#1
Ik denk dat als je een speed gebruiker bent je vrij weinig merkt van de sos. Pep heeft een veel agressievere werking dan coke, dus wanneer je coke pakt heb je het idee dat je niks voelt. Ik vind het in ieder geval mijn geld ook niet waard.
GabberFreak17 zei:Coke en speed... prikkelen tog allebij het zelfde ? centrale zenuwstelsel..
maah hebben allebij iets andere werkingen?
Frenky zei:De eerste paar lijntjes merkte ik niet veel van, maar aangezien ik hier veel lees op dit forum wist ik dat dit vaak voorkomt dus ik probeerde het wat vaker. Nu gebruik ik het ongeveer elk weekend en voel ik me echt super relaxed, het vreet wel je geld op.
Het irritantste van sos vind ik (afgezien van de verslavende werking) dat het zo moeilijk te beware is. Ik had bijvoorbeeld vorige week zaterdag na uitgaan nog 3 kwart gram over, en ik dacht toen ik thuis was "ik neem nog 1 lijntje en dan ga ik slapen", na dat ene lijntje dacht ik "nou nog eentje dan, daarna ECHT slapen" en dat ging de HELE nacht zo door totdat ik gewoon helemaal in me eentje alles op had gesnoven, dat is echt zo kut!
Bal0n zei:Frenky zei:De eerste paar lijntjes merkte ik niet veel van, maar aangezien ik hier veel lees op dit forum wist ik dat dit vaak voorkomt dus ik probeerde het wat vaker. Nu gebruik ik het ongeveer elk weekend en voel ik me echt super relaxed, het vreet wel je geld op.
Het irritantste van sos vind ik (afgezien van de verslavende werking) dat het zo moeilijk te beware is. Ik had bijvoorbeeld vorige week zaterdag na uitgaan nog 3 kwart gram over, en ik dacht toen ik thuis was "ik neem nog 1 lijntje en dan ga ik slapen", na dat ene lijntje dacht ik "nou nog eentje dan, daarna ECHT slapen" en dat ging de HELE nacht zo door totdat ik gewoon helemaal in me eentje alles op had gesnoven, dat is echt zo kut!
dat is toch de verslavende werking![]()
MystiX zei:het verschil? hmmm.. pep maakt me echt super alert en hyper actief heb vaak moeite met pissen omdat alles zo strak als een aal staat
met coke heb ik meer rust in me lijf maar ben wel goed wakker en met coke heb ik veel meer dat verdoofde gevoel ook wordt ik van pep meer aggressief dan van coke met coke voel ik me meer op het toppie van m'n zijn en dan ben ik veelal rustig (ik babbel wel veel) en kan eigenlijk alles hebben terwijl met pep ik me heel gauw ga irriteren aan dingen die me op dat moment niet zo bevallen.
geef mij maar coke![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."