Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk haat cocaine

Ik haat cocaine

75 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
p
pupsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke is de duivel
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word. :smoke:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word. :smoke:
Klik om te vergroten...

gepakt word je zoizo, vroeg of laat...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
[lame-mode on]De coke toch ook als je het naar binnen gewerkt hebt[/lame-mode off]
Begrijp wel wat je bedoelt hoor :wink:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bullshit.. de duivel zit in jezelf.
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick de Neger zei:
[lame-mode on]De coke toch ook als je het naar binnen gewerkt hebt[/lame-mode off]
Begrijp wel wat je bedoelt hoor :wink:
Klik om te vergroten...

[lame-mode on] dan ben je toch meer een engeltje dan een duivel ^^
[lame-mode off] tenzij je een echte junk bent :tongueout:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nick de Neger zei:
[lame-mode on]De coke toch ook als je het naar binnen gewerkt hebt[/lame-mode off]
Begrijp wel wat je bedoelt hoor :wink:
Klik om te vergroten...

[lame-mode on] dan ben je toch meer een engeltje dan een duivel ^^
[lame-mode off] tenzij je een echte junk bent :tongueout:
S
SpacecowboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
dragon zei:
he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
Klik om te vergroten...

Lol, zelf iets te diep in je eigen poederdoos gezeten? Je kllinkt als iemand die net een behoorlijke klont sos in z'n neus heeft gepropt...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jammer dat ie hier niet meer komt.. had nog wel ff met m willen lachen.
T
TemptationLid
01-01-2024, 00:00
#10
dragon zei:
Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos.
Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha
Klik om te vergroten...


WAHAHAHAHAHAHA waarom dat ik dit niet eerder zag dit topic!!!

volkomen mee eens!!! ik vind coke nog steeds hoerendope en veel te duur. er is bovendien niks aan ook niet en toch wil je er meer van eens uitgewerkt :rolleyes: en toch als het me aangeboden wordt zou ik geen nee zeggen maar geen cent dat ik er nog aan uitgeef dat staat vast!!!

:wave:
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#11
DjTrips zei:
Saivy zei:
Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word. :smoke:
Klik om te vergroten...

gepakt word je zoizo, vroeg of laat...
Klik om te vergroten...

kwestie van slim zijn..en andere stapje voor blijve..
beetje mensenkennis..
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
DjTrips zei:
Saivy zei:
Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word. :smoke:
Klik om te vergroten...

gepakt word je zoizo, vroeg of laat...
Klik om te vergroten...

kwestie van slim zijn..en andere stapje voor blijve..
beetje mensenkennis..
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spacecowboy zei:
dragon zei:
he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
Klik om te vergroten...

Lol, zelf iets te diep in je eigen poederdoos gezeten? Je kllinkt als iemand die net een behoorlijke klont sos in z'n neus heeft gepropt...
Klik om te vergroten...

Ik trek het niet meer hoor! Geniaal! Whoehahahaha!
Hij schrijft gewoon mijn naam verkeerd! :P
Maar goed, de kranten zullen bol staan van de dealers die in elkaar zijn gemept door onze vriend Dragon! :wave:

@ Dragon: de naam is niet Jojo, maar Djodjo, en het is niet mepkletsen, maar mepkleppen!
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
El Retro zei:
yellowmoon zei:
weet je hoe die mensen leven soms, hele nacht auto rijden in het zelfde plaats , om de 10 seconden je spiegels checken in een lege straat voor politie, verslaafden die voor een halfje 5 keer achter elkaar bellen , basejunkies die je hele tijd proberen flashen
Klik om te vergroten...

Daar kiezen ze zelf voor, niemand verplicht hen om dealer te worden, of wel soms? Als je dealer wordt, weet je dat dat zulke gevolgen heeft.
Klik om te vergroten...
nee hoor, dealer worden is niet iemands zijn droomwerk , je moet ook weten wat voor een leven hun hadden voor dat ze begonnen met dealen,
stel je voor,
je bent een marokaan die in nederland is geboren
je hebt 6,7 broers zussen in een kleine huisje
je vader zit bij sociale dienst, je moeder nooit gewerkt, je kinderbijslag verdwijnt elke maand in je vaders portemonee , je krijg vanaf je geboorte nooit of heel soms geld, kleren krijg je van je grotere broertjes, op school ben je zowiezo nooit beste en op je 16de ga je zonder diploma werk zoeken en krijg je met kut uitzendbureaus mee te maken die niet meer dan 3,4 euro per uur geven , maar je ziet wel gasten rondrijden die net als jouw waren maar nu geld gemaakt hebben,

