Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKappen met coke...

Kappen met coke...

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelezen en gereageerd, lot of good luck!!
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
sterkte :)
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#3
http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl

Hallo allemaal...

Ik ben een jonge vrouw van 27 jaar oud. Zie er goed uit en kom over als iemand die zelfverzekerd, stabiel en goed in haar vel zit. Maar goed... Things aren't always what they seem. Achter mn masker schuilt een regelrechte JUNK!

De afgelopen tien jaar is een struggle geweest. Ups en downs wat drugsgebruik. Nooit gedacht toen ik mn eerste ploffie rookte dat ik zo diep kon zinken!

Ik heb besloten dat het zo niet langer kan. En ik ben dus gestopt. Ik houd een weblog bij. Als je benieuwd bent hoe het zover heeft kunnen komen, hoe het nu gaat en hoe het in de toekomst gaat, neem dan een kijkje! Of reageer op deze topic!

http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl[/url]
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow succes, ik heb je hele log gelezen en je hebt een interessant verhaal. Veel succes met stoppen, Hou vol, Je kunt het echt!
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Haze
Thanks voor je reactie! Krijg zoveel reacties op mn weblog, echt hardverwarmend en motiverend om echt te stoppen!!!

http://dagboekvaneenjunk.web-log.nl
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat een mooie site.......
en ik vind t een heel goed idee om op deze manier te stoppen......
ik heb nu weinig tijd.....
maar als ik terug ben neem ik zeker nog een keer een kijkje.... :) :)
sucses meid :wave:
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#7
@ Melissa
Thanks!!! Weblog is idd de ideale manier om een beetje extra motivatie te krijgen!!!

:wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel geluk!! En wees sterker dan coke, dat ben je.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sterkte! :)
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#10
@ BobG, Balon en kaalkopje...

Thanks voor de support!!!

@ Mac

Thanks voor je reacties op mn weblog!!! :wink: en je support...

http://www.dagboekvaneenjunk.web-log.nl
d
dutchpeteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verstandig dat je bent gestopt met die troep, wil er zelf ook zo snel mogelijk van af. Succes met je weblog. :)

Groet,

dp
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Best heftig allemaal,ik wens je veel sterkte met het loskomen van de mindfucker nr1.

Mij gaat het gelukkig goed af :wink:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sterkte!

Hierdoor wordt mijn behoeft naar coke nog verder de grond in getrapt, goed dat je je eigen ervaring met die crap op internet zet, zodat mensen zoals mij, ook zeker niet aan die rommel zitten.
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#14
@ Psychonaut1976
thanks voor je support! ben blij voor je dat het bij jou goed gaat! bij mij gaat het stoppen op dit moment ook erg goed gelukkig! hoop echt dat ik het nu gewoon vol ga houden!!!


@ Waterpijp
fijn om te horen dat ik iemand kan behoeden voor het maken van dezelfde fout die ik heb gemaakt! het gaat zo geleidelijk - verslaafd worden - dat je het bijna niet door hebt... dan ineens zit je er iedere dag aan. gaat natuurlijk niet bij iedereen zo, maar de kans bestaat wel dat het jou ook gebeurt!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe gaat het nu met je?? Junkie_I?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
veel geluk en blijven doorzetten!
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#17
@ BobG
hai hai... het gaat redelijk goed! zit vandaag bij dag 5... heb het gisterenavond behoorlijk zwaar gehad. had geld in mn portemonee zitten en kon halen, maar heb het uiteindelijk NIET gedaan! dus ben wel trots op mezelf... :grin:

@Jeller
ik doe mn best!!!

@ ALL
THANKS VOOR JULLIE INTERESSE EN SUPPORT!!!

lfs.,

I.

www.dagboekvaneenjunk.nl
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#18
Way to go ! Day by day, step by step !
:wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Junkie_I zei:
@ BobG
hai hai... het gaat redelijk goed! zit vandaag bij dag 5... heb het gisterenavond behoorlijk zwaar gehad. had geld in mn portemonee zitten en kon halen, maar heb het uiteindelijk NIET gedaan! dus ben wel trots op mezelf... :grin:
Klik om te vergroten...

Doe je netjes, blijf jezelf vertellen dat je sterker bent dan een hoopje poeder, dan hoop ik voor je dat het je lukt.
J
Junkie_ILid
01-01-2024, 00:00
#20
www.dagboekvaneenjunk.nl

@ HDA
jep... morgen een week NIETS gebruikt... ben zo happy!!! :grin: begin me een heel ander mens te voelen gewoon... :wink:

@BobG
jah dat is het he?! je gebruikt geen coke, coke gebruikt jou! (in mijn geval dan...) maar goed, ben tot nu toe bigger en better!!! :grin:

Thanks (beide) voor jullie support!!! Doet me goed... :grin:

www.dagboekvaneenjunk.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."