Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack: Waarom zou je?!

Crack: Waarom zou je?!

49 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
crack=basen..

basen is met gewone coke

crack is met een harde basecoke, dat minder verspilt..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het nou nooit geprobeerd had, ff je verstand had gebruikt. Had alles er toch een stuk rooskleuriger uit gezien, nu.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Kim zei:
De Gezonde Snuiver zei:
Als je je een beetje verdiept in crack weet je dat het bijna niet met verstand te gebruiken is. En dat het risico dat je heel je leven ermee naar de klote helpt gewoon te groot is.
Klik om te vergroten...

jaja....... dat weet ik nou wel dat zeggen dr meer
laat mij lekker basen . je weet dat het geen zin heb om tegen verslaafe te praten alsc ze zelf niet willen

(ja ik ben nuchter :openmouth: )
Klik om te vergroten...

Waarom ben je hier dan lid geworden?
Klik om te vergroten...

film kijken is ook saai en tv ook savonds
maar ben niet nuchter meer hoor :openmouth:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
ach je hebt in ieder geval nog interesse voor dit forum desondenks je de hele tijd leest dat je moet kappen.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja is beter zonder
maar ik kan dat niet ik word al gek na een half uur
en een trekje brengt die gelukzaligheid weer
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
je zit duidelijk vast in een cirkel waar je op eigen kracht niet uitkomt..

toch weet je van binnen dat je gelukkiger bent als je afkickt.

2 stappen om te maken

1 hulp zoeken
2 afzien


en daarna ben je jezelf dankbaar
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
hm , je moeder heeft heus het beste met je voor. vertel het haar.

laat haar je meenemen op vakantie ofzo :(
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoeveel gebruik je dan per dag of per week ofzo??
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is een gevecht dat wel eens jaren zou kunnen duren. Je zal dan misschien niet meer gebruiken het verlangen kan jarenlang blijven. Wil niet lullig zijn ofzo maar geloof me het wordt een hel. Ik weet wat snuifcoke met je kan doen, kan me slechts een kleine voorstelling maken van hoe het met crack zal zijn.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja ik moet dr wel mee stoppen ja ik merk wel dast het me lijf aantast
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je geest niet? :wink:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ach crack is gewoon cocaïne maar dan zuiverder en kan je het roken

ook gewoon snuiven

heb het enkele tientallen keren gedaan, naast heroïne

was er toen mee begonnen omdat ik het verschil tussen gewone cocaïne niet echt wist, dacht alleen dat het de rookbare vorm was. IS ook zo, maar daardoor is het wel ontzettend veel schadelijker

nooit moeite gehad ermee te stoppen, ik hou er helemaal niet van en ik had altijd een afkeer ervan op een hele vreemde manier: als ik t pijpje in mn mond had en de aansteker aanklikte had ik altijd zo iets, hoe wasted ik ook was van de bruin, "gvd dit is ECHT slecht!", en ik wist niet waarom, pas later hoorde ik hoe schadelijk het was.

nee daarom voel ik er echt niks meer voor, een lijntje coke of pep heb ik dan weer wel zin in soms, maar dat is dan meer om te werken dan om me lekker te voelen, of ideale combinatie natuurlijk als ik me kut voel en wil werken dan heb ik een goed excuus :rolleyes: :P
maar ach ik doe t gewoon niet meer t is te gevaarlijk voor mij gewoon
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kim ben je weleens bij verslavingszorg langsgeweest?

dat zijn professionele, begripvolle mensen die begrijpen hoe lekker het voelt maar tegelijk ook de nadelen ervan weten

dan moet je zelf wel een beeetje WILLEN stoppen, als je het echt niet wil kan niemand wat doen (ja ze kunnen je in de cel gooien)
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb zelf ook weleens crack gerookt. We wilden eigenlijk gaan snuiven maar een vriend van ons ging het halen en zei dat ze alleen maar crack hadden. In een pijpje gedaan en gerookt zonder te weten dat het veel erger is dan het snuiven. Weet nog dat er een vriend van mij bijstond en die zei steeds tegen mijn vriend dat die mij die troep niet moest geven omdat ik nog maar een groentje was. Later begreep ik het dus!

Ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat was maar ik weet dat een van onze vrienden die er die dag bij was (die de crack was gaan halen dus), op dit moment erg verslaafd is. Thuis steelt die telefoons, parfums, drank, alles maar dan ook alles waar die zijn handen op kan leggen om naar zijn dealer te gaan. Hij loopt bij een psycholoog maar dat helpt geen fuck. Soms verdwijnt die 3 a 4 dagen lang en komt als een lijk terug. Vandaar dat ik het Kim soms zo moeilijk maak en opmerkingen heb over haar gebruik. Je leven is geen grap!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee maar basen is wel lekker en als je eenmaal wat rookt dan denk je dr niet meer aan aleen aan je volgende shot
maar ik steel ook geen geld of iets anders
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kim zei:
Nee maar basen is wel lekker en als je eenmaal wat rookt dan denk je dr niet meer aan aleen aan je volgende shot
maar ik steel ook geen geld of iets anders
Klik om te vergroten...
waar betaal je het dan van als ik vragen mag ..?
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het heeft ook te maken met je mentale sterkheid Als je iets ergs hebt meegemaakty dan ga je eerder veel gebruiken dan als je gelukkig bent. etc.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
cunt zei:
Kim zei:
Nee maar basen is wel lekker en als je eenmaal wat rookt dan denk je dr niet meer aan aleen aan je volgende shot
maar ik steel ook geen geld of iets anders
Klik om te vergroten...
waar betaal je het dan van als ik vragen mag ..?
Klik om te vergroten...

ik krijg het bijna gratid en voor niets
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
In nature zeker.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
nee hoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."