#1
dus coke dan maar in een bommetje?

Inga zei:Bon ik zal maar met de deur in huis vallen. Ik ben nieuw hier.
En ik vermoed dat ik als 35 jarige vrouw een buitenbeentje ben op dit forum. Reeds iets meer dan een jaar gebruik ik coke. Enkel in de weekends. In het begin serieuze shit door mijn neus gehaald (niesbuien sinusitis enz... ) Nu heb ik de laatste maanden een goede dealer gevonden en al die problemen zijn van de baan. Met als gevolg dat BIBI eraan hangt he. In de week heb ik er totaal geen behoefte aan... maar eens vrijdag begint te naderen .... Het is zo raar... Bij XTC heb je een veel beter gevoel (na 1uur) Het duurt langer... Het is een pak goedkoper... De dag nadien ben ik altijd enorm happy.... En toch kan ik perfect van een pil blijven als ik ze in huis heb. Het kan soms maanden duren eer ik er weer eens eentje neem.
Coke daarentegen......![]()
Jopie55 zei:Als je toch lekker van de kaart wil zijn in het weekend, maar het wil beperken kun je overwegen om een keer Methylone te gebruiken.. Nog lekkerder dan coke! En zeer minder verslavend!!!
skaffaman zei:Ikzelf vind pillen verslavender. Voor iemand die net 18 is, is een avondje lekker sossen (2 a 3 gram) echt te duur. En bij pillen heb je voor nog niet de helft van t geld veel langer en harder lol. Verder is mijn eerste synthetische drugs ook mdma-pilletje geweest en vond na een 'lichte' mdma-verslaving te hebben gehad het gevoel van coke sowieso het geld niet waard.
mag je proberen!! maar dan raad ik je aan er zijn meer en veel betere manieren om je geld op te doen!! Coke word gesnoven of gespoten!!Meer niet! en het laaste raad ik je volledig af!! of geblouwd uiteraad!!! CRACKfun zei:dus coke dan maar in een bommetje?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."