Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe komt het dat coke voor mij veel verslavender is dan xtc

Hoe komt het dat coke voor mij veel verslavender is dan xtc

33 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#1
dus coke dan maar in een bommetje?
f
flash kieke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vindt het kappen en het snuiven verslavend. En de verdoving is ook wel lekker. Maar het effect van coke niet.

Dus ik heb mijn pep en moet ik niets van coke hebben. Alleen coke als ik geen pep kan fixe.


Dus gewoon wat lidocaine met speed mengen. :smoke:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, het is het snuiven, heerlijk zoals het door je neus gaat. Ik vind het zo lekker om het te proeven, als het door je keel heel glijdt. En dat verdovende gevoel is zo lekker. Maar ja helaas moet ik altijd blijven bijpakken. Heb gewoon eigenlijk wel een gram voor mijn eigen nodig. Ligt er ook aan met wie ik het doe. Als ik het met mijn vriendin doe, doen we het veel rustiger aan, dan als ik het met mijn vriend doe. In het begin wilden we echt het xtc gevoel proberen te krijgen, maar dat kan gewoon niet.
Waar ik ook een kutgevoel van krijg is als je je laatste lijntje legt en het is op. Dan moet ik echt even omschakelen. Toch vind ik het een fijne drug.
Maar meestal pakken we allebei een halfje, maar afgelopen zomer is het een keer vreselijk uit de hand gelopen. Het sfeertje, het lekker weertje, en toen hebben we wel geloof ik voor 150 euro weggewerkt. Ja, dat is toch wel beetje dom en de volgende dag hadden we nog party, nachtje doorgehaald en dan naar party, dus weer nachtje doorhalen. Was gelukkig een overdag party, maar ik heb effe paar uur in het zand gelegen. En om 3 uur 'snachts lag ik KO in bed. Daar kan mijn lijf toch niet meer tegen, zoals toen ik 18 was. Haha! :(

Mooi gezegde: de Schijn van de Lijn!

Laatst nog Scarface zitten kijken en Carlito's way, maar daar zie je weer bergen van dat heerlijke witte goedje.

Maar het blijft een voordeel, dat ik gewoon de dag erna kan werken, wat met xtc niet possible is.
d
dizzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb het juist andersom een grammetje coke of wat kan ik gewoon laten liggen , maar die pilletjes tik ik zo weg als ik ze heb .

zal wel weer de uitzondering zijn die de regel bevestigd :openmouth: :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuiven is ernstig, begin er ook maar niet aan nooit gedaan.
Coke is gewoon ernstig
J
Jopie55Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Hoe komt het dat coke voor mij veel verslavender is dan

Inga zei:
Bon ik zal maar met de deur in huis vallen. Ik ben nieuw hier.
En ik vermoed dat ik als 35 jarige vrouw een buitenbeentje ben op dit forum. Reeds iets meer dan een jaar gebruik ik coke. Enkel in de weekends. In het begin serieuze shit door mijn neus gehaald (niesbuien sinusitis enz... ) Nu heb ik de laatste maanden een goede dealer gevonden en al die problemen zijn van de baan. Met als gevolg dat BIBI eraan hangt he. In de week heb ik er totaal geen behoefte aan... maar eens vrijdag begint te naderen .... Het is zo raar... Bij XTC heb je een veel beter gevoel (na 1uur) Het duurt langer... Het is een pak goedkoper... De dag nadien ben ik altijd enorm happy.... En toch kan ik perfect van een pil blijven als ik ze in huis heb. Het kan soms maanden duren eer ik er weer eens eentje neem.

Coke daarentegen...... :confused:
Klik om te vergroten...

Met coke heb je het gevoel dat je steeds meer wilt. Het eerste lijntje is de beste! Toch? Mijn ervaring in ieder geval wel.
Na 15 a 30 min. neem je nog een lijntje.. En zo gaat het de hele avond door!

Vind het niet gek dat je coke verslavender vind dan XTC. XTC blijft langer werken. 1 pil is genoeg om uren op te trippen.. Coke daarintegen? Meer meer meer en nog eens meer wil je er van hebben.
Het is niet bevredigend!