ik ken zoveel marokanen turken enzo die echt dit meegemaakt hebben, en nu dikste auidis bmws hebben , maar ik ken veel meer die het geld niet gemaakt hebben en hun zie je rondlopen in drukke straatjes, staions hele dag om te kunnen scoren

keuze ligt zeker wel aan de dealer zelf, maar het is niet zo dat ze supergoeie leven hadden maar ineens wouden begonnen met dealen voor de lol
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor dealen kies je niet, daar rol je in. Kwestie van groeien en contacten opdoen. Je kan er uiteraard wel voor kiezen om het niet te doen, maar soms kun je niet anders (of wil je niet anders, hangt af van je eigen situatie).


"Dad, are we gonna be poor? 'Cause I don't ever wanna be poor."
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
DreamWeaver zei:
Voor dealen kies je niet, daar rol je in. Kwestie van groeien en contacten opdoen. Je kan er uiteraard wel voor kiezen om het niet te doen, maar soms kun je niet anders (of wil je niet anders, hangt af van je eigen situatie).


"Dad, are we gonna be poor? 'Cause I don't ever wanna be poor."
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens..enne ik heb echt geen slechte jeugd gehad hoor!!had alles wa me hartje begeerde..maar wou iets extra's
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Typische reactie van iemand die nooit met die dure wagen (van de bank) heeft meegereden. T'is een hondenstiel. Is het goed spul ben je te duur is het slecht is het ook niet goed. En dealen daar kies je voor. Ja das juist als je op een gegeven moment geen euro meer hebt. En de staat laat je in de steek. Heb je idd veel keuze's.
a: U leeft op straat en eet uit vuilbakken
b: U lanterfant wat rond aan een bankautomaat met hetzij een mes of een pistool. Wachtend op je volgende loon/slachtoffer.
c: Je belt wat rond geeft je geld uit aan dope en verkoopt het niet met woekerwinsten bij coke vergeet het maar. En probeert zolang niet gepakt te worden totdat je weer normaal kan leven.
(d : je doet ergens een Heist, maar als je een cokedealer op zijn snuit meppen een goed idee vind zou ik me daar niet aan wagen. Zoals gezegd die mannen zul je zelden of nooit zien vechten. Als ze het niet laten doen, is een wapen nooit ver uit de buurt)
De geest is blijkbaar te klein om te kunnen vatten, dat je in alle lagen van de bevolking dealers hebt zitten. Ik ken een gast die heeft meer geld dan ie kan tellen. Maar verkoopt wel elke week pillen tijdens het op stap gaan, voor de kick. En van zo iemand kan het zijn dat je eens een pil of een gram krijgt. Die wat er zijn brood van moet kopen let er beter mee op.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
bah coke
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb het ook echt gehad me coke. Laatst nog is een gram gaan halen. De eerste 3 lijnen is het leuk, daarna is het al niet meer zo fantastisch. Dat gevoel van de eerste 3 lijnen krijg je heel de avond niet meer terug en de somberheid begint zich langzaam in te zetten. Ik wordt er verder bloedserieus van, ik lach niet meer en ik ben alleen nog bezig met die fucking coke. Verder duurt het effect echt belachelijk kort en is het helemaal ook weer niet zo fantastisch. En dan heb ik het nog niet gehad over die enorm dure prijs...Geef mij maar pep: leuker, goedkoper, langer werkend, minder verslavend (in mijn ogen) en voor mij persoonlijk is de crash en de somberheid veel minder als het is uitgewerkt.
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#20
cokde wou ik proberen , maar hmm vond pep goed genoeg, heb het niet nodig om me goed te voelen, en gewoon om eens te experimenteren hoeft ook niet, ik weet van men tweeling dat het enorm opgijlt en dat je het warm krijgt, hij wou die dag met mij naar dehoeren, hij wou me zelf 75 geven , dus allé ik met hem en vrienden, maar heb die 75 toch liefjes in men zak gezet :tongueout:, dure drug, en t'is het niet waard vind ik.


euh dragon hoeveel het je er al gevangen?^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."