Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"'t onvermijdelijke zei: Als ik dan 'the day after' met een flinke kater in bed lig, kan dat best wel eens deprimerend uitpakken, als je jezelf vanalles voorgenomen hebt. Maarja, hoe ironisch het ook klinkt, ik drink me nu eenmaal gewoon graag een biertje en ik denk dat als ik echt van de hard-drugs wil afblijven, ik eerst eens flink mijn drankgebruik moet matigen. Want zonder alcohol heb ik ook bijna geen drang naar hard-drugs of sigaretten. Klik om te vergroten... zoooo herkenbaar."
"Hoi, ben niet echt een ervaren coke-gebruiker. heb het nu enkele keren gedaan en heb het wel gehad. vind er niet zo veel aan. voornaamste reden daarvoor is volgende: heb het nooit echt lekker gevonden. maar maand geleden ofzo (toenk al kutzat was) toch nog maar is laten overtuigen om te snuiven. is helemaal uit de hand gelopen en we hebben de hele dag lopen snuiven. weet niet hoeveel, maar denk een dikke lijn of tien. daarna gaan slapen en wakker geworden met een tic aan mn oog. mn ooglid trilt om de zoveel minuten (soms uren, soms dag(en) niet) en trekt samen ofzo. die tic is tot vandaag, maand later, nog steeds niet weg. nu ben ik bang dat'k een zenuw heb kapotgesnoven ofzo?! is dat mogelijk? nog mensen die dit al hebben gehad? dokter (die niet wist dat het na dagje coke begonnen was) zegt dattet wel weggaat.. dank."
"ervaren gebruikers."
"Ok. Bedankt voor de reacties. Ben het nu wat aan het negeren en je merkt wel dat het minder wordt als je'r niet aan denkt. Verder zat ik de voorbije maand ook in een stress-periode. Waar ik nog het meeste last van heb eigenlijk is dat die trilling gepaard gaat met, zo lijkt het, mn sinusitis die al weken verstopt zit. Was ook zo toen'k wakker werd na 'het avontuur', sommige dagen gaat het weg, andere dagen komt het terug. Ben nu wat bang voor 'columbiaanse verkoudheid', of kan dat niet na één keer die hoeveelheid? Bedankt. iemand die zich vlug zorgen maakt ."