Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQocaïne en Cocaïne

Qocaïne en Cocaïne

122 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu we toch allemaal bezig zijn met posten van verhalen, wilde ik ook mijn verhaal kwijt. Misschien niet belangrijk en zeker niet dramatisch! Dus als je houd van drama en belangrijke onderwerpen haak dan hier af! ^_^


Cocaïne en Qocaïne


Het is toch veelal onwetendheid van jongeren... Crack en Smack zijn erg, want dáár kan je verslaafd aan raken! Crack en Smack zijn erg, want als je dat één keer gebruikt wil je méér!

Het is en blijft de onwetendheid van jongeren! Coke hoeft niet na één keertje verslavend te zijn.... of wel?


Vooral het onderschatten van een geestelijke verslaving heeft bij mij een rol gespeeld bij het experimenteren met cocaïne. Ik stond sterk in mijn schoenen, en wist zeker dat het bij één keer zou blijven. Ik wist echter niet dat de coke geestelijk zoveel van je kan vragen...

Ondanks het feit dat ik het bij één keer wilde laten heeft coke mij na de eerste keer direct in zijn greep genomen... Dagen en zelfs weken lang na mijn eerste gebruik dacht ik nog maar aan één ding... cocaïne!

Helemaal toen het iets moeilijker ging met school wilde ik naar de coke grijpen... en geloof me... als ik het thuis had liggen had ik het direct gedaan :flushed: :flushed: Is dat niet een enge gedachte? Qocaïne die altijd zo verantwoordelijk omgaat met alle drugs, was misschien bezweken aan het gevecht dat de coke met je aangaat...

Maar gelukkig! Ik had niets in huis, en had geen coke-contacten! Drie weken na mijn eerste gebruik begonnen de gedachtes aan coke meer op de achtergrond te geraken... en hoefde ik niet meer dagelijks aan deze troep te denken.... Dit was de periode dat ik op DF registreerde en zélfs mijn nickname aan deze troep heb gelinkt >.<

Zelfs maanden later, wanneer vrienden om mij heen coke snoven kreeg ik de kriebels... Het kan toch nog wel één keertje? Ik heb de eerste keer toch ook overleeft? Zelfs tot op een aantal weken geleden zei ik: "Zeg nooit, nooit!"

Maar nee! Ik heb mezelf een grote afkeer van coke aangepraat...
Het is té duur, het duurt té kort... en het effect is het allemaal niet waard. Het voegt verder niets toe!

Wat wil je nou met dit bericht Qoke??

Ik hoop hierbij dat mensen die op het punt staan om te experimenteren met cocaïne, NU stoppen! :) Niet doen om twee redenen:

1. Het is écht verslavend... waarom het risico nemen?
2. Het effect is niets anders dan compleet helder. Je voelt verder helemaal niets. Dus wees niet nieuwschierig naar de helderheid. Dat kan je ook bereiken door niets te gebruiken!


groetjes Qocaïne... en ja! Er komt een naams verandering :)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor de waarschuwing tegen jezelf :P . Ben benieuwd naar je nieuwe naam heheh.

Blijft de vraag of het niet wel recreatief te gebruiken is... er zijn vast wel mensen die het in de hand kunnen houden? Of ben ik nu naief.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep is beter. :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

ja dat is het zeker
ik kan het
om de volgende rede zelfs heel goed
als ik het pak is dat tege me zin:d
niet dus:d

(ps:tongueout:ep is echt beter:tongueout:)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sweet_Shadow zei:
Bedankt voor de waarschuwing tegen jezelf :P . Ben benieuwd naar je nieuwe naam heheh.

Blijft de vraag of het niet wel recreatief te gebruiken is... er zijn vast wel mensen die het in de hand kunnen houden? Of ben ik nu naief.
Klik om te vergroten...

Ja noujah... ik moest het gewoon even kwijt. Hoop dat het iets toevoegd.. en ook wel een beetje informatief genoeg is!

Wat versta je onder recreatief gebruik? Eens in de drie maanden? Of alleen in weekenden? Ik vind weekenden persoonlijk géén recreatief gebruik.

Natuurlijk zijn er mensen die het doen... maar waarom zou je het willen? Wat maakt een mens zo nieuwschierig naar coke? Ik probeer op deze manier mensen te ontmoedigen om niet te experimenteren. Als je wel al gebruikt.. jammer dan :)

en ja... er vast wel mensen die het kunnen, ben ik van overtuigd.
Maar neem je het risico? :)
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Zwijg. :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
GewoonVOL zei:
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar gaat t nu niet om... :P

is coke idd wel recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...

Zwijg. :openmouth:
Klik om te vergroten...

pfffff... je hebt zeker niks beters te zeggen he?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...


