Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack: Waarom zou je?!

Crack: Waarom zou je?!

49 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
je zit duidelijk vast in een cirkel waar je op eigen kracht niet uitkomt..

toch weet je van binnen dat je gelukkiger bent als je afkickt.

2 stappen om te maken

1 hulp zoeken
2 afzien


en daarna ben je jezelf dankbaar
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
hm , je moeder heeft heus het beste met je voor. vertel het haar.

laat haar je meenemen op vakantie ofzo :(
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoeveel gebruik je dan per dag of per week ofzo??
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is een gevecht dat wel eens jaren zou kunnen duren. Je zal dan misschien niet meer gebruiken het verlangen kan jarenlang blijven. Wil niet lullig zijn ofzo maar geloof me het wordt een hel. Ik weet wat snuifcoke met je kan doen, kan me slechts een kleine voorstelling maken van hoe het met crack zal zijn.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja ik moet dr wel mee stoppen ja ik merk wel dast het me lijf aantast
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je geest niet? :wink:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
ach crack is gewoon cocaïne maar dan zuiverder en kan je het roken

ook gewoon snuiven

heb het enkele tientallen keren gedaan, naast heroïne

was er toen mee begonnen omdat ik het verschil tussen gewone cocaïne niet echt wist, dacht alleen dat het de rookbare vorm was. IS ook zo, maar daardoor is het wel ontzettend veel schadelijker

nooit moeite gehad ermee te stoppen, ik hou er helemaal niet van en ik had altijd een afkeer ervan op een hele vreemde manier: als ik t pijpje in mn mond had en de aansteker aanklikte had ik altijd zo iets, hoe wasted ik ook was van de bruin, "gvd dit is ECHT slecht!", en ik wist niet waarom, pas later hoorde ik hoe schadelijk het was.

nee daarom voel ik er echt niks meer voor, een lijntje coke of pep heb ik dan weer wel zin in soms, maar dat is dan meer om te werken dan om me lekker te voelen, of ideale combinatie natuurlijk als ik me kut voel en wil werken dan heb ik een goed excuus :rolleyes: :P
maar ach ik doe t gewoon niet meer t is te gevaarlijk voor mij gewoon
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kim ben je weleens bij verslavingszorg langsgeweest?

dat zijn professionele, begripvolle mensen die begrijpen hoe lekker het voelt maar tegelijk ook de nadelen ervan weten

dan moet je zelf wel een beeetje WILLEN stoppen, als je het echt niet wil kan niemand wat doen (ja ze kunnen je in de cel gooien)
j
jaceyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb zelf ook weleens crack gerookt. We wilden eigenlijk gaan snuiven maar een vriend van ons ging het halen en zei dat ze alleen maar crack hadden. In een pijpje gedaan en gerookt zonder te weten dat het veel erger is dan het snuiven. Weet nog dat er een vriend van mij bijstond en die zei steeds tegen mijn vriend dat die mij die troep niet moest geven omdat ik nog maar een groentje was. Later begreep ik het dus!

Ik kan me niet meer precies herinneren hoe dat was maar ik weet dat een van onze vrienden die er die dag bij was (die de crack was gaan halen dus), op dit moment erg verslaafd is. Thuis steelt die telefoons, parfums, drank, alles maar dan ook alles waar die zijn handen op kan leggen om naar zijn dealer te gaan. Hij loopt bij een psycholoog maar dat helpt geen fuck. Soms verdwijnt die 3 a 4 dagen lang en komt als een lijk terug. Vandaar dat ik het Kim soms zo moeilijk maak en opmerkingen heb over haar gebruik. Je leven is geen grap!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee maar basen is wel lekker en als je eenmaal wat rookt dan denk je dr niet meer aan aleen aan je volgende shot
maar ik steel ook geen geld of iets anders
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kim zei:
Nee maar basen is wel lekker en als je eenmaal wat rookt dan denk je dr niet meer aan aleen aan je volgende shot
maar ik steel ook geen geld of iets anders
Klik om te vergroten...
waar betaal je het dan van als ik vragen mag ..?
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het heeft ook te maken met je mentale sterkheid Als je iets ergs hebt meegemaakty dan ga je eerder veel gebruiken dan als je gelukkig bent. etc.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
cunt zei:
Kim zei:
Nee maar basen is wel lekker en als je eenmaal wat rookt dan denk je dr niet meer aan aleen aan je volgende shot
maar ik steel ook geen geld of iets anders
Klik om te vergroten...
waar betaal je het dan van als ik vragen mag ..?
Klik om te vergroten...

