Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocain

cocain

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
50 euro per gram hier, en dan heb ik echt super coke :hearteyes:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zien jullie nou dat het gewoon te halen is.... :wave:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Listen to Tony guys, he knows what he's talking about.

edit: ik betaal meestal gewoon 40 - 60 euro voor een gram. Afhankelijk van bij wie en waar ik het koop.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
in spijkenisse ken je al 1gramm voor 20-25 euro hebben maar het beteren spul kost al gouw 50-60
b
buckoLid
01-01-2024, 00:00
#5
DjTrips zei:
50 euro normaal per gram,
1000 euro voor 30 gram ( local )
900 euro voor 30gr ( verder )
2500 voor 100gr
18-22.000 voor 1kg
etc...
Klik om te vergroten...

18-22.000 dat is dan zeker 10%sos en 90% bloem of suiker
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#6
coke is a Brain F*ckurr!!

mwa tiss te duur gewoon! en over het al gemeen K*T
ach jah je moet weten waar je moet sijn!
die k*T dealertjes denken alleen aan de hoeveelheid X Prijs
niet aan prijs X kwaliteit dass best jammer!

tiss dak me niet zal verlagen tot verkopertje etc maar ik zou ut wel
weten hoe ik me markt op moet bouwen! ik betaal gemiddeld 40 euro voor 1tje soms 35,- en 3 voor 90,-! dies wel ok, ook heb ik un kerel die doet 1,5 voor 50,- ook goed te doen maar daar moek te ver voor rijden, alleen voor speciale gelegenheden haha !!

persoonlijk! tiss alleenmaal leuk zo lang ik het heb ( en genoeg heb ) word er heel egowistiesche van( wat ik eigenlijkk niet ben ) maar op ze tijd met een aantal maten en un potje bier is het heerlijk.



Gr Tha DOcc :sunglasses:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jongen die prijzen zijn gewoon normaal....
Zelfde met xtc, wordt gedrukt voor 20 a 30 cent, gaan per 5000 voor 35 a 40 eurocent.
Waar denk je dat die 2,10 euro vandaan komt?
Dat is gewoon winst die mensen maken over de pilletjes.
Doen ze ook bij coke, maar dan omdat het al een euro of 18 a 20 kost per gram willen mensen er meer op verdienen dusja.....
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
^perfecte afsluiter van een nutteloze discussie! :mrgreen:
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jongens...

Type maar wat de prijzen zijn ofzo... maar doe het eerlijk. Zet er ook ff de kwaliteit er neer.
Er wordt teveel rotzooi verhandeld. En als jij 25 euro per gram betaald dan heb je rotzooi gekocht.
Alleen dat merk je al niet meer omdat je:

1. Niet weet wat kwaliteit is.
2. Je doet het al te lang om te merken dat het shit is.
3. Je hebt er gewoon geen verstand van.

Maar mij heb je er niet mee hoor. Ik zorg er wel voor dat het allemaal goed spul is wat ik heb. Mijn markt maak je niet kapot ermee, alleen je eigen.

En dan nog 1 goede regel. Snuif nooit je eigen handel.
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
acidboy zei:
edit: ik betaal meestal gewoon 40 - 60 euro voor een gram. Afhankelijk van bij wie en waar ik het koop.
Klik om te vergroten...
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je de verkopers beetje leert kennen krijg je het wel voor de inkoop prijs of voor 5 euro meer.
Dus zou je het kunnen zien als losse gram prijs in mijn geval.
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tony Montana zei:
Jongens...

Type maar wat de prijzen zijn ofzo... maar doe het eerlijk. Zet er ook ff de kwaliteit er neer.
Er wordt teveel rotzooi verhandeld. En als jij 25 euro per gram betaald dan heb je rotzooi gekocht.
Alleen dat merk je al niet meer omdat je:

1. Niet weet wat kwaliteit is.
2. Je doet het al te lang om te merken dat het shit is.
3. Je hebt er gewoon geen verstand van.

Maar mij heb je er niet mee hoor. Ik zorg er wel voor dat het allemaal goed spul is wat ik heb. Mijn markt maak je niet kapot ermee, alleen je eigen.

En dan nog 1 goede regel. Snuif nooit je eigen handel.
Klik om te vergroten...

Dus omdat jij geen goed spul voor 25 de gram zou kunnen krijgen zou niemand het kunnen?
1. Deze prijzen zijn weldegelijk mogelijk waarom moet alles wat goedkoop is kut zijn (Lees: Massakorting).
2. Als je het te lang zou doen weet je wel wat kwaliteit is.
3. En nee ik heb er geen verstand van kan jij zeggen hoeveel % erin zit dan? Daarom laat ik het lekker naar het lab gaan en weet ik dat ik goed spul heb.

Mij heb je er ook niet mee hoor, ik zorg ook wel dat ik goed spul heb.
Mijn markt wordt er alleen maar beter van....
En nog iets gebruik niet die cliché zin is al vaak zat gebruikt hier.

Tuurlijk is die coke van 25 euro de gram versneden maar toch zit ik met elke test die ermee gedaan is (elke nieuwe lading gaat een testertje naar het lab), toch gewoon boven nederlands gemiddelde met zo'n 10 a 12%.....
Ik kan ook wel vragen of ze het niet willen versnijden maarja dan wordt het duurder en klanten vinden dit goed.

Dan geloof je me prijzen lekker niet, ik kan niet zeggen dat ik er echt wakker van zal liggen.
Ik hoef hier niet te lopen pochen met me prijs van kijk is hoe goed ik ben, mensen uit deze regio zullen vaker met lage prijzen aankomen zetten.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
royallicious zei:
25 hier per gram voor goede coke....
Klik om te vergroten...

Dat is waarschijnelijk wel te halen met veel inkoop.
Maar jij zei het alsof een grammetje dat kost in je omgeving,25eu losse verkoop zou gewoon goedkoop zijn.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wie heeft er teveel tv gekeken? Ik niet... heb alles keihard op straat geleerd.

Maar het is goed joh... versnijd het maar. Verkloot de shit maar...
Zoals ook al vaak gezegd is... en ik geloof zelfs nog door jezelf...

Dealers denken meer aan kwantiteit (geld) dan aan kwaliteit.
Ik ga voor kwaliteit.


Maar is goed... ik weet beter. :wave:

De groeten. Ik doe niet meer mee met deze discussie.
Maar ik zal nooit inbinden... Ik weet waar ik voor sta en waar ik het over heb. En wat ik heb bereikt moet iemand anders nog maar voor elkaar zien te krijgen.
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tony Montana zei:
En wat ik heb bereikt moet iemand anders nog maar voor elkaar zien te krijgen.
Klik om te vergroten...
Ja want je bent echt een toppert in de onderwereld... :).
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is ook altijd hetzelfde in het cocaine-subforum he.. digitaal penisvergelijken..

A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#17
40eurogram, flakes, vingers.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
royallicious zei:
Tony Montana zei:
En wat ik heb bereikt moet iemand anders nog maar voor elkaar zien te krijgen.
Klik om te vergroten...
Ja want je bent echt een toppert in de onderwereld... :).
Klik om te vergroten...

Wat jij wil. Ik weet beter...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."