#1
Coke is de duivel

Saivy zei:Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word.![]()
Nick de Neger zei:[lame-mode on]De coke toch ook als je het naar binnen gewerkt hebt[/lame-mode off]
Begrijp wel wat je bedoelt hoor![]()
Nick de Neger zei:[lame-mode on]De coke toch ook als je het naar binnen gewerkt hebt[/lame-mode off]
Begrijp wel wat je bedoelt hoor![]()
dragon zei:he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
dragon zei:Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos.
Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha
en toch als het me aangeboden wordt zou ik geen nee zeggen maar geen cent dat ik er nog aan uitgeef dat staat vast!!!
DjTrips zei:Saivy zei:Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word.![]()
gepakt word je zoizo, vroeg of laat...
DjTrips zei:Saivy zei:Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word.![]()
gepakt word je zoizo, vroeg of laat...
Spacecowboy zei:dragon zei:he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
Lol, zelf iets te diep in je eigen poederdoos gezeten? Je kllinkt als iemand die net een behoorlijke klont sos in z'n neus heeft gepropt...

nee hoor, dealer worden is niet iemands zijn droomwerk , je moet ook weten wat voor een leven hun hadden voor dat ze begonnen met dealen,El Retro zei:yellowmoon zei:weet je hoe die mensen leven soms, hele nacht auto rijden in het zelfde plaats , om de 10 seconden je spiegels checken in een lege straat voor politie, verslaafden die voor een halfje 5 keer achter elkaar bellen , basejunkies die je hele tijd proberen flashen
Daar kiezen ze zelf voor, niemand verplicht hen om dealer te worden, of wel soms? Als je dealer wordt, weet je dat dat zulke gevolgen heeft.
DreamWeaver zei:Voor dealen kies je niet, daar rol je in. Kwestie van groeien en contacten opdoen. Je kan er uiteraard wel voor kiezen om het niet te doen, maar soms kun je niet anders (of wil je niet anders, hangt af van je eigen situatie).
"Dad, are we gonna be poor? 'Cause I don't ever wanna be poor."
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."