Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKappen met coke...

Kappen met coke...

31 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelezen en gereageerd, lot of good luck!!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
sterkte :)
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow succes, ik heb je hele log gelezen en je hebt een interessant verhaal. Veel succes met stoppen, Hou vol, Je kunt het echt!
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#4
@ Haze
Thanks voor je reactie! Krijg zoveel reacties op mn weblog, echt hardverwarmend en motiverend om echt te stoppen!!!

http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat een mooie site.......
en ik vind t een heel goed idee om op deze manier te stoppen......
ik heb nu weinig tijd.....
maar als ik terug ben neem ik zeker nog een keer een kijkje.... :) :)
sucses meid :wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel geluk!! En wees sterker dan coke, dat ben je.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sterkte! :)
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#8
@ BobG, Balon en kaalkopje...

Thanks voor de support!!!

@ Mac

Thanks voor je reacties op mn weblog!!! :wink: en je support...

http://www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl
d
dutchpeteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verstandig dat je bent gestopt met die troep, wil er zelf ook zo snel mogelijk van af. Succes met je weblog. :)

Groet,

dp
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Best heftig allemaal,ik wens je veel sterkte met het loskomen van de mindfucker nr1.

Mij gaat het gelukkig goed af :wink:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sterkte!

Hierdoor wordt mijn behoeft naar coke nog verder de grond in getrapt, goed dat je je eigen ervaring met die crap op internet zet, zodat mensen zoals mij, ook zeker niet aan die rommel zitten.
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#12
@ Psychonaut1976
thanks voor je support! ben blij voor je dat het bij jou goed gaat! bij mij gaat het stoppen op dit moment ook erg goed gelukkig! hoop echt dat ik het nu gewoon vol ga houden!!!


@ Waterpijp
fijn om te horen dat ik iemand kan behoeden voor het maken van dezelfde fout die ik heb gemaakt! het gaat zo geleidelijk - verslaafd worden - dat je het bijna niet door hebt... dan ineens zit je er iedere dag aan. gaat natuurlijk niet bij iedereen zo, maar de kans bestaat wel dat het jou ook gebeurt!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe gaat het nu met je?? Junkie_I?
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#14
www.dagboekvaneenjunk.nl

@ HDA
jep... morgen een week NIETS gebruikt... ben zo happy!!! :grin: begin me een heel ander mens te voelen gewoon... :wink:

@BobG
jah dat is het he?! je gebruikt geen coke, coke gebruikt jou! (in mijn geval dan...) maar goed, ben tot nu toe bigger en better!!! :grin:

Thanks (beide) voor jullie support!!! Doet me goed... :grin:

www.dagboekvaneenjunk.nl
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat goed van je dat je het al een week heb volgehouden :)

ga zo door!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh foutje..
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#17
fantastisch mevrouw !
Ben echt blij dat het gelukt is bij je...

IK zit hier ondertussen al met een lichte coke verslavind, en raak der ook nie vanaf. Ik gebruik het niet dagelijks, maar enkel in de weekends.
Komt het voor dat ik toevallig coke moet aankopen voor iemand, dan is die gegarandeerd op...
Klig beetje in de knoop met mezelf. Mijn lichaam protesteerd niet echt in de week, maar mijn hoofdje wel. Ik hunker steeds naar coke, en denk er echt dag in dag uit aan. Ben vroeger een keer een maand heel erg verslaafd geweest, toen deed ik het dagelijks bijna een halve gram.

Nu is dit bij mij ook al gebeterd, maar ik kan in het uitgaansleven echt geen Nee zeggen. Indien ik het toch afwijs, amuseer ik me de hele avond niet, tot ik dan toch maar toegeef aan m'n verslavind. Dan word opeens alles leuk, maar de dag nadien heb ik er altijd weer spijt van dak het gedaan heb...

Kvind het echt prachtig dat je zo een site hebt opgericht. Ik zal hem dagelijks lezen en proberen de moed er een beetje bij te houden.
Jou website is een echte steun voor me.

Love you !!!
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#18
http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl

Hallo lieve mensen!!! :grin: tis weer eens tijd voor een reactie van mijn kant :wink:

@ kaalkopje
jah!!! ben ook zo happy!!!! :grin: voel me echt een stuk lekkerder!!!

