En vertel op al de stoere held uitgehangen

:
Wat een belachelijk stoer voorstel! Wat denk je daarmee te bereiken:
De Wereld te Verbeteren!
Volgens mij ben je een beetje jaloers, als ik het stukje van de mooie, auto's lees in je stukje.
Je weet er blijkbaar erg weinig van af, want een dealer dwingt echt niet hoor! Misschien in jouw belevingswereld. De mensen die het gratis krijgen, nemen het maar al te kwijlend aan hoor!
En laat iemand gewoon zelf weten wat die wil gebruiken, of dat nu coke is of pep of wtf dan ook! Jij hebt daar toch geen last van!
Er zitten coke egotrippers in het milieu, maar er zijn genoeg mensen die wel gewoon normaal kunnen doen na het gebruik van.
Je haalt jezelf heel wat op je hals door ze te gaan meppen. Je zult er van verschieten, want het zou wel eens kunnen dat ze jou niet al te zuinig zullen bemeppen!
Veel mepplezier en mepontvangstplezier!
