Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGele coke gesnoven!!!

Gele coke gesnoven!!!

20 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij istiej altijd echt wit, en ook echt goed.

Iedereen heeft andere ervaringen met wit/geel dus volgens mij kun je niets over de kwaliteit zeggen aan de hand van de kleur.
p
piemasterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zal het volgende week laten testen, dat is 8 februari en diezelfde dag nog de uitslag hier posten....
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
8 februari is al eindje gepaseerd hoor, geel of wit, pure coke is mooi wit met beetje glinster, zoals je zou kalksteen hebben met glimmend metaal erdoor.
p
piemasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik bedoel ook 8 maart 2007....
p
piemasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb bij iemand een sealtje coke besteld, alleen zat er gelige coke in. Ik dacht meteen aan speed.
Weet iemand of dit zo is of waar die gelige kleur dan vandaan komt?
Het effect was wel iets minder dan andere keren toen de coke kristalhelder wit was.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee niet altijd weet niet precies maar er gaat een hoop zooi doorheen die m dus een andere kleur kan geven.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens ligt het eraan uit welk land het komt. De ene is iets gelig en de andere witter. Misschien komt het door het versnijden. :confused:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
De coke die gelig ziet, heb ik altijd de beste ervaringen mee gehad.
R
RintintinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben het met El Retro eens , ik heb ook altijd de beste ervaringen met gelige coke gehad , vaak is het wat vettig en moeilijk fijn te maken. Ook de geur is heel sterk , maar je komt het weinig tegen.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#10
De zuiver witte is altijd maar middelmatig vind ik. Het is hangt echt van coke tot coke af. Maar wat ik met zekerheid kan zeggen is dat de gelige coke altijd goed is, hij moet wel glinsteren ook he. Althans, dat is mijn ervaring.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb altijd al wat gelige coke gehad, en ik vind het toch wel altijd al de moeite waard. Coke is toch nooit niet helemaal zuiver wit of verbeeld ik me dat nu?
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed stinkt dus als dat er doorheen zit dan ruik je het wel dacht ik zo
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb ook erg goede ervaringen met geel achtige coke :mrgreen: :beer:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pasta is de beste die ik ooit heb gehad. Was ook de laatste keer, zo'n 2 jaar geleden.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
wausie91 zei:
ik heb ook erg goede ervaringen met geel achtige coke :mrgreen: :beer:
Klik om te vergroten...
:wave:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ook
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb slechte ervaringen met spierwitte coke.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#18
piemaster zei:
Ik heb bij iemand een sealtje coke besteld, alleen zat er gelige coke in. Ik dacht meteen aan speed.
Weet iemand of dit zo is of waar die gelige kleur dan vandaan komt?
Het effect was wel iets minder dan andere keren toen de coke kristalhelder wit was.
Klik om te vergroten...

Is hoogwaarschijnlijk pasta,kleeft ie?
Lang niet meer gezien,vond hem vroeger wel heftig,na 2 dikke snatsen verdoofd tot aan me ogen bijna..

Een van de weinige keren dat ik 2 dagen deed met een gr.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Your point being?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Pasta is de beste die ik ooit heb gehad. Was ook de laatste keer, zo'n 2 jaar geleden.
Klik om te vergroten...

Yep voor mij nog wel langer,ik schrok er gewoon van omdat ik voor mij normale snuffen nam,kon bijna geen woord meer uitbrengen omdat me mond niet meer mee gaf helaam lam,en toen kwam ik daar op een reunie hehehe Doeh mijm marru wislky scola :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."