Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscocain

cocain

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier, hij is al aan het inbinden
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
25 is errug weinig..hier is het 60 euro..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
niet happen jonges :grin:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Getest ja 65% coke 35% manitol + nog middeltje.
Boeit me niet als jullie zeggen dat het niet voor 25 euro te krijgen is.
Ik ga niet lopen liegen over me prijs hier zoals vele het stoer vinden om te doen....
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoiie jong :hearteyes:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
royallicious zei:
Getest ja 65% coke 35% manitol + nog middeltje.
Boeit me niet als jullie zeggen dat het niet voor 25 euro te krijgen is.
Ik ga niet lopen liegen over me prijs hier zoals vele het stoer vinden om te doen....
Klik om te vergroten...


65% + 35% = 100% en dan nog een middeltje er bij, dus meer als 100%. Dan heb je zeker speciale coke :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
space scientist zei:
royallicious zei:
Getest ja 65% coke 35% manitol + nog middeltje.
Boeit me niet als jullie zeggen dat het niet voor 25 euro te krijgen is.
Ik ga niet lopen liegen over me prijs hier zoals vele het stoer vinden om te doen....
Klik om te vergroten...


65% + 35% = 100% en dan nog een middeltje er bij, dus meer als 100%. Dan heb je zeker speciale coke :grin:
Klik om te vergroten...

Ik denk dat hij bedoelt 65% coke en de overige 35% manitol + nog een middeltje (25% manitol ofzo en 10% overige)
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Precies zoals davie zegt bedoel ik hem.
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Blijft een nogal sterk verhaal...
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#10
ach ja....
Als je groot inkoop blijft je prijs laag :)
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
royallicious zei:
25 hier per gram voor goede coke....
Klik om te vergroten...

Dream on.

En hoe groot koop jij het dan wel niet in he? Mister Big Shot?
Koop jij het per kilo? Denk het niet.

Hou toch op met opscheppen.
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee hoor koop het gewoon voor mezelf per gram.
Heeft niks met opscheppen te maken dit.....
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
50 euro per gram hier, en dan heb ik echt super coke :hearteyes:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zien jullie nou dat het gewoon te halen is.... :wave:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Listen to Tony guys, he knows what he's talking about.

edit: ik betaal meestal gewoon 40 - 60 euro voor een gram. Afhankelijk van bij wie en waar ik het koop.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
in spijkenisse ken je al 1gramm voor 20-25 euro hebben maar het beteren spul kost al gouw 50-60
b
buckoLid
01-01-2024, 00:00
#17
DjTrips zei:
50 euro normaal per gram,
1000 euro voor 30 gram ( local )
900 euro voor 30gr ( verder )
2500 voor 100gr
18-22.000 voor 1kg
etc...
Klik om te vergroten...

18-22.000 dat is dan zeker 10%sos en 90% bloem of suiker
t
the_love_docterLid
01-01-2024, 00:00
#18
coke is a Brain F*ckurr!!

mwa tiss te duur gewoon! en over het al gemeen K*T
ach jah je moet weten waar je moet sijn!
die k*T dealertjes denken alleen aan de hoeveelheid X Prijs
niet aan prijs X kwaliteit dass best jammer!

tiss dak me niet zal verlagen tot verkopertje etc maar ik zou ut wel
weten hoe ik me markt op moet bouwen! ik betaal gemiddeld 40 euro voor 1tje soms 35,- en 3 voor 90,-! dies wel ok, ook heb ik un kerel die doet 1,5 voor 50,- ook goed te doen maar daar moek te ver voor rijden, alleen voor speciale gelegenheden haha !!

persoonlijk! tiss alleenmaal leuk zo lang ik het heb ( en genoeg heb ) word er heel egowistiesche van( wat ik eigenlijkk niet ben ) maar op ze tijd met een aantal maten en un potje bier is het heerlijk.



Gr Tha DOcc :sunglasses:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jongen die prijzen zijn gewoon normaal....
Zelfde met xtc, wordt gedrukt voor 20 a 30 cent, gaan per 5000 voor 35 a 40 eurocent.
Waar denk je dat die 2,10 euro vandaan komt?
Dat is gewoon winst die mensen maken over de pilletjes.
Doen ze ook bij coke, maar dan omdat het al een euro of 18 a 20 kost per gram willen mensen er meer op verdienen dusja.....
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
^perfecte afsluiter van een nutteloze discussie! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."