#1
het wachten duurt waarschijnlijk langer dan het effect..zommes zei:DarkScope zei:owzo ja was k ook niet van plan, alleen bommetje miss wel. iemand ervaring daarmee, zou tog moeten kunnen of is dat heel raar?
Het kan vast wel, lijkt mij alleen vrij zonde. Je krijgt er namelijk geen rush van ofzo, ik vraag me af of ik er uberhaupt iets van zal merken.
