Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverdosis

Overdosis

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerst koken, dan roken.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet juist minimaal een halve gram snuiven voordat ik het goed voel!

p.s. PEP overheerst. :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het loopt alweer uit de hand.

@Darkscope, dat ligt allemaal aan de sterkte van je cocaine, jouw resistentie, wat voor weer het buiten is, etc., etc., we kunnen daar niet echt een uitspraak over doen. Maar een halve gram is best weinig, dus wees niet gevreesd.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het record bij een groep drugsgebruikers bij ons in de buurt (waar ik dus ABSOLUUT NIET bijhoor) ligt bij één iemand op 1,5 gram sos in één neusgat. En hij leeft nog steeds....sort off.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Het loopt alweer uit de hand.

@Darkscope, dat ligt allemaal aan de sterkte van je cocaine, jouw resistentie, wat voor weer het buiten is, etc., etc., we kunnen daar niet echt een uitspraak over doen. Maar een halve gram is best weinig, dus wees niet gevreesd.
Klik om te vergroten...

stel het is hele goeie? 0,5 in 1 keer is dus nooit gevaarlijk ongeacht je tollerantie etc?

en hoezo mijn resistentie? had laatst een topuc aangemaakt over tollerantie, neem aan dat je dat bedoeld, ook al heb je meer nodig om het te voelen het blijft even gevaarlijk.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je zult het wel overleven lijkt me zo.
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je geen hartafwijking hebt en geen hele slechte coke, overleef je het vast wel.

Wat ik begrijp is het lastig overdosis krijgen van coke.
Heb zelf de nodige avondjes gehad waarbij het gebruik totaal uit de hand liep en leef ook nog steeds.
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je moet het natuurlijk zelf weten maar vind je het niet zonde?
Het effect zal veel korter zijn dan wanneer je het verdeelt.....
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkScope zei:
zommes zei:
Het loopt alweer uit de hand.

@Darkscope, dat ligt allemaal aan de sterkte van je cocaine, jouw resistentie, wat voor weer het buiten is, etc., etc., we kunnen daar niet echt een uitspraak over doen. Maar een halve gram is best weinig, dus wees niet gevreesd.
Klik om te vergroten...

stel het is hele goeie? 0,5 in 1 keer is dus nooit gevaarlijk ongeacht je tollerantie etc?

en hoezo mijn resistentie? had laatst een topuc aangemaakt over tollerantie, neem aan dat je dat bedoeld, ook al heb je meer nodig om het te voelen het blijft even gevaarlijk.
Klik om te vergroten...

Idd resistentie of tollerantie is hetzelfde.
Waarom wil je dat eigenlijk proberen. Met coke kun je idd een OD krijgen maar niet met een halve of hele gram ofzo.

Je moet drugs gebruiken en niet misbruiken. Ik ken ook iemand die snuift zo met gemak een hele gram weg in 1 neusgat, maar die gast denkt dat hij zelf satan is en de stem heeft van die gast die is overleden van guns 'n roses, ik weet zijn naam niet zo.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een halve gram is opzich niet zo veel inderdaad.
Ik vind het wel verspilling van de coke wat je gaat doen. Coke is al zo duur, dus zou ik er zo lang mogelijk van willen genieten, en niet alles in 1 keer snuiven.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Saivy zei:
Een halve gram is opzich niet zo veel inderdaad.
Ik vind het wel verspilling van de coke wat je gaat doen. Coke is al zo duur, dus zou ik er zo lang mogelijk van willen genieten, en niet alles in 1 keer snuiven.
Klik om te vergroten...
dat klopt, heb het ook niet gedaan, maar wil het wel eens proberen, om te kijken hoe het dan voelt, vind het namelijk in vergelijking met bijvoorbeeld mdma geen heftig gevoel ofzo, das wel jammer.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?
Klik om te vergroten...

OD van een halve gram? rofl.



Ik leg meestal 2 lijntjes van een halfje. In 1 keer opsnuiven is een beetje te. :tearsofjoy:

Tenzij jouw sos troep is. :wave:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#16
GewoonVOL zei:
DarkScope zei:
Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?
Klik om te vergroten...

OD van een halve gram? rofl.



Ik leg meestal 2 lijntjes van een halfje. In 1 keer opsnuiven is een beetje te. :tearsofjoy:

Tenzij jouw sos troep is. :wave:
Klik om te vergroten...

jij hoeft tog geen coke als je pep ziet ? :wave:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#17
DjTrips zei:
GewoonVOL zei:
DarkScope zei:
Ik ben van plan om een halve gram in 4 lijnen te leggen ofzo en dan in 1 keer te nemen achter elkaar, ik wil echt eens kijken hoe dat voelt. Maar is dit gevaarlijk voor je? ivm met od?
Klik om te vergroten...

OD van een halve gram? rofl.



Ik leg meestal 2 lijntjes van een halfje. In 1 keer opsnuiven is een beetje te. :tearsofjoy:

Tenzij jouw sos troep is. :wave:
Klik om te vergroten...

jij hoeft tog geen coke als je pep ziet ? :wave:
Klik om te vergroten...


Zelfs ik maak wel eens een uitzondering. (vandaag dus.)
s
skunkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
od zal niet zo snel voorvallen, alleen hartkloppingen, gewoon ff bene omhoog, rustig ademe en je kan weer lekker verder doen
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier wil ik toch ff op ingaan ipv een nieuw topic te maken.

Wat als je nu 3-4 gram erdoor snuift in een uurtje ofzo ? , dodelijk of niet ? of wanneer ( denk je ) is het dodelijk ?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dodelijk als je geen troep hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."