#1
Jointje Kim go go go ![:)]()
need^weed zei:Miss moet jij je leven is helemaal omgooien kim... Ik weet niet of je een vriend heb of weet ik het wat(zo aan je avater te zien zou dat haast wel moeten) maar ik bedoel gewoon een hele andere draai aan je leven geven base-pijp de deur uit en dat kan je dan vervangen door of andere drugs... of een hobby, of wat ik in het begin wilden zeggen, een vriend zoeken iemand waarmee je tijd kan doorbrengen, of iets waar je tijd mee doorbrengt, geen goed idee?![]()
![]()
![]()


Psychonaut1976 zei:Kim zei:Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen
Vullen die pijp joh...![]()
Haze zei:Psychonaut1976 zei:Kim zei:Net me dagelijkse fiks gehad maa rik voel me echt zo leeg vanbinnen. Het liefst ga ik nu lekekr basen de hel avond. oooooo wat is dit toch een kut tijd. ik ga skapen
Vullen die pijp joh...![]()
Een wijze man zei ooit:
Heb je niks nuttigs toe te voegen, houd dan je smoelwerk.
BobG zei:Ik heb zelf gemerkt dat het stoppen met een verslaving(of het nou wiet of crack is) je niet simpelweg kan stoppen, maar gewoon je hele leven(sstijl) omgooit. Zoiets moet je dus voorbereiden, en je omgeving om hulp vragen.
Kies een moment uit, die je lekker ligt, waarop jij zegt tegen jezelf.
Vandaag is de dag, het moment dat het echte leven begint, geen illusies meer van substanties, maar echte gevoelens, oprechtheid, eerlijkheid...
Vanaf vandaag ben ik weer mezelf, in plaats van een zombie.
(En dan vraag je jezelf af waarom..)
En dat is omdat jij het wilt, het is jouw feestje!
Kijk in de spiegel hoe goed je er trouwens uitziet als je nuchter bent, hoe intressanter jij ineens bent geworden sinds je gestopt bent. En niet te vergeten hoe je levenslust is teruggekeerd!!
En je moet jezelf niet laten kennen! Houd de controle over de situatie, jij bent de baas. Het gaat niet makkelijk voor je worden, maar als je dit kan, wat voor obstakel zou jou dan in je verdere leven ooit tegenkunnen houden.
Zie dit als een uitdaging, als iets wat je moet overwinnen, en beloon jezelf voor elke dag dat jij met je nieuwe leven begonnen bent..
Het schrijven van deze post heeft mij gemotiveerd te stoppen met blowen, en dit hele verhaal is meteen een peptalk voor mijn situatie..
Veel geluk kimmie![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."