Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke/xtc

coke/xtc

39 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik deed altijd de wc doortrekken als ik snoof in openbare wc's.
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt totaal niet op elkaar,xtc is lekker voor op een party waar iedereen spaced of voor lekker thuis te spacen.

Coke is lekker als je gaat stapppen in kroegen,je raakt dan in een soort roes vd alchohol en coke tezamen.

Moet er niet aan denken op een party met sos op te lopen en andersom moet ik er niet aan denken om op xtc in de stad of kroeg te verkeren.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
de effecten van coke zijn eigenlijk heel licht en die van xtc veel beter

ook is xtc veel goedkoper maar omdat coke redelijk verslavend is wil je meer
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
pff als ik jou was zou ik niet met coke beginnen
ik vind dat het z'n prijs niet waard is en het is ook nog eens verslavend...
hou het maar bij een pilletje af en toe of wat mdma-kristallen :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
coke en xtc zijn allebei relaxt en ze geven allebei een ontzettemd euforisch en lekker gevoel, maar wel een heel ander gevoel. Al is coke over het algemeen niet zon heftig gevoel, maar dat is meer omdat het zo duur is. Want kom maar eens aan goede coke en snuif maar eens een gram ofzo in je eentje, reken maar dat je het dan net zo heftig als een pil kan voelen bijvoorbeeld, maar je spaced er inderdaad niet zo hard of nauwelijks van.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
idd, van coke space je niet zoals van pillen, verreweg daarvan
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelic_Fairytale zei:
pff als ik jou was zou ik niet met coke beginnen
ik vind dat het z'n prijs niet waard is en het is ook nog eens verslavend...
hou het maar bij een pilletje af en toe of wat mdma-kristallen :wave:
Klik om te vergroten...
wat zijn mdma-kristallen ???? Ik gebruik veel coke, maar heb teveel problemen met de neus en zou graag overstappen naar iets dat goedkoper is en me ook happy maakt
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
mdma kristallen wordt xtc genoemd. Dit is alleen de puurdere vorm ervan. De bekendste vorm van xtc zijn pillen, houseparty pillen worden ze ook wel genoemd. Xtc maakt je heel erg euforisch en is een stuk goedkoper dan coke, en werkt veel langer, werkt een stuk heftiger.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
coke dan slaap ik tenminste nog aan het eind van de avond
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van X ook wel.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd, je kan nog makkelijk inslapen omdat je zo lekker ligt

maar voor mij geen van beiden, al is xtc wle leuk en paar keer in het jaar en coke zal ik ook niet afstaan indien iemand het mij aanbiedt
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
Van X ook wel.
Klik om te vergroten...

ja de laatste keer heb ik trouwens heerlijk geslapen na xtc
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Onder x heb ik ook nooit echt problemen om in te slapen.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van X kan ik nooit goed inslapen. En als ik slaap word ik vaak wakker en heb ik vaak heldere droomachtige beelden.

Maar het geeft dan niets, het ligt inderdaad gewoon lekker.

Maar kan altijd een benzo nemen gelukkig!
d
dizzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
kijk ik omschreef net mijn ideale avondje , en daar blijf ik bij dat dat geweldig is

maar na er eens flink overna gedacht te hebben zou ik toch voor de coke kiezen...

ik heB daar nooit geen problemen mee gehad en met pillen wel weer, dat werd allemaal te veel en te vaak ( cir.10 p weekeinde voor 5 jaar lang)

maar met coke heb ik die drang niet en voel ik me niet zo verlapt zoqals met pillen en speed . snuif snuif snuif .. lekkere sex slapen en volgende ochtend gewoon eten /weer studeren : is dan geen probleem

moet toch zeggen COKE DOET :grin:
d
dizzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
VERLAPT =VERLEPT

SPELFOUTJE SORRY
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
TeQ zei:
Met coke pas je gewoon tussen de dronkenlappen tussen het uitgaan, alleen ben je kraakhelder, maar je kunt wel met ze meelullen en echt diep zal het allemaal ook niet gaan. Coke is een beetje een oppervlakkige drug die vooral op je ego gericht is vind ik.
Klik om te vergroten...
xtc vind ik anders ook zéér oppervlakkig hoor.; hele avond in dezelfde stemming, en iedereen begint er ook redelijk van te lullen alleen op een domme, maar wel aardige manier

vind xtc niet zo speciaal dus, maar eerder handig

Nezir zei:
I prefer coke, ten eerste omdat ik xtc nep vind, ten tweede omdat het zo kort werkt

xtc is meer voor gabbers
Klik om te vergroten...
coke werkt toch veel korter :confused:
of bekijk je het zo:
je neemt een pil, die werkt uit en de volgende pillen werken niet zo goed meer

en bij coke werkt de volgende lijn weer evengoed of beter?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
xtc vind ik anders ook zéér oppervlakkig hoor.; hele avond in dezelfde stemming, en iedereen begint er ook redelijk van te lullen alleen op een domme, maar wel aardige manier

vind xtc niet zo speciaal dus, maar eerder handig
Klik om te vergroten...

Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is schijn.

XTC kan heel diep gaan. Moet je maar is met drie man, na een tijdje niet aan de mdma te hebben gezeten, een échte xtc-sessie gaan houden.

Dat houdt in: neem allemaal de geadviseerde dosis (75-125 mg, daarna nog te verhogen met max 75 mg) zet trancedentale muziek op, het liefst van die echte Indiaase muziek en rook een vette joints. Ga comfortabel zitten en sluit de ogen... De CEV's zullen niet van oppervlakkige aard zijn.

Met xtc kan er rust in je hoofd/geest ontstaan waar je best veel mee kan, alleen gaan mensen inderdaad tegen elkaar aan lullen, omdat ze dat blijkbaar lekker vinden...
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nezir zei:
I prefer coke, ten eerste omdat ik xtc nep vind, ten tweede omdat het zo kort werkt

xtc is meer voor gabbers
Klik om te vergroten...

er is niks nep aan xtc :rolleyes:
als ik xtc neem ben ik de komende 5 uur wel zoet hoor, dus het werkt zeker niet kort, zeker niet als je het vergelijkt met sos wat 20 minuten tot 3 kwartiertjes werkt, het is nog duur ook vergeleken bij de ronde vriendjes, en dat pillen voor gabbers zijn is onzin, ken zat gabbers die ook vaak zat hun neus poederen met cocaine :rock:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nezir zei:
I prefer coke, ten eerste omdat ik xtc nep vind, ten tweede omdat het zo kort werkt
xtc is meer voor gabbers
Klik om te vergroten...

Waar haal je die onzin uit? :confused: Waarom is XTC nep? Xtc geeft langer effect dan coke.. en je hoeft geen gabber te zijn om xtc te nemen hoor, niet alle gabbers nemen drugs..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."