Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFuck CraCK

Fuck CraCK

56 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe duur is crack dan normaal per gram?en hoeveel heb je ongeveer nodig voor 1 high?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soms wil ik gewoon dood ik word gek af en toe. maar ja ik blijf toch volhgouden hoor ik weet niet of ik nu al klaar sta om iets anders te doen.
a
avalonLid
01-01-2024, 00:00
#3
wrsch is het bij jou wrsch iets volledig anders, maar ik vraag me af op welke manier je dan niet kunt slapen, of een wrak bent?
Is dat dan enkel omdat je zo snakt naar die pijp, of effectief omdat je lichamelijk afkick verschijnselen hebt?
bij mij is het nl. altijd omgekeerd geweest. Als ik rookte, kon ik erachter heeeel moeilijk slapen, terwijl als ik niks rookte sliep als een roosje, en mij heel de dag fit voelde.
(even tussen haakjes, ik veroordeel hier niemand hez, is gewoon interesse, vooral omdat maat van mij nu verdacht veel aan die fles zit...)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Succes Kim. Weet ook hoe ´t is.
Je zal ook wel lekker dromen nou. Word je wakker met een waan-basepijp in je handen, klaar om een trekje te nemen. Blijkt dat je niks vast hebt en je in je bed zit met niks.
Meid zet´m op. Rook anders een lekker jointje voor ´t slapen.
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
succes kim!!! Ik hoop dat het je lukt om er helemaal vanaf te komen.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voel me nu echt een junk :(
wil zelfs stelen voor wat crack :smilingimp:
Crack is het ultieme kwaad nooit aan begfinnen.
Ik snap niet waarom die drug is zo erg ikw as milionar geweest van al dat geld en ik betaald eniet eens 10 euro voor ene gram :confused:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom probeer je het niet te vervangen met een andere drug?
Ni hero of zo,maar iets lichter.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kim zei:
Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen
Klik om te vergroten...

Vullen die pijp joh... :grin:
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen
Klik om te vergroten...

Vullen die pijp joh... :grin:
Klik om te vergroten...

nee joh aanmoedigen



ik zit nu zelf sos te snuiven :flushed:

maar nooit aanmoedigen altijd helpen dit forum si goed :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jointje Kim go go go :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#12
weekend praktisch redelijk over leeft
oma is hier nu veel afleiding heb wel zin maar ik hou t nog ff vol.
wel ff probleem net toen ik opeens dacht dat er stukjes op de grondlagen.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Miss moet jij je leven is helemaal omgooien kim... Ik weet niet of je een vriend heb of weet ik het wat(zo aan je avater te zien zou dat haast wel moeten) maar ik bedoel gewoon een hele andere draai aan je leven geven base-pijp de deur uit en dat kan je dan vervangen door of andere drugs... of een hobby, of wat ik in het begin wilden zeggen, een vriend zoeken iemand waarmee je tijd kan doorbrengen, of iets waar je tijd mee doorbrengt, geen goed idee? :confused: :mrgreen: :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
makkelijekr gezegt dan gedaan. koste me al veel meoite om nu niet te gebruiken als t tegenzit of iets anders gebeurd.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
need^weed zei:
Miss moet jij je leven is helemaal omgooien kim... Ik weet niet of je een vriend heb of weet ik het wat(zo aan je avater te zien zou dat haast wel moeten) maar ik bedoel gewoon een hele andere draai aan je leven geven base-pijp de deur uit en dat kan je dan vervangen door of andere drugs... of een hobby, of wat ik in het begin wilden zeggen, een vriend zoeken iemand waarmee je tijd kan doorbrengen, of iets waar je tijd mee doorbrengt, geen goed idee? :confused: :mrgreen: :wink:
Klik om te vergroten...

ook al je gooit alles om geestelijke verslaving is toch te groot bij crack, het lukt je gewoon niet om nuchter iets leuk te vinden
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
tuurlijk snap ik dat het niet makkelijk is, maar je moet toch iets ondernemen, met niks doen kom je er ook niet...
F
FlasherLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moet echt bere rot zijn voor je, ik beeld me het gevoel in van "man, ik heb zin in een blowtje" maal 100.000.

En ik geef need^weed groot gelijk, toen een nonkel van me van de hero probeerde af te blijven was'ie constant bij familie en (de juiste) vrienden. Mensen die je doodgraag ziet zijn een grote stimulans om er af te blijven. Als je vriendje ook dikwijls aan de pijp hangt is het natuurlijk geen goei idee om er dag en nacht bij rond te hangen :wink:

Nieuwe toffe dingen proberen (daarom geen drugs) en probere nieuwe mensen lere kennen, vrienden heb je tenslotte nooit genoeg. Ga eens dansen ofzo, salsa of jazz of hiphop of whatever (ik zeg maar wat). Of ga thaiboksen, daar kan je je wel stevig afreageren. Iets zoeken wat echt bij je past en je graag doet. Ik bedoel maar dat je echt je hoofd moet verzetten en hoe minder kans je krijgt om aan crack te denken, hoe beter.

Hang on :wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
^hehe iemand die met me instemd :mrgreen:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen
Klik om te vergroten...

Vullen die pijp joh... :grin:
Klik om te vergroten...

Een wijze man zei ooit:

Heb je niks nuttigs toe te voegen, houd dan je smoelwerk.

Kim, mijn raad. Zoek een goede stabiele vriend(met jouw looks is dat echt geen probleem) die geen drugs gebruikt en probeer er zo af te blijven. Je moet niet denken, ik heb zo lang crack gebruikt. Je moet juist denken, ik heb bijna mijn hele leven zonder geleefd, dus ik kan er ook weer af
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
geen idee nog.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."