Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Crop zei: het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk naja niet dat ik het ga doen, ik maar ff nieuwsgierig Klik om te vergroten... tis heel simpel alles wat je voelt en beleeft ervaar je in een euforiestemming, je voelt je goed je bent slim, grappig en supergraag ann het woord. mensen in je omgeving zijn ineens allemaal perfect en anders heb je wel een excuus voor die mensen klaar je lult iedereen onder tafel en iedereen vind je geweldig, maar wat al vaker gezegd is dat is pas als je het al vaker hebt gebruikt dus t heeft geen enkele zin om t zomaar een keertje te proberen. 1 tip;hou t lekker bij blowen..zolang je t gevoel niet kent mis je t ook niet"
"PcJoint zei: Wat doet het nou eigenlijk? Cocaine? Klik om te vergroten... Coke spreekt de reserves in je lichaam aan waardoor je op je toppen van je zijn komt je wordt scherper en beleeft alles intenser"
"Neman zei: Is die roes dan zo goed dat je die flash voor lief neemt? Die flash klinkt namelijk dusdanig negatief dat je wel gek moet zijn als je er aan begint . Klik om te vergroten... Even een kleine reactie ;als je sterk in je schoenen staat en coke niet gebruikt als middel om realitie te ontvluchten zul je ook geen last hebben van de "flash"
"t grote verschil tussen pep en coke is dat je van speed enorm onrustig en gespannen(paranoia) kan worden. bij coke is dat niet t geval(tenzij t versneden is met amfitamine pep dus. wat regelmatig gebeurt) t voordeel lijkt natuurlijk de prijs en je hebt er ook nog eens veel minder van nodig, t nadeel merk je de volgende dag(en) wel, omdat je niet kan slapen ben je vervolgens helemaal naar de klote terwijl bij coke je na je laatste lijntje t liefst naar bed wil en meestal heerlijk kan slapen.Dat is tevens t linke van coke want je voelt je lekker dus je wil niet slapen je wil meer!! En dat is t begin van t eind, dan blijf je t halen zolang als je eraan kan komen met als gevolg dat je je volledige maandsalaris in1.5 dag naar binnen snuift terwijl je na je eerste twee halfjes eigenlijk al niet echt veel effect meer voelde. En uiteindelijk ist toch n keer op KUT HE?"
"ill_literate zei: Hoi, doe niet zo lang aan cocaine dus weet er opzich weinig vanaf. Maar zodra ik het heb gebruikt krijg ik hele snelle hartklopping voor ongeveer 6 uur lang. Ademhaling's problemen. Is dit een normaal verschijnsel bij coke? en met hartkloppingen bedoel ik circa 65 kloppingen per 30 seconden(alsof ik gesport heb) Greetz Klik om te vergroten... Hartkloppingen zijn niet normaal! tenzij je al drie dagen ann het snuiven bent! Hartkloppingen betekenen dat de coke met rotzooi versneden is! Spreek je dealer daar op aan! p.s als je dealer n gevaarlijk mannetje lijkt is het misschien verstandiger om je mond te houden en verder gewoon maar niets meer bij hem te halen. take your lost, save your life"
"bo zei: Ik heb altijd zo'n droge mond als ik coke gebruik. Zelfs als ik drink gaat dit niet over, daarom lik ik heel vaak mijn lippen af omdat ik anders niet meer normaal kan praten. Zijn er nog meer cokesnuivers die hier last van hebben? Is er een oplossing voor, behalve kauwgom want dan sta je zo vreemd te kauwen. Klik om te vergroten... Oplossingen zijn hier niet voor coke heeft gewoon een zeer uitdrogend effect t is daarom ook heel belangerijk dat je er echt veel bij drinkt dan voel je je de volgende dag ook n stuk beter. Klik om te vergroten..."
"katrien zei: Ik ben blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en ik hoop dat ik wat goede raad krijg. Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriend en we hebben onlangs een huis gekocht.... We zijn in het begin zeer snel gaan samenwonen en al snel begonnen er ruzies te komen over zijn druggebruik... Het gebeurde wel enkel in het weekend en ook niet elk weekend. Hij is zelfs een keer 3 maanden gestopt. Ongeveer een jaar geleden kwam het plots zo ver dat ik het ook een keer geprobeerd heb. Het was geen ramp, want ik heb het toen ook weer enkele maanden niet meer gedaan... Maar toen is de ellende begonnen... Nu we het allebei doen, is er niemand meer om ons tegen te houden! We doen het wel alleen vrijdags (en ook niet elke vrijdag), maar het probleem is dat ik er echt niet tegen kan! Ik wordt er zo depressief van achteraf dat ik mezelf iets zou aandoen... Ons hele weekend is dan om zeep! We willen er zo graag allebei mee ophouden, maar als we dan vrijdags iets gaan drinke om te bekomen van de werkweek en we hebben enkele pintjes gedronken, komt die drang weer boven... Ik weet dat we er niet lichamelijk aan verslaafd zijn ofzo, maar het is gewoon een slechte gewoonte op vrijdag... We zouden samen zo gelukkig kunnen zijn, als we hier zouden mee stoppen, maar ik weet niet hoe... Zijn vrienden doen dit namelijk soms ook, en als je je dan eens sterk genoeg voelt om het niet te doen, dan komen ze het onder je neus duwen... Ik wil nu sterker worden en ervoor zorgen dat we hier mee stoppen, wie kan mij goede raad geven? Klik om te vergroten... Als je echt wil stoppen betekend dit dat je zeker 3 maanden alle risico-situaties moet vermijden dit betekend:niet stappen, geen drank en uit de buurt blijven van snuivende vrienden. Op het moment dat je serieus gaat ervaren dat t leven en je relatie zo ook heel leuk kan zijn kun je rustig aan weer n biertje gaan drinken, maar zodra de verleiding komt en dat zal altijd zo blijven! GA NAAR HUIS! EN NEEM JE VENT MEE! Vergeet ook vooral niet alle telefoonnummers van mensen waar je bij kunt regelen definitief uit je telefoon te verwijderen! heelveel succes als je t echt wilt lukt t je wel(t is ook veel beter voor je relatie coke-emoties zijn niet echt)"
"SpacingBen zei: Om te stoppen moet je denk ik alles op alles zetten. Of neem als je genoeg geld hebt een vakantie naar een plek waar het moeilijk te krijgen is en kijk eens hoe het dan gaat. Klik om te vergroten... Coke is geen verslaving die je kan ontvluchten al ga je een half jaar weg zonder iets te gebruiken zodra je terug bent en j dealer staat voor je ben je de lul. Cokeverslaafden kunnen makkelijk een week zonder, ze kunnen het alleen niet weerstaan zodra de mogelijkheid zich voordoet daarom duurt t vaak ook zolang vordat mensen zich beseffen dat ze er geen controle meer over hebben"
"katrien zei: Bedankt voor jullie reacties! Morgen is het weer vrijdag, ik hoop dat ik morgen mijn verstand er kan bijhouden... Ik heb me voorgenomen om niets te gaan drinke, om het gevaar een beetje te ontlopen. Ik weet dat dit ook geen oplossing is, maar voorlopig... Het probleem is dat ik waarschijnlijk toch weer ga bezwijken om een pintje te gaan drinke, en dan wordt het natuurlijk pas echt moeilijk!! Ik hoop dat ik me sterk kan houden... groetjes... Klik om te vergroten... Echt willen stoppen betekent helaas ook even geen drank anders lukt t gewoon niet..sorry"