@ BobG
bedankt... :)

@ Notme
hoe ik terug kijk op mn drugsgebruik... ZEER NEGATIEF! je voelt je even lekker... ok... maar daarna komt alles weer terug zogezegd. het helpt je eventjes, voor een paar uurtjes en vervolgens kom je weer terug in de realiteit en die was voor mij niet echt plezierig.
verantwoord drugsgebruik? tjah... denk dat dat gewoon niet bestaat. als je drugs gebruikt, dan wil je in een andere staat zijn. wat betekent dat je niet tevrede bent met je normale staat zogezegd. en ok... experimenteren, dat snap ik wel... ben zelf ook zo nieuwsgierig als de pest geweest, maar het heeft mij NOOIT iets opgeleverd. kon zelf ook geen mate houden, dus dat is voor mij funest geworden. kan dus niet zeggen wat voor iemand anders verantwoord is, ik ben van mening dat je het gewoon beter niet kan doen.
wat pillen betreft, als jij maar 1 keer in de maand slikt, dan heb je aan 1 pilletje als het goed is gewoon meer dan genoeg. tenzij je slechte kwaliteit pillen hebt... heb zelf allang geen pillen meer geslikt, dus weet niet hoevel MDMA er tegenwoordig in zit. in mijn tijd, 8 jaar geleden, toen was 1 pilletje genoeg. (niet dat ik me daaraan hield, want zoals ik hierboven al zei... ik kan niet stoppen)
als jij één keer in de maand coke gebruikt, dan hoeft dat niet verslavend te zijn. denk dat je met coke vooral moet oppassen dat je het niet alleen gaat gebruiken, maar dat je het ook echt alleen doet als je bv gedronken hebt en dan als aanvulling.
wat je verder kunt doen om NIET verslaafd te raken? al die shit gewoon niet aanraken hahahaha :wink:
bedankt voor je interesse! hoop dat je hier wat aan hebt!

@ slipperman
jep... coke is idd DOOD en DOODZONDE!!! ben blij dat ik er vanaf ben! (tot nu toe... een terugval kan altijd nog, maar ik blijf ff positief!!!)

@ zeetje
jah pillen ga je je op den duur ook depri door voelen, maar ben sowieso van mening dat als je iets nodig heb om je happy te voelen, je niet tevrede bent met jezelf. of shit niet goed verwerkt heb ofzo...
grappig dat we zoveel overeenkomsten hebben! heb ook wel een paar vriendinnen die met coke worstelen, maar volgens mij komt het vaker voor dan jij en ik denken! lopen aardig wat zeetjes en I's rond die last hebben van de struggle tegen drugs!
herken ook dat je zegt dat je met alcohol op geen controle meer heb, heb ik zelf ook... vandaar dat ik deze periode ook niet ga drinken. geheid dat ik dan toch weer een pakkie ga halen!
maar goed, ben er nu echt klaar mee... heb eerst mn shit verwerkt in therapie (9 maanden lang) ook gelijk geleerd emoties te hebben, voelen en te uiten en tis nu tijd om de knop om te draaien!!!
hoop dat ik jou kan inspireren zoals jij mij inspireert. door iedere reactie die ik krijg, heb ik iedere dag minder behoefte...
thanks voor je support!!! echt fijn om zoveel te herkennen in iemand!

www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl
z
zeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haai I.

Jij inspireert me zeker! Via jouw site ben ik op http://www.jellinek.nl/ gekomen waar ik een zelfhulp programma heb opgestart. Ik ben nou 29 en baal ervan dat ik al jaren in een soort roes heb geleefd. Zonde, nooit meer in te halen. Ga nu het echte leven maar eens proeven! Want het leven begint toch pas bij 30! :grin:

Je heb gelijk het is niet normaal dat je iets chemisch nodig heb om je happy te voelen want je moet toch vroeg of laat back to reality en die wordt dan steeds ondraagelijker waardoor je meer shit nodig heb om je weer happy te voelen, nou ik niet meer.

Hopelijk zal je meer mensen inspireren om hetzelfde ommekeer te maken als ik. Dan is jouw ellende tenminste ook niet voor niks geweest, sort of speak. Maar denk daar maar niet meer aan, de gemiste kansen want al jouw kansen liggen in de toekomst!

Z.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
dutchpete zei:
HDA zei:
Lang gelden dat we nog iets van Junkie I vernamen...

I'm worried... :cry:
Klik om te vergroten...


Hoop dat er niks ernstigs is gebeurd. :cry:
Klik om te vergroten...

I Hope we hear from her soon!!!

Al erg lange tijd nu al..
las eerst wel eens haar blog maar die is nu ook off-line?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."