#1
crack=basen..
basen is met gewone coke
crack is met een harde basecoke, dat minder verspilt..
basen is met gewone coke
crack is met een harde basecoke, dat minder verspilt..
Bal0n zei:Kim zei:De Gezonde Snuiver zei:Als je je een beetje verdiept in crack weet je dat het bijna niet met verstand te gebruiken is. En dat het risico dat je heel je leven ermee naar de klote helpt gewoon te groot is.
jaja....... dat weet ik nou wel dat zeggen dr meer
laat mij lekker basen . je weet dat het geen zin heb om tegen verslaafe te praten alsc ze zelf niet willen
(ja ik ben nuchter)
Waarom ben je hier dan lid geworden?
:P waar betaal je het dan van als ik vragen mag ..?Kim zei:Nee maar basen is wel lekker en als je eenmaal wat rookt dan denk je dr niet meer aan aleen aan je volgende shot
maar ik steel ook geen geld of iets anders
cunt zei:waar betaal je het dan van als ik vragen mag ..?Kim zei:Nee maar basen is wel lekker en als je eenmaal wat rookt dan denk je dr niet meer aan aleen aan je volgende shot
maar ik steel ook geen geld of iets anders
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."