Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsParra.

Parra.

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JokkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ervaren gebruikers. :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
lol beetje raar verhaal, lijkt mij niet dat het aan de coke ligt :confused:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jokka zei:
is helemaal uit de hand gelopen en we hebben de hele dag lopen snuiven. weet niet hoeveel, maar denk een dikke lijn of tien..
Klik om te vergroten...

zozo een lijn of tien, dat is echt wel uit de hand gelopen :rolleyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
is niks ernstigs denk ik, gaat vast vanzelf weg. zon oogtrilling heb ik tijdje geleden ook wel eens gehad.

overigens niet constant meer eens per dag ofzo:P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
GabberSnoePie zei:
Jokka zei:
is helemaal uit de hand gelopen en we hebben de hele dag lopen snuiven. weet niet hoeveel, maar denk een dikke lijn of tien..
Klik om te vergroten...

zozo een lijn of tien, dat is echt wel uit de hand gelopen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

waar slaat die reactie op...
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#6
een tic zoals jij die beschrijft is volgens mij geestelijk. Ik heb precies dezelfde tic gehad als jij en dat was tijdens een stress-periode. Toen deze periode af was gelopen was na een weekje me tic minder geworden en zelfs verdwenen. Ook al denk je misschien niet dat je op dit moment onder stress staat, misschien ben je dus wel gestressed, omdat je er juist zo veel zorgen over maakt. Probeer het (hoe moeilijk ook dat het klinkt and trust me, i know) te negeren en met iets anders bezig te zijn.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat denk ik ook


als je weer even tot rust komt ( geestelijk) gaat dit vanzelf weer weg zon hele dag snatsen is ook een erge inspanning.
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan die tik in je oog geen vermoeidheid zijn?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja dan is je zenuw oververmoeiheid.
Kan dag/dagen aanhouden je hoeft je daar geen zorgen om te maken.

Maar bij mij was het meestal binnen week weg..
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb die tic ook, maar idd alleen in stressperiodes. Ik heb het nog nooit door sos gekregen.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb ook vaak last van een trillend ooglid. Al jaren last van.
Ik zit hier nog steeds, wel epileptie en paniekstoornissen gekoppeld met astma moet ik zeggen, maar ik maak me er niet zo druk over. Het gaat vanzelf weer weg, eerst dacht ik dat het iets te maken had, met een vooraanduiding van een aanval. Maar dat is het ook niet. Dus ik maak me er niet zo druk over. :)
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het zal vast wel weer overgaan. Ik heb ook weleens dat bepaalde zenuwen trillen...en gaat vanzelf weg.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
Magnesium nemen, helpt aardig tegen dit verschijnsel.
Het is te koop in de apotheker.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat heb ik ook dagelelijks aan m'n oog en zelfs aan m'n tong of weet ik veel waar allemaal. Ik geberuik zelf geen coke, dus daar kan het niet aan liggen. Volgens mij heeft iedereen hier wel eens last van. Kijk het gewoon nog even aan.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Denk dat t niet zoveel met drugs te maken heeft hoor!!!!
Als je iets kapot wil gaan snuiven denk ik dat je wel een behoorlijke periode dagelijks flink wat naar binnen moet werken :grin:
J
JokkaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok.
Bedankt voor de reacties.
Ben het nu wat aan het negeren en je merkt wel dat het minder wordt als je'r niet aan denkt.
Verder zat ik de voorbije maand ook in een stress-periode.

Waar ik nog het meeste last van heb eigenlijk is dat die trilling gepaard gaat met, zo lijkt het, mn sinusitis die al weken verstopt zit.
Was ook zo toen'k wakker werd na 'het avontuur', sommige dagen gaat het weg, andere dagen komt het terug.
Ben nu wat bang voor 'columbiaanse verkoudheid', of kan dat niet na één keer die hoeveelheid?

Bedankt.
iemand die zich vlug zorgen maakt :).
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wie zijn wij om de dokter tegen te spreken? :wink:
J
JokkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi,

ben niet echt een ervaren coke-gebruiker.
heb het nu enkele keren gedaan en heb het wel gehad. vind er niet zo veel aan.
voornaamste reden daarvoor is volgende:

heb het nooit echt lekker gevonden. maar maand geleden ofzo (toenk al kutzat was) toch nog maar is laten overtuigen om te snuiven. is helemaal uit de hand gelopen en we hebben de hele dag lopen snuiven. weet niet hoeveel, maar denk een dikke lijn of tien.
daarna gaan slapen en wakker geworden met een tic aan mn oog. mn ooglid trilt om de zoveel minuten (soms uren, soms dag(en) niet) en trekt samen ofzo. die tic is tot vandaag, maand later, nog steeds niet weg.
nu ben ik bang dat'k een zenuw heb kapotgesnoven ofzo?! is dat mogelijk? nog mensen die dit al hebben gehad?
dokter (die niet wist dat het na dagje coke begonnen was) zegt dattet wel weggaat..

dank.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."