#1
Bij mij istiej altijd echt wit, en ook echt goed.
Iedereen heeft andere ervaringen met wit/geel dus volgens mij kun je niets over de kwaliteit zeggen aan de hand van de kleur.
Iedereen heeft andere ervaringen met wit/geel dus volgens mij kun je niets over de kwaliteit zeggen aan de hand van de kleur.

