#1
Ik denk dat veel mensen het proberen uit nieuwsgierigheid. Ik heb 2 vrienden die zowel crack als bruin hebben geprobeerd, het heel lekker vonden en er niet mee zijn doorgegaan, dus er is een (kleine) kans dat je er niet aan verslaafd raakt.
Ik vind wel dat jij een heel aparte reden hebt om drugs te gebruiken, in principe gebruik je dus om te gebruiken en niet voor het effect van de drugs.
Ik vind wel dat jij een heel aparte reden hebt om drugs te gebruiken, in principe gebruik je dus om te gebruiken en niet voor het effect van de drugs.