ik krijg het bijna gratid en voor niets
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
In nature zeker.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee hoor
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kim zei:
omdat ik zelf hopeloos verslaaft ben vind ik dat er geen tips mogen staan over crack.
Ik zit hier met 2 vriendinnen te basen 1 rookt alleen met ons de ander is echt verslaaft. zonder base zijn we gewoon 3 normale meiden maar die base maakt je gek. alleen de gedachte al om 1800 gaf me al bijna een orgasme ...lekkerbasen ziut op me kamer met me pijpje in de hand trillend te wachten op suus die de base had gehaald voor heel goedkoop. eerste wat ik doe is as in de pijp base dr over(crack hadden we nog niet) en roken. eerste hijs was natuurlijk vet lerkker en voelde me goed. nou er stond een domme film op nietgezxien verder 10 a 15 min vet lekker en daar komt de kater de crash sterke drang om weer te nemen en dus vul ik mijn pijpje weer en neem een diepe teug. zo gaan we bijde door tot de base op is na een uurtje ofzo nou de crash slaat in en je voelt je zo kut.... overal zoeken naar gebvallen stukjes pijp uitschrapen om toch ff een trekje te nemen . je wordt paranoia dus nadat deluxe flex al dicht zaten gordijnen ook en de eeur en meeste lamen uit overal zie je dingen en op de gron liggen in de hioop dat je wat vind dus een ander mesisje komt die een vriuendin heeft die ook een x wil proberen dus ik als junk vin het nie erh gelijk de ceack (die zij had meegenomen) in me pijp donderen en roken. das t enige dat telt. ff een diuepe teug en mijn pijpje doorpasen en vertellern hoe je een hit neemt. meisje neemt een trekje en houd het in zlang mogelijk. Ondertussen voel jeje vet gestresst alsse nog een trekje wil.
later we zitten aan de 3 gram dat meisje vond het niks en zit in onze baselucht sjekkuex te roken. suus die rookt door een soort glazen pijp alleen die is te heet en ze besluyit een blikje te nremen.
na 3 uur bwegint t einde inzicht te komen van de crack maar je wil meer. suus die is junk en pprobeert al wat achter te houden andere vriendin rookt gewoon af en toie een pijpje en kijkt tv net als t meisje. crack is op en iedereen begint de vloer af te zoeken .zielig. maar ik moest meer hebben er was meer. suus met blik op de grond ik met pijp op de grond as in de pijp kruimels brood kattehaar alles ging door de kop net. da meisje doe t ook nooit meer. crack is op dus me andere vriendin begint een beetje doorcte draaien en gooit haar laarstegen me omdaT IK BASE HEB we zitten alledrie op de grond met laarzen aan dus ik sta op en vlieg haar haar zei staat op een voet en valt om. ik pak haar pijp en schraap hem leeg om te kijken of er iets in zit. natuurlijk niks maar jasuus heb ondertussern haar dealer gebeld voor meer. ze is er heen gegaan en heb 2 gram geregeld. in natura betaalkd. zodra de crack er is is t weer goed. andere meisje neemt een trekje van iemand pijp en suus heb ook een basepijp ergens vandaan. dus zo gaat het weer verder de base toer.
roken, lekke, kut, roken, lekke, kut. etc.
om 03:00 is de base weer op maar ik heb nog wat en probeer weg te komen wat lukt in me eentje rook ik een lekker pijpje. suus die remt crash met een shot heroine maar daar ben ik mee gwstopt andere meisje rookt maar een joint en ik neem wat hijsjes voor de rust.
pijp leeg, paranoia als een gek op zoek naar base. kut was iedereen die rookt zat hier. van de vrouwen ik ken maar weinig mannen en die ik ken die zijn zeer hantastelijk. andere meisje was ook denk ik wel dr aan van de base en is weggegaan suus was naar buiten gegaan op zoek naar base en ik heb me vriend gebeld en gesmeekt voor een paar gram.
hij was boos maar dat boeide me niet ik kreeg weer base dat telde dus nba t hele kleed te hebben gehad ging debel als een gek heen hij gadf een xx aantal brokjes en we konden er weer tegen aan. ik heb op dit moment 10 min geleden een pijpje op. ik heb me pijp in de asbak liggen, ik denk aan me volgende trekje, ik heb nog base, ik zie er brak uit. ik heb suus dr tas hier. ik heb een meisje aan de pijp geholpen, ze was denk 16 ofzo, ik heb totaal 8 gram gehaalkd over 4 man. ik heb alles in mijn pijp gehad. ik ben 230 euro kwijt (heb ook geleend aan iemand) hebn een boze vriend, huis stinkt naar base, ik miet base, kan niet meer op hakken lopen (de rest ook niet) toch loop ik zo naar .... om weer een trekje te nemen het moet crack heb ik nog 34 brokjes base nog een paar geam het moet op ik ben kim en ik ben vanavond zwaar foit bezig. maar t ergste is morgen zou ik t allemaal weer doien. nu ga ik ff trekje nemen anders work gek. dus mensen expirimenteer niet met crack of base. het is zonde en duur. ik betaal minder maar voor julluie is t te duur. voor mij ook maar ik ben verslaaft. ik begon ook op me 18 met een blikje voor devtap. een jongen zij dat t beter was dan cokle. was t ook. dus zondr te denken haal je wat (eerste was gratis) 20 euro halve gram blikje as en hijsen ff hoesten maar dan de eerste goeie trek :grin: zondr dakt wist was ik verslaaft. basen werdt hooft zaak en de rest bijzaak. als diue klere pijp maar gevulkd was.
ik had t nog redelijk ok suus is zo erg verslaat dat ze alle doet voor een bolletje. ik ken t goedkoop krijgen zei ook dus t is makkelijker. en jaik he wal eens gepijpt voor crack. dus mensen doe t niet
Klik om te vergroten...
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#17
nou, je geeft de sfeer enzo echt wel goed weer. een argument extra om het nooit te proberen.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#18
WAAROM je ooit begonnen bent met het basen van coke. Had je gewoon zoiets van, kan mij toch niks gebeuren
Klik om te vergroten...

