#1
post aangepast >.<
die daarboven sloeg nergens op was te open,,
die daarboven sloeg nergens op was te open,,
Japi-10 zei:Ja ik houd zielsveel van hem geef hem alle liefde en nu dit..
IK kan huilen om mezelf ik ben gewoon een mietje![]()
net 3 dikke lijnen en heb nu het gevoel coke is het dit word me leven helaaj![]()
Ellesdee zei:Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Saivy zei:Ellesdee zei:Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Klopt helemaal.
matthijs zei:Saivy zei:Ellesdee zei:Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Klopt helemaal.
Geloof niet dat diegene er erg blij mee is dat hij dat doet.
Ellesdee zei:matthijs zei:Saivy zei:Ellesdee zei:Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Klopt helemaal.
Geloof niet dat diegene er erg blij mee is dat hij dat doet.
Dus?
Dan moet ie t ook niet doen...
matthijs zei:Ellesdee zei:matthijs zei:Saivy zei:Ellesdee zei:Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Klopt helemaal.
Geloof niet dat diegene er erg blij mee is dat hij dat doet.
Dus?
Dan moet ie t ook niet doen...
Keur het ook niet goed maar hij heeft dat waarschijnlijk niet gepost om daar commentaar op te krijgen. Hij wil hulp.
Japi-10 zei:Vergeet dit ff..
Dit was gewoon te erg,hoe het op dat moment in elkaar liep!
Haat me maar als je wil,maar ik hoef hier geen commentaar want ik weet ook wel dat ik kansloos ben ..
En er is genoeg hulp
oi o i
vooral tegen jezelf zeggen dat je kansloos bent. maak je negatieve zelfbeeld zo groot dat je gewoon maar een ding kunt doen: gebruiken. Goed excuus heb je dan zelf gecreeert.....Japi-10 zei:Vergeet dit ff..
Dit was gewoon te erg,hoe het op dat moment in elkaar liep!
Haat me maar als je wil,maar ik hoef hier geen commentaar want ik weet ook wel dat ik kansloos ben ..
En er is genoeg hulp
oi o i
Japi-10 zei:Ja doe ik normaal ok iets anders..
Maar toen ie dat op dat moment deed konk er gewoon niet tegen,normaal had ik zo iets nooit gedaan was echt pure agressie (was al agresief/boos terwijl daarvoor niets veel was,behalve dan wat gedachten)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."