Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke, hoe het heftigst?

Coke, hoe het heftigst?

44 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe is gewone Snuifcoke het heftigst ( en langst miss ) kwa effect?

Is dat als je het snuift of een bommetje gooit ervan? En wat als je gewone snuifcoke rookt in een jointje? Of heb je dan alleen veel sneller effect?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is weer zo'n mooie vraag.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
roken in een joint is geen goed idee, kun je beter basen...
om op je andere vraag te antwoorden, denk gewoon snuiven hoor, begint veel sneller te werken dan dat je het slikt, volgens mij moet je ook meer slikken voor zelfde effect maar dat weet ik niet zeker...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie gaat er nou coke slikken.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
iemand die z'n neus kapot heeft gesnoven maar toch nog wil genieten van een lekker beetje coke...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan is het misschien tijd om te stoppen.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd, maar zo denkt niet iedereen :)
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#8
spuiten is denk ik heftigst
:wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Icequeen zei:
spuiten is denk ik heftigst
:wave:
Klik om te vergroten...

geen ervaring mee,maar klinkt wel logisch ja :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
^de rush die schijnt dan nogal heftig te zijn, maar het efect duurd ook minder lang :wink:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#11
volgens mij nemen weinig coke als bommetje...ik ken echt niemand die dat heeft gedaan...zal wel niet zo heftig werken, want anders was het veel gebruikelijker!

:wave:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#12
het is een hele rare rush, ik vind er zelf niks aan. en inderdaad het duurt ook niet lang.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
ma kd8 bommetje pep kan, dus wrm bommetje coke niet?. Maar is gwn snuifcoke wel te basen of hoe dat heet?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
DarkScope zei:
ma kd8 bommetje pep kan, dus wrm bommetje coke niet?. Maar is gwn snuifcoke wel te basen of hoe dat heet?
Klik om te vergroten...

Als jou dealer gewoon pure coke levert wel.. Anders zou je het even moeten uitkoken.

Maar ik raad basen sowieso af.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelic_Fairytale zei:
iemand die z'n neus kapot heeft gesnoven maar toch nog wil genieten van een lekker beetje coke...
Klik om te vergroten...

Iemand die ze neus kapot heeft kan niet meer genieten van coke,het is snuifen of niet.. :wave:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#16
in aluminium is chinezen denk ik
basen is in een pijpje
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
owzo ja was k ook niet van plan, alleen bommetje miss wel. iemand ervaring daarmee, zou tog moeten kunnen of is dat heel raar?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
DarkScope zei:
owzo ja was k ook niet van plan, alleen bommetje miss wel. iemand ervaring daarmee, zou tog moeten kunnen of is dat heel raar?
Klik om te vergroten...

Het kan vast wel, lijkt mij alleen vrij zonde. Je krijgt er namelijk geen rush van ofzo, ik vraag me af of ik er uberhaupt iets van zal merken.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
ow en basen krijg je daar een rush van?en daarmee bedoel ik gewone snuifsos in een joint? want basen is tog met alumiumfolie maar dat doe ik niet. ?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
uhm ja crack, ben niet van plan om zelf crack te maken van mn snuifcoke. Dus tis snuiven of bommetje...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."