Als ik je een tip mag geven? Heb namelijk in hetzelfde schuitje als jou gezeten, en als je er nu niet mee stopt dan blijf je er echt in hangen!
Als je toch lekker van de kaart wil zijn in het weekend, maar het wil beperken kun je overwegen om een keer Methylone te gebruiken.. Nog lekkerder dan coke! En zeer minder verslavend!!!

Ik wil je echt nergens aan helpen maar alles beter dan coke!! Methylone heb je ten eerste heel weinig van nodig, verkrijgbaar in buisjes en dat buisje neem je in twee keer verdeeld over de avond..

Maarja beter om er natuurlijk helemaal niet aan te beginnen.
Dus stop er mee!! Tis zonde!!
succes!
I
IngaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Hoe komt het dat coke voor mij veel verslavender is dan

Jopie55 zei:
Als je toch lekker van de kaart wil zijn in het weekend, maar het wil beperken kun je overwegen om een keer Methylone te gebruiken.. Nog lekkerder dan coke! En zeer minder verslavend!!!
Klik om te vergroten...

Van methylone heb ik nog nooit gehoord. Is dat ook in poeder of is het vloeibaar ? Kan je het met een andere drug vergelijken ? En wat kost het ? En in welk wereldje moet ik dat gaan zoeken ????

greetz :)
s
skaffamanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ikzelf vind pillen verslavender. Voor iemand die net 18 is, is een avondje lekker sossen (2 a 3 gram) echt te duur. En bij pillen heb je voor nog niet de helft van t geld veel langer en harder lol. Verder is mijn eerste synthetische drugs ook mdma-pilletje geweest en vond na een 'lichte' mdma-verslaving te hebben gehad het gevoel van coke sowieso het geld niet waard.
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vindt ervan dat xtc nog te vers van de pers is om nu al te beweren wat het meest verslavend is.binnen een jaar of 10 zal men daar veel verder instaan.men mag en kan dit ook na gaan xtc daar weet men nu nog te wening vanaf om het op lange termijn volledig uit te sluiten als een verslavend middel.Coke daar entegen is er al jaren en daar weet men de gevolgen van.Het is en werk verslavend!maar of xtc beter is kan alleen de toekomst uitwijzen.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
skaffaman zei:
Ikzelf vind pillen verslavender. Voor iemand die net 18 is, is een avondje lekker sossen (2 a 3 gram) echt te duur. En bij pillen heb je voor nog niet de helft van t geld veel langer en harder lol. Verder is mijn eerste synthetische drugs ook mdma-pilletje geweest en vond na een 'lichte' mdma-verslaving te hebben gehad het gevoel van coke sowieso het geld niet waard.
Klik om te vergroten...

en NU?
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#11
fun zei:
dus coke dan maar in een bommetje?
Klik om te vergroten...
mag je proberen!! maar dan raad ik je aan er zijn meer en veel betere manieren om je geld op te doen!! Coke word gesnoven of gespoten!!Meer niet! en het laaste raad ik je volledig af!! of geblouwd uiteraad!!! CRACK
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#12
coke is gewoon verslavender... Das een van de eigenschappen ervan.
Xtc raak je snel beu. Af en toe eens een pilletje nemen is wel leuk he, maar als je dat eens een week aan een stuk alle dagen doet, merk je der de 3e of 4e dag niet veel meer van en loop je depressief, waardoor je zin naar nog zo een pilletje alleen maar afneemt.

Met coke is het nog erger. Je voelt je piekfijn en na een half uur raak je in deen dipje, waardoor je automatisch nog eentje neemt om je weer goed te voelen. Het is een visieuze cirkel.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#13
Reden waarom cocaïne volgens mij verslavender is dan xtc, is om de reden dat het je normale functioneren niet belemmerd, en in de eerste instantie voor je eigen ervaring zelfs verbeterd. Daarnaast is de impact in je normale functioneren ook minder heftig dan met een xtc trip.

Coke doe je dus makkelijker en kan overal fijn bij zijn, terwijl dat bij xtc niet zo is, desalniettemin vind ik xtc ook leuker, maar coke veel verslavender.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ja precies
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."