Het effect is beter... en misschien geestelijk minder verslavend?

Ik ervaar het wel zo althans! :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Worden jullie nooit moe van dat eeuwige gewauwel over pep en coke?
Pep/speed is helemaal een chemische troep die 10x slechter is dan coke. Net als het feit dat al die speedfreeks zeuren over een coke verslaving terwijl zei net zo erg zijn.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...


Het effect is beter... en misschien geestelijk minder verslavend?

Ik ervaar het wel zo althans! :)
Klik om te vergroten...

Ja.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
GewoonVOL zei:
Pep is beter. :openmouth:
Klik om te vergroten...


Het effect is beter... en misschien geestelijk minder verslavend?

Ik ervaar het wel zo althans! :)
Klik om te vergroten...
ik gebruik alle2 en ze hebben alle2 hun charmes om het zo maar te noemen :rolleyes:
ben ook verslavingsgevoeling naar coke toe,maar dit is bij speed idem...

pepe is beter haha,pep is just niks beter!!
het is alle2 grote rommel...
alleen als je goeie coke hebt en lang gebruikt krijgt het een plaatsje in je hersenen :wave:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sos? Charmes? LOL.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frisko zei:
ik gebruik alle2 en ze hebben alle2 hun charmes om het zo maar te noemen :rolleyes:
ben ook verslavingsgevoeling naar coke toe,maar dit is bij speed idem...
Klik om te vergroten...

En waarom gebruik je het als ik vragen mag?
Ben jij niet bang om bij de coke te blijven hangen?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
GewoonVOL zei:
Sos? Charmes? LOL.
Klik om te vergroten...
en pep wel zeker???
dan lach ik evenhard!!!! :wink:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
het leuke van coke en speed is dat je denkt hard te gaan maar in feite sta je stil....lullige is dat je daar meestal pas na jaren stilstand achter komt...
Niet mijn ding in ieder geval... :sunglasses:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Qocaïne zei:
Frisko zei:
ik gebruik alle2 en ze hebben alle2 hun charmes om het zo maar te noemen :rolleyes:
ben ook verslavingsgevoeling naar coke toe,maar dit is bij speed idem...
Klik om te vergroten...

En waarom gebruik je het als ik vragen mag?
Ben jij niet bang om bij de coke te blijven hangen?
Klik om te vergroten...

bwoa blijven hangen is veel gezegd,ik heb mn periode al gehad waar ik echt bang moest hebben om verslaafd te worden...
sinds toen weet ik wanneer ik er de rem moet opzetten(op het coke gebruik)
speed is zeker zo verslavend wanneer het je ligt... :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik herken wel wat in je verhaal, ik had al een afkeer van coke voor ik eraan begon en dat kwam vooral aan vrienden die zichzelf kapot snoven. Toch heb ik het een keer geprobeerd, om te kijken waar de fuzz nou over was. Ik vond het vrij weinig aan, en ik vond het geen reet aan. Toch elke keer als er iemand om me heen coke snuift denk ik, zal ik ook een lijntje doen. Toch doe ik het elke keer maar niet meer. Ik weet zeker dat het wel recreatief te gebruiken is, ik ken zat mensen die het 1-2x per maand doen en het daar ook bij houden. Prima als je het kan, maar pas er wel mee op. Moo igeschreven stuk!

Jan
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frisko zei:
Qocaïne zei:
Frisko zei:
ik gebruik alle2 en ze hebben alle2 hun charmes om het zo maar te noemen :rolleyes:
ben ook verslavingsgevoeling naar coke toe,maar dit is bij speed idem...
Klik om te vergroten...

En waarom gebruik je het als ik vragen mag?
Ben jij niet bang om bij de coke te blijven hangen?
Klik om te vergroten...

bwoa blijven hangen is veel gezegd,ik heb mn periode al gehad waar ik echt bang moest hebben om verslaafd te worden...
sinds toen weet ik wanneer ik er de rem moet opzetten(op het coke gebruik)
speed is zeker zo verslavend wanneer het je ligt... :)
Klik om te vergroten...

Beetje raar gezegd inderdaad. Bedoel het blijven gebruiken.. keer op keer.

Dát is het rare.. speed ligt mij meer. Maar heeft zéker niet zulke naweeën (zoals ik het maar ff noem) als de coke. :rolleyes:

Maar ik kan ook nog niet oordelen na één keer PeP gebruik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan heb je geen goeie gehad. Maar coke is wel rotzooi en eigenlijk zou niemand het ook maar 1 keer moeten proberen. Ik was na 1 keer verslaafd. Dat kan ja en gebeurd vaak zat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."