Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQocaïne en Cocaïne

Qocaïne en Cocaïne

122 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
post aangepast >.<
die daarboven sloeg nergens op was te open,,
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Japi-10 zei:
Ja ik houd zielsveel van hem geef hem alle liefde en nu dit..
IK kan huilen om mezelf ik ben gewoon een mietje :angry:

net 3 dikke lijnen en heb nu het gevoel coke is het dit word me leven helaaj :grin:
Klik om te vergroten...

Japi japi toch..Lijkt me zo klaar als n klontje: nu is t je hond, volgende keer je vriendin/moeder/buurvrouw/oma. De coke doet je duidelijk geen goed en zorgt voor stemmingswisselingen en agressieve impulsdoorbraken. Goed advies: stoppen nu!!! voordat je jezelf alleen nog met coke kan handhaven en onder ogen zien. Dat doe je n jaar/paar jaar en vervolgens ben je zo verslaafd en verknipt dat je niet alleen je hond maar heel je omgeving hebt verkloot....Succes!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Klik om te vergroten...

Klopt helemaal.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
Ellesdee zei:
Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Klik om te vergroten...

Klopt helemaal.
Klik om te vergroten...

Geloof niet dat diegene er erg blij mee is dat hij dat doet.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
matthijs zei:
Saivy zei:
Ellesdee zei:
Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Klik om te vergroten...

Klopt helemaal.
Klik om te vergroten...

Geloof niet dat diegene er erg blij mee is dat hij dat doet.
Klik om te vergroten...

Dus?
Dan moet ie t ook niet doen...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
vind ik nu ook, komaan zeg, doe het dan niet, ben er zelf ook goed mee weg met die prul en weet waarover ik het heb, maar zo doen, je kan jezelf toch nog controleren zeker :confused:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vergeet dit ff..
Dit was gewoon te erg,hoe het op dat moment in elkaar liep!

Haat me maar als je wil,maar ik hoef hier geen commentaar want ik weet ook wel dat ik kansloos ben ..

En er is genoeg hulp

oi o i
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
matthijs zei:
Saivy zei:
Ellesdee zei:
Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Klik om te vergroten...

Klopt helemaal.
Klik om te vergroten...

Geloof niet dat diegene er erg blij mee is dat hij dat doet.
Klik om te vergroten...

Dus?
Dan moet ie t ook niet doen...
Klik om te vergroten...

Keur het ook niet goed maar hij heeft dat waarschijnlijk niet gepost om daar commentaar op te krijgen. Hij wil hulp.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou moeten we de dierenbescherming bellen ofzo?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
matthijs zei:
Ellesdee zei:
matthijs zei:
Saivy zei:
Ellesdee zei:
Je bent gewoon niet goed snik...
Triest mannetje ben je...
Klik om te vergroten...

Klopt helemaal.
Klik om te vergroten...

Geloof niet dat diegene er erg blij mee is dat hij dat doet.
Klik om te vergroten...

Dus?
Dan moet ie t ook niet doen...
Klik om te vergroten...

Keur het ook niet goed maar hij heeft dat waarschijnlijk niet gepost om daar commentaar op te krijgen. Hij wil hulp.
Klik om te vergroten...

Hulp?
ik zal m ff de vernieling in helpen...

dus als je t ff niet ziet zitten ga je maar je hond mishandelen?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ik kan er ook niet goed bij hoor :confused:
of je hebt goor kutspul gehad waar vanalles inzat dat er niet moest inzitten, want van slechte coke heb ik ook last van agressie, maar niet in die mate :confused:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je iets gaan posten op een forum is het wel een beetje normaal dat men commentaar gaat geven, toch succes ermee..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Japi-10 zei:
Vergeet dit ff..
Dit was gewoon te erg,hoe het op dat moment in elkaar liep!

Haat me maar als je wil,maar ik hoef hier geen commentaar want ik weet ook wel dat ik kansloos ben ..

En er is genoeg hulp

oi o i
Klik om te vergroten...

Vind je t zelf niet een beetje raar dan?
Als je je hond niet meer wil kom je m maar bij mij brengen...
Maar hou aub op met je huisdier te mishandelen...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelukkig was het niet echt supererg mishandelen..
Heb al bij hem gelegen en alles ..

Het is makkelijk om te zeggen ; 'gek ventje' dit/dat.
Maar als je deze agressie kent of voelt dan kan je het eigenlijk pas echt snappen.. Kon mezelf echt niet houden..

En me hond kan ik niet eens thuis mishandelen want ik woon zelfs nog bij me ouders dus maak je er maar niet druk om :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die hond kan er toch niks aan doen dat jij je zo voelt?
Ga dan lekker een telefoonboek verscheuren ofzo. of tegen een deur aantrappen...
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Japi-10 zei:
Vergeet dit ff..
Dit was gewoon te erg,hoe het op dat moment in elkaar liep!

Haat me maar als je wil,maar ik hoef hier geen commentaar want ik weet ook wel dat ik kansloos ben ..

En er is genoeg hulp

oi o i
Klik om te vergroten...
vooral tegen jezelf zeggen dat je kansloos bent. maak je negatieve zelfbeeld zo groot dat je gewoon maar een ding kunt doen: gebruiken. Goed excuus heb je dan zelf gecreeert.....
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja doe ik normaal ok iets anders..
Maar toen ie dat op dat moment deed konk er gewoon niet tegen,normaal had ik zo iets nooit gedaan was echt pure agressie (was al agresief/boos terwijl daarvoor niets veel was,behalve dan wat gedachten)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Japi-10 zei:
Ja doe ik normaal ok iets anders..
Maar toen ie dat op dat moment deed konk er gewoon niet tegen,normaal had ik zo iets nooit gedaan was echt pure agressie (was al agresief/boos terwijl daarvoor niets veel was,behalve dan wat gedachten)
Klik om te vergroten...

Heb je slechte coke gehad.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm..
Had later 3 lijntjes bijgenomen en had toen echt zwaar relaxed gevoel.
Evengoed agressie maar een stuk minder,..

Mja ik kan beter gewoon stoppen met alles ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."