#1
in budapest betaal je als "local" ongeveer 10,- voor een gram wiet of een pil... coke zit daar op ongeveer 80,- de gram...
overige prijzen heb ik niet naar gevraagd
overige prijzen heb ik niet naar gevraagd

overal in wereld zijn er drugsgebruikers, goed kijken in je omgeving en je kunt altijd wat regelenPhreakingout zei:Ik vraag me altijd af, hoe kom je in vredesnaam op een vreemde plaats aan drugs en dan helemaal in het buitenland?
Sowieso vind ik het voor mezelf onzin om op vakantie iets te regelen.. totaal geen behoefte ook aan eigenlijk.

Phreakingout zei:Ik vraag me altijd af, hoe kom je in vredesnaam op een vreemde plaats aan drugs en dan helemaal in het buitenland?
matthijs zei:Phreakingout zei:Ik vraag me altijd af, hoe kom je in vredesnaam op een vreemde plaats aan drugs en dan helemaal in het buitenland?
Je kan toch gewoon naar een club gaan en daar de pillenbekken vragen of ze weten waar je wat drugs kan kopen![]()
Nu was alles duur en rotzooi bij die jongens, maar als je daar eenmaal wat contactjes hebt gelegd is daar redelijk wat te regelen voor acceptabele en soms zelf ronduit lage prijzen.DreamWeaver zei:Als je zei dat je uit Nederland kwam deden ze hun schoen uit, en daar kwam dan een handvol pillen, wat coke en een brok hasj uit![]()
ts zei:Waar zat het in verpakt?
Trouwens gat in de markt: Smartseals exporteren!
ts zei:idd, beetje uitkijken naar de juiste mensen of er half over beginnen en men weet vaak wel iemand die ook weer iemand kent.
Wat dat betreft wel leuke dingen meegemaakt met racende taxichauffeurs met drive-by-deals. Maar 15 euro vind ik echt goedkoop! En als het ook nog redelijk spul was. Waar zat het in verpakt?
Trouwens gat in de markt: Smartseals exporteren!
juuleke zei:ts zei:idd, beetje uitkijken naar de juiste mensen of er half over beginnen en men weet vaak wel iemand die ook weer iemand kent.
Wat dat betreft wel leuke dingen meegemaakt met racende taxichauffeurs met drive-by-deals. Maar 15 euro vind ik echt goedkoop! En als het ook nog redelijk spul was. Waar zat het in verpakt?
Trouwens gat in de markt: Smartseals exporteren!
Ik hem me sossa ook altijd voor €15,- de gram,,en is zeker ook wel goeie kwaliteit
Ik haal het in Ven*ay, de zus van een maar van mij, heeft een marrokaanse vriend, en die zit helemaal in dat wereldje, vandaarDreamWeaver zei:juuleke zei:ts zei:idd, beetje uitkijken naar de juiste mensen of er half over beginnen en men weet vaak wel iemand die ook weer iemand kent.
Wat dat betreft wel leuke dingen meegemaakt met racende taxichauffeurs met drive-by-deals. Maar 15 euro vind ik echt goedkoop! En als het ook nog redelijk spul was. Waar zat het in verpakt?
Trouwens gat in de markt: Smartseals exporteren!
Ik hem me sossa ook altijd voor €15,- de gram,,en is zeker ook wel goeie kwaliteit
Is ook niet erg moeilijk. Als je goede connecties hebt in R'dam betaal je rond de 12-13 de gram. Moet je wel minimaal 20 gram afnemen natuurlijk.
Ik haal het in Ven*ay, de zus van een maar van mij, heeft een marrokaanse vriend, en die zit helemaal in dat wereldje, vandaarDreamWeaver zei:juuleke zei:ts zei:idd, beetje uitkijken naar de juiste mensen of er half over beginnen en men weet vaak wel iemand die ook weer iemand kent.
Wat dat betreft wel leuke dingen meegemaakt met racende taxichauffeurs met drive-by-deals. Maar 15 euro vind ik echt goedkoop! En als het ook nog redelijk spul was. Waar zat het in verpakt?
Trouwens gat in de markt: Smartseals exporteren!
Ik hem me sossa ook altijd voor €15,- de gram,,en is zeker ook wel goeie kwaliteit
Is ook niet erg moeilijk. Als je goede connecties hebt in R'dam betaal je rond de 12-13 de gram. Moet je wel minimaal 20 gram afnemen natuurlijk.
Ik haal het in Ven*ay, de zus van een maar van mij, heeft een marrokaanse vriend, en die zit helemaal in dat wereldje, vandaarDreamWeaver zei:juuleke zei:ts zei:idd, beetje uitkijken naar de juiste mensen of er half over beginnen en men weet vaak wel iemand die ook weer iemand kent.
Wat dat betreft wel leuke dingen meegemaakt met racende taxichauffeurs met drive-by-deals. Maar 15 euro vind ik echt goedkoop! En als het ook nog redelijk spul was. Waar zat het in verpakt?
Trouwens gat in de markt: Smartseals exporteren!
Ik hem me sossa ook altijd voor €15,- de gram,,en is zeker ook wel goeie kwaliteit
Is ook niet erg moeilijk. Als je goede connecties hebt in R'dam betaal je rond de 12-13 de gram. Moet je wel minimaal 20 gram afnemen natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."