#1
Hier ben ik het helemaal mee eens!!!!!
Kut coke..
Coke de witte motor, hahaha hell no.. Coke de witte sloper.
Gelukkig zelf nooit aan gezeten, maar ben er wel een paar goeie vrienden door verloren.. das zwaar klote.
Kut coke..
Coke de witte motor, hahaha hell no.. Coke de witte sloper.
Gelukkig zelf nooit aan gezeten, maar ben er wel een paar goeie vrienden door verloren.. das zwaar klote.
