Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack: Waarom zou je?!

Crack: Waarom zou je?!

49 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat veel mensen het proberen uit nieuwsgierigheid. Ik heb 2 vrienden die zowel crack als bruin hebben geprobeerd, het heel lekker vonden en er niet mee zijn doorgegaan, dus er is een (kleine) kans dat je er niet aan verslaafd raakt.

Ik vind wel dat jij een heel aparte reden hebt om drugs te gebruiken, in principe gebruik je dus om te gebruiken en niet voor het effect van de drugs.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee ik bedoel te zeggen dat ik snuifcoke gewoon geweldig vindt om te gebruiken. Van het lijntjes leggen tot de smaak en uiteindelijk natuurlijk het zalige effect. Als je op je coke hoogtepunt zit zal je zien dat het zelfs beter is dan tikkels. En ook vind ik coke een sjieke drug en geeft het een gevoel van decadentie vergelijkbaar met dure champagne. Als je crack rookt gaan al deze charmes eruit en hou je alleen het effect over. Ik snuif veel liever mijn longen hebben het zoiezo al zwaar genoeg te verduren. En tuurlijk zijn er gevallen bij die het echt bij een keer weten te houden maar die zijn zo ZELDZAAM dat het risico gewoon onacceptabel is en je eigenlijk van deze shit weg zou moeten blijven. Toen ik voor de eerste keer coke snoof was ik ook zo goed als verslaafd, volgende dag wilde ik niks liever dan nieuwe scoren. Probleem: ik was 13 en had geen rooie rotcent, laat dat nu net mijn redding zijn geweest. Ik weet hoe verslaving werkt het grijpt je voordat je er zelf erg in heb. Recreatief gebruiken moet kunnen maar troep als heroine en crack hebben daar gewoon niks mee te maken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm, je hebt in mijn ogen toch een vreemde kijk op coke, maar je hebt gelijk wat betreft het risico. Ik doe het ook niet omdat er te veel risico's aan kleven. Maar ben ook wel nieuwsgierig erna.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind behalve het effect dat coke geeft de hele entourage eromheen ook gewoon geweldig, weet zeker dat ik niet de enige ben. Er zijn zoiezo meer mensen die net zo'n kick krijgen van lijntjes choppen als ik. En coke is gewoon heerlijk om te snuiven ben nog altijd weg van die rare smaak en het verdoofd lekker.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wa wit de?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat je de hele entourage ook zo geweldig vind en dat je vind dat het stijl heeft etc etc. Heb je nu al zeker 5 keer gezegd :smoke:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op een of andere manier voel ik me aangesproken
het is mischien ene junkie drug maar ik vind het toch lekker
en het crack ritueel dr om heen ook Maar ja ik vul zo mooi ff een pijpje
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom heb je het ooit voor de eerste keer gedaan? Natuurlijk was je nieuwsgierig maar had je niet zoiets van dit gaat te ver?
c
crazyfool_girlLid
01-01-2024, 00:00
#9
hoe kan je een drug nou JUNKIEDRUG noemen..?
Als je verslaafd word blijf ik er bij dat dat gewoon aan je karakter ligt en niet aan de coke zelf.
je ben gewoon slap en geeft makkelijk toe.
Ik zelf het vaak zat gedaan de ene maand doe ik het bv elk weekend, en nu heb ik het 3 maanden niet gedaan,en ik mis het ook niet! oke missg. een btje maar ik ben sterk gnoeg om er niet aan toetegeven.
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha ik doe zowieso niets illegaals man, dat is niet gecontroleerd door de staat en het is dus ook niet zeker dat de drug de drug is die ik denk dat hij is. (Je koopt xtc blijkt koeien-pijnstillers te zijn je kent de verhalen) lutz
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik merk dat er om mij heen steeds vaker de basepijp tevoorschijn wordt gehaald om ff voor de lol een beetje crack te gaan zitten roken. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt en dat zal ook zo blijven. Maar is het niet zo dat die troep maar een paar minuten werkt en je vervolgens in een crash terechtkomt die je je ergste vijand nog niet toewenst? Lijkt mij niet echt de moeite.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
dat is idd wat het zo verschrikkelijk verslavend schijnt te maken.

OT: al geslapen?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb vannacht toch nog een paar uurtjes kunnen slapen. Maar ben nu nog steeds behoorlijk duf. Moest vanmiddag ook van de ene naar de andere kamer verhuizen dus ben eigenlijk de hele tijd druk aan de slag geweest met mn gare speedkop. :smoke:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Gezonde Snuiver zei:
Waarom heb je het ooit voor de eerste keer gedaan? Natuurlijk was je nieuwsgierig maar had je niet zoiets van dit gaat te ver?
Klik om te vergroten...

ik heb t gewoon af en toe nodig om te functioneren ik weet ool wel dat ik verslaaft ben hoor als ik wakker word wel meestal ook gelijk me pijp pakken en nu ook ik kan dr mee leven
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
crack=basen..

basen is met gewone coke

crack is met een harde basecoke, dat minder verspilt..
Klik om te vergroten...
Elke idioot weet dat snuifcoke roken op vrijwel niks uitdraait. Toch weet ik dat er genoeg mensen zijn die het doen, weer zoiets waar ik gewoon nooit met mn verstand bij zal kunnen.
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#16
wat een discussies over basen..zoals iedereen mij heeft wijsgemaakt... ieder zijn smaak en zijn liefhebbende drugs... iedereen komt er vroeg of laat togzelf wel achter..hoe een troep t is als j t nie gebruikt met verstand? zelf ook al mogen ondervinden daar neit van?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je je een beetje verdiept in crack weet je dat het bijna niet met verstand te gebruiken is. En dat het risico dat je heel je leven ermee naar de klote helpt gewoon te groot is.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#18
je mening over crack weten we nu wel een keer lijkt me zo :rolleyes:

let it goooo :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chimera zei:
je mening over crack weten we nu wel een keer lijkt me zo :rolleyes:

let it goooo :wave:
Klik om te vergroten...

Maar hij heeft wel gelijk :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beetje hetzelfde verhaal als bij heroine. Waarom begin je in godsnaam aan deze troep? Heb je die junkies nooit gezien op tv? Ik ben zelf altijd gefascineerd geweest door snuifcoke. De hele entourage eromheen, de decadentie. Het coke effect zelf is voor mij eigenlijk altijd bijna bijzaak geweest. Ik snap mensen gewoon niet die crack proberen, het zijn van die dingen waar je de grens moet trekken. Het junkie-gehalte is gewoon te hoog, deze drug wordt niet recreatief gebruikt maar door kansloze junkies op straat. Probeer niemand de les te lezen maar ben gewoon benieuwd WAAROM je ooit begonnen bent met het basen van coke. Had je gewoon zoiets van, kan mij toch niks gebeuren?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."