Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFuck CraCK

Fuck CraCK

56 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen
Klik om te vergroten...

Vullen die pijp joh... :grin:
Klik om te vergroten...

nee joh aanmoedigen



ik zit nu zelf sos te snuiven :flushed:

maar nooit aanmoedigen altijd helpen dit forum si goed :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jointje Kim go go go :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
weekend praktisch redelijk over leeft
oma is hier nu veel afleiding heb wel zin maar ik hou t nog ff vol.
wel ff probleem net toen ik opeens dacht dat er stukjes op de grondlagen.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miss moet jij je leven is helemaal omgooien kim... Ik weet niet of je een vriend heb of weet ik het wat(zo aan je avater te zien zou dat haast wel moeten) maar ik bedoel gewoon een hele andere draai aan je leven geven base-pijp de deur uit en dat kan je dan vervangen door of andere drugs... of een hobby, of wat ik in het begin wilden zeggen, een vriend zoeken iemand waarmee je tijd kan doorbrengen, of iets waar je tijd mee doorbrengt, geen goed idee? :confused: :mrgreen: :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
makkelijekr gezegt dan gedaan. koste me al veel meoite om nu niet te gebruiken als t tegenzit of iets anders gebeurd.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
need^weed zei:
Miss moet jij je leven is helemaal omgooien kim... Ik weet niet of je een vriend heb of weet ik het wat(zo aan je avater te zien zou dat haast wel moeten) maar ik bedoel gewoon een hele andere draai aan je leven geven base-pijp de deur uit en dat kan je dan vervangen door of andere drugs... of een hobby, of wat ik in het begin wilden zeggen, een vriend zoeken iemand waarmee je tijd kan doorbrengen, of iets waar je tijd mee doorbrengt, geen goed idee? :confused: :mrgreen: :wink:
Klik om te vergroten...

ook al je gooit alles om geestelijke verslaving is toch te groot bij crack, het lukt je gewoon niet om nuchter iets leuk te vinden
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
tuurlijk snap ik dat het niet makkelijk is, maar je moet toch iets ondernemen, met niks doen kom je er ook niet...
F
FlasherLid
01-01-2024, 00:00
#8
Moet echt bere rot zijn voor je, ik beeld me het gevoel in van "man, ik heb zin in een blowtje" maal 100.000.

En ik geef need^weed groot gelijk, toen een nonkel van me van de hero probeerde af te blijven was'ie constant bij familie en (de juiste) vrienden. Mensen die je doodgraag ziet zijn een grote stimulans om er af te blijven. Als je vriendje ook dikwijls aan de pijp hangt is het natuurlijk geen goei idee om er dag en nacht bij rond te hangen :wink:

Nieuwe toffe dingen proberen (daarom geen drugs) en probere nieuwe mensen lere kennen, vrienden heb je tenslotte nooit genoeg. Ga eens dansen ofzo, salsa of jazz of hiphop of whatever (ik zeg maar wat). Of ga thaiboksen, daar kan je je wel stevig afreageren. Iets zoeken wat echt bij je past en je graag doet. Ik bedoel maar dat je echt je hoofd moet verzetten en hoe minder kans je krijgt om aan crack te denken, hoe beter.

Hang on :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
^hehe iemand die met me instemd :mrgreen:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen
Klik om te vergroten...

Vullen die pijp joh... :grin:
Klik om te vergroten...

Een wijze man zei ooit:

Heb je niks nuttigs toe te voegen, houd dan je smoelwerk.

Kim, mijn raad. Zoek een goede stabiele vriend(met jouw looks is dat echt geen probleem) die geen drugs gebruikt en probeer er zo af te blijven. Je moet niet denken, ik heb zo lang crack gebruikt. Je moet juist denken, ik heb bijna mijn hele leven zonder geleefd, dus ik kan er ook weer af
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haze zei:
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen
Klik om te vergroten...

Vullen die pijp joh... :grin:
Klik om te vergroten...

Een wijze man zei ooit:

Heb je niks nuttigs toe te voegen, houd dan je smoelwerk.
Klik om te vergroten...

Wie zei dat?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zeg dat vrij veel :wink:

en kim probeer er volledig af te blijven.. als je af en toe wat neemt dan wordt het moeilijker om volledig te stoppen denk ik
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar lukt het nog steeds met stoppen?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
gaat wel savonds moet ik gewoon gebruiken. en sochtens ook maar overdag lukt het wel zonder.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maar wanneer denk je dat je 's avonds en 's ochtends kan stoppen?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je hebt al een begin gemaakt om te stoppen dus bent goed opweg, Rome is tenslotte ook niet in één dag gebouwd.

Even tanden op elkaar en doorbijten en je komt er wel. Je moet zorgen dat crack niet meer het belachrijkste in je leven is, maar langzaam uit je leven verdwijnt.

Het zal wel een moeilijke periode zijn en een rot tijd.

Succes!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb zelf gemerkt dat het stoppen met een verslaving(of het nou wiet of crack is) je niet simpelweg kan stoppen, maar gewoon je hele leven(sstijl) omgooit. Zoiets moet je dus voorbereiden, en je omgeving om hulp vragen.
Kies een moment uit, die je lekker ligt, waarop jij zegt tegen jezelf.

Vandaag is de dag, het moment dat het echte leven begint, geen illusies meer van substanties, maar echte gevoelens, oprechtheid, eerlijkheid...
Vanaf vandaag ben ik weer mezelf, in plaats van een zombie.
(En dan vraag je jezelf af waarom..)

En dat is omdat jij het wilt, het is jouw feestje!


Kijk in de spiegel hoe goed je er trouwens uitziet als je nuchter bent, hoe intressanter jij ineens bent geworden sinds je gestopt bent. En niet te vergeten hoe je levenslust is teruggekeerd!!

En je moet jezelf niet laten kennen! Houd de controle over de situatie, jij bent de baas. Het gaat niet makkelijk voor je worden, maar als je dit kan, wat voor obstakel zou jou dan in je verdere leven ooit tegenkunnen houden.

Zie dit als een uitdaging, als iets wat je moet overwinnen, en beloon jezelf voor elke dag dat jij met je nieuwe leven begonnen bent..


Het schrijven van deze post heeft mij gemotiveerd te stoppen met blowen, en dit hele verhaal is meteen een peptalk voor mijn situatie..
Veel geluk kimmie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."