Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk haat cocaine

Ik haat cocaine

75 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
d
dragonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos.
Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pas op dat je geen hartkloppingen krijgt!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
That's my boy.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je echt dealers wilt slaan vind ik het dom.
Sla dan jezelf,niemand verplicht je te halen.
Leer jezelf maar dat je hetn iet haald ofzo (Pittig lastig :P ).

En laat de dealers met rust :confused:

:wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alle cokedealers en cokeheads moeten sterven.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
d
dragonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ooit een berg coke naar binnen gewerkt en leef nog,dus wees maar niet bang over die hartkloppingen,en niet halen japie ok,maar wat dacht je van die klote dealertjes die mensen gratis drugs geven om ze verslaafd maken,afmaken zal ik ze.Nederland is veels te soepel met straffen,als ze nou vingers eraf hakken als in Saudi Arabie zouden ze wel leren.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pak ze tijger!
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
waarom geef je nou die dealers de schuld, denk je nou echt dat dealers mensen dwingen om coke te kopen of zo iedereen begint zelf eraan, ieder weet de risicos(en als ze de risico niet van te voren wisten is het weer hun eigen schuld)

als je dealers allemaal opruim gaat de prijs van coke ook omhoog, en dan wordt er ineens overal in het land meer overvallen, inbraak en dergelijke gepleegd
H
HarDmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
dragon zei:
Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos.
Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha
Klik om te vergroten...

Begin maar bij mij.....
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hm dealers op hun bek slaan zal je nog es in de problemen gaan brengen denk ik.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
]-[IG]-[ zei:
Hm dealers op hun bek slaan zal je nog es in de problemen gaan brengen denk ik.
Klik om te vergroten...
idd :smoke:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#13
En vertel op al de stoere held uitgehangen :beer: :



Wat een belachelijk stoer voorstel! Wat denk je daarmee te bereiken:
De Wereld te Verbeteren!
Volgens mij ben je een beetje jaloers, als ik het stukje van de mooie, auto's lees in je stukje.
Je weet er blijkbaar erg weinig van af, want een dealer dwingt echt niet hoor! Misschien in jouw belevingswereld. De mensen die het gratis krijgen, nemen het maar al te kwijlend aan hoor!

En laat iemand gewoon zelf weten wat die wil gebruiken, of dat nu coke is of pep of wtf dan ook! Jij hebt daar toch geen last van!
Er zitten coke egotrippers in het milieu, maar er zijn genoeg mensen die wel gewoon normaal kunnen doen na het gebruik van.

Je haalt jezelf heel wat op je hals door ze te gaan meppen. Je zult er van verschieten, want het zou wel eens kunnen dat ze jou niet al te zuinig zullen bemeppen!
Veel mepplezier en mepontvangstplezier! :wave:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
misschien is ie gewoon aan het mepkleppen.. :grin:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lake zei:
misschien is ie gewoon aan het mepkleppen.. :grin:
Klik om te vergroten...


Geniaal!

Die nemen we op in de Nieuwe Nederlandsche Dikke VanDale(n)! :mrgreen:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmmm zes auto´s en toch het taalgebruik van iemand die niet zo oud is... Of in ieder geval geen/ een lage opleiding heeft genoten. (No offence tegen andere mensen hier maar ga dan ook geen onzinverhalen ophangen)

Nou ja doe maar wat je niet laten kunt ^^
d
dragonLid
01-01-2024, 00:00
#17
he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
weet je hoe die mensen leven soms, hele nacht auto rijden in het zelfde plaats , om de 10 seconden je spiegels checken in een lege straat voor politie, verslaafden die voor een halfje 5 keer achter elkaar bellen , basejunkies die je hele tijd proberen flashen
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dragon zei:
he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
Klik om te vergroten...

Je had ook gewoon aan de lsd moeten gaan ....

Coke rommel ...

nu ben je een agressief anticokertje geworden.

Stonie
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey dragon

ik vind je stoer :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."