van de volgende dag is altijd weer even afschrikwekkend.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dat was me al duidelijk, te merken aan het tijdstip en de manier van replyen
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#9
plus nog eens het verschil tussen goede coke en slechte coke. laatste tijd aan heel erg kwaliteitsspul kunnen komen en dat kun je serieus merken. sinds ik dat heb gebruikt vind ik slechte coke en speed beiden hun voor en nadelen hebben die weinig voor mekaar onder doen. Goeie coke daarentegen....tsja blijft toch een klasse apart voor mij
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hey

wat jullie ook zeggen speed is me de afkick niet waard het sos hoogtepunt daar kan speed lang niet tege op
sos is gewoon lekkerste spul wat er is
qua smaak
speed => :kots:
sos => :sunglasses: (heerlijk gewoon)

en qua gevoel en ervaringe
sos vetste wat er is
speed veel minder maar ook af en toe wel eens leuk
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Speed is gewoon rotzooi man ik hebt er wel altijd heel gezellig mee, dat wel. En het kost ook vrijwel niks, maar er zitten zoveel nadelen aan. Als je er n nachtje mee spaced ben je komende dagen niet gaar ook. Als je niet meer gaar wordt van de speed zou ik maar eens HEEL GOED over mn gebruik na gaan denken. Zit nu trouwens ook lekker op de pep, ben al drie kwartier van plan een sjagske bij de tv te gaan roken. Het is altijd wel leuk maar het gevoel van de volgende dag is altijd weer even afschrikwekkend.
Klik om te vergroten...

Hoezo je mening veranderd naarmate je gedrag ook veranderd :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja verschrikkelijk, toch bizar om mezelf zo terug te zien als datgene waar ik tegenwoordig van walg. Gelukkig heeft de speed mij inmiddels al weer een hele tijd van al die onwetendheid afgeholpen.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Nee speed is gewoon een slap aftreksel van coke, de meest verleidelijke drug ooit.
Klik om te vergroten...

duhhhhhhhhhhhhhh :confused: :confused:
heeft deranged dit ooit getypt :confused: :wink:
heb je toch een haat liefde verhouding met sos,en ligt t er meer aan dat je t geld er niet voor over hebt........
ikke nmlk wel :rolleyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee het ligt iets anders. Toen ik die post typte snaprte ik er gewoon nog steeds de ballen niet van. Naarmate ik vaker speed gebruikte werd het allemaal steeds duidelijker. Ik ging inzien wat voor iets coke echt was, ik begreep eindelijk precies wat het met gedaan had. En tegelijkertijd bleef de haat groeien, de haat die stukje bij beetje de coke uit mijn geest verwijderde waar het al jaren zat. Ik durf zo onderhand bijna te zeggen dat ik het nooit in mijn hele leven meer aan zal raken, moet er iig niet aan denken ik walg echt van die troep. En dat dankzij de speed, zelf misschien ook geen lieverdje maar wel oprecht en geen mindfuckende leugenaar.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nja, een halve gram zo goed als in eens opsnuiven. Ik kan ook maar een bepaalde dosis aan hè
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#16
zaterdag de 22ste was dag geloof ik, voor de eerste keer Echt Echt soS gedaan.
wel een paar keer een lijntje of zoww maar nooit echt een avond op de soSa.
duzz ik redelijke Pep/speed gebruiker haal een gram sos, bij een marrokaan die gaste hebbe altijd dat soort matriaal, deze gast ken ik wel duzz zit wel goed.
ik hem gebelt doe me een gram, ergens afgesproken (het standaart gesprek). ik er heen gereden komtie daar aan met een rots blok, nou ik denk
1,5 a 1,8 gr mooi brokske. hij zo jah doe maar 20,- snel het geld gegeven en weg gegaan voor hij zig bedacht natuurlijk. hoefde savond niet te rijden denk naja mar is lkkr op de sos :P ,vanavond. ik thuis aan gekome dikke lijn gelecht. om 2300 weg gereden in de wagen ook ff eentje gelecht. me keel helemaal bevroren leek het wel kk vaag. naja om 4 was alles op voelde me wel zeer zeer ok. maar om dit nu elke week te doen, mm neej speed is wel slechter maar veel goed koper , ten zijn ik iedere keer bijna 2 gram krijg voor 20 euries alleen sprak hem van daag hij zo jah ik heb je wel flink gematst kerel. maar het is idd heel wat anders als je het gevoel van speed kent en gewent bent. togg maar weer op de speed aan komende week stuk leuker voor me portomonee.


Greets Tha Doc :hearteyes:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind coke snuiven echt irritant. Kun je beter een heel klein lijntje pep nemen ipv coke.
Je hebt heel even de up bij coke, zakt supersnel weg. En wat over blijft is een vervelend opgefokt rotgevoel omdat je er weer één moet. En als je het met een groepje doet, zit iedereen elkaar aan te kijken, met z'n benen wiebelend, wie de volgende gaat weg leggen. Nou wat gezellig...
En als er dan één van het groepje naar de wc gaat, wordt ie gewantrouwd, want moet ie wel echt pissen?? Of gaat ie er stiekum 1 nemen.

Echt rotspul. Ik word er persoonlijk ook een beetje teruggetrokken van. Als ik een lijntje coke op heb, moet iemand me echt geen schouderklopje geven ofzo. Dan wil ik met rust gelaten worden. Dus ook niet gezellig.
Wat wel weer lekker is, als je zat bent en dan een klein lijntje. Dan werkt die drank ook nog een beetje.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lana zei:
Wat wel weer lekker is, als je zat bent en dan een klein lijntje. Dan werkt die drank ook nog een beetje.
Klik om te vergroten...

idd,alleen ik drink nog amper......
vroeger begon ik eerst met drinken en later pas een lijntje.......
nu begin ik eerst met sos en naar 2 lijntjes moet ik echt alcohol hebben om te kalmeren........
sos zonder alcohol kan ik niet hebben dan ga ik veel te hard,word helemaal para.......
maar waar vroeger een hele liter bacardie op een avond opging,drink ik nu alleen nog 2 blikjes baco......
en dat scheelt aanzienelijk in mijn kater de volgende dag.......
alleen op sos heb ik ook geen last van een kater de volgende dag,ik ben alleen een paar dagen flink moe door slaap gebrek :openmouth: :openmouth:
maar echt brak ben ik nog maar heel af en toe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."