#1
ja lsd voelt niet chemisch aan.; de energie en de blijdschap voelt juist aan zoals je ze gewoon bent als in nuchtere toestand

Psychedelic_Fairytale zei:geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt![]()
geef mij maar een tripje![]()

GewoonVOL zei:Hahaha
Ik hoop dat dat sarcastisch was![]()

nee was niet sarcastischGewoonVOL zei:Psychedelic_Fairytale zei:geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt![]()
geef mij maar een tripje![]()
Hahaha
Ik hoop dat dat sarcastisch was![]()

ja had ik ook, voelde me slecht, was soms depressief, was emotioneel instabiel, had last van vergeetachtigheid, en zo kan ik nog wel ff doorgaan...DarkScope zei:Psychedelic_Fairytale zei:nee was niet sarcastischGewoonVOL zei:Psychedelic_Fairytale zei:geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt![]()
geef mij maar een tripje![]()
Hahaha
Ik hoop dat dat sarcastisch was![]()
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten
maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...
precies, ik heb ook zon 2-3 maanden wekelijks 1 of meerdere keren gebruikt, en had door de week zeker 5 dagen last van dat elke dag zo uitzichtloos leek, voelde me dus beetje down, sloom, echt energieloos. Ook last van nachtmerries en slapeloosheid. Had jij ook dat soort dingen?
was toen 3 maanden gestopt, heb t nu weer 2 weken achter elkaar gedaan en krijg meteen weer last ervan. Zo zie je maar weer dat die dingen echt niet na 3 maanden al weg zijn.
Psychedelic_Fairytale zei:nee was niet sarcastischGewoonVOL zei:Psychedelic_Fairytale zei:geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt![]()
geef mij maar een tripje![]()
Hahaha
Ik hoop dat dat sarcastisch was![]()
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten
maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...
Psychedelic_Fairytale zei:nee was niet sarcastischGewoonVOL zei:Psychedelic_Fairytale zei:geen 1 van de twee
is slechte rommel die je kop naar de klote helpt![]()
geef mij maar een tripje![]()
Hahaha
Ik hoop dat dat sarcastisch was![]()
heb een tijd lang (te) veel mdma gebruikt, in het begin is het leuk maar dan begin je negatieve neveneffecten te krijgen...
gelukkig ben ik er mee kunnen stoppen, het is echt slecht voor je kop, en dat dan voor maar 2-3 uurtjes plezier?
nee dank u, geef mij maar lsd, 8 uur lang plezier zonder neveneffecten
maar ik snap best dat veel mensen graag mdma gebruiken, heb het dus een tijd lang ook heel graag gedaan...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."