me zus zat er zwaar aan en opeen gegeven moment heeft ze mij e aan geholpen en nu zijn we beie afgekickt en roken we soms nog een s
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een vriend die wel eens crack heeft gerookt en het dan nooit meer gedaan heeft. Hij vond er niet veel aan. Ik dacht dus ook dat het wel mogelijk was om het eens te doen en dan nooit meer, maar nu ik die verhalen van Kim lees...Ikzelf zou het alleszins nooit doen, gewoon omdat het mij niet boeit. En dat klote gevoel van 'ik wil meer' dat je hebt als de snuifcoke op is is met crack waarschijnlijk nog 10x erger (niet?). Met snuifcoke kan ik het soms al hebben dat ik men vrienden ervan verdenk dat ze wat achterhouden of dat ze van mijn lijn gesnoven hebben. Je wordt er zo enorm gretig van, dat moet onder crack nog veel erger zijn. Voor mij genoeg reden om geen crack te gebruiken. Cool trouwens van je Kim dat je jezelf zo bloot durft geven. Je lijkt me een meisje dat echt wel beseft dat het de verkeerde kant uitgaat, maar er toch niets aan kan doen. Zo sterk is crack dus blijkbaar. Ik hoop dat het goed met je komt! Succes!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
crack=basen..

basen is met gewone coke

crack is met een harde basecoke, dat minder verspilt..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."