#1
juuleke zei:Ik haal het in Ven*ay, de zus van een maar van mij, heeft een marrokaanse vriend, en die zit helemaal in dat wereldje, vandaarDreamWeaver zei:juuleke zei:ts zei:idd, beetje uitkijken naar de juiste mensen of er half over beginnen en men weet vaak wel iemand die ook weer iemand kent.
Wat dat betreft wel leuke dingen meegemaakt met racende taxichauffeurs met drive-by-deals. Maar 15 euro vind ik echt goedkoop! En als het ook nog redelijk spul was. Waar zat het in verpakt?
Trouwens gat in de markt: Smartseals exporteren!
Ik hem me sossa ook altijd voor €15,- de gram,,en is zeker ook wel goeie kwaliteit
Is ook niet erg moeilijk. Als je goede connecties hebt in R'dam betaal je rond de 12-13 de gram. Moet je wel minimaal 20 gram afnemen natuurlijk.![]()
Godverdomme, dan weet ik waar jij het haalt! Ik kom uit omgeving Venray
