#1
keta ownedFrisko zei:hmmmmz,echt goeie cocaine heeft wel iets vind ik jaJonirsz zei:Frisko zei:blaat blaat,gisteren nog eens een gram coke gehaald...brakke kwaliteit!!
ik zie er vanaf nu vanaf!!
ik moet geen coke meer!!!bah nee!!!!!
dan haal ikme liever een gram keta in het vervolg!!!!
einde coke hoofdstuk voor mij dus!!!!!!!!!!!![]()
aaaah wat erg, vind je coke beter dan keta?![]()
![]()
maar ketamine is toppie spul!!!!(als het goeie is)![]()
keta is ZEKER beter als coke
twijfel ikk nog geen sec aan eerlijk gezegd


hoor...