Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen beetje coke op een avond of juis heel veel?

Een beetje coke op een avond of juis heel veel?

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanneer ik vroeger coke ging hale snuifde ik altijd veel op een avond. Altijd dikke lijnen tot de coke op was. Tegenwoordig merk ik echter dat veel coke snuiven op een avond voor mij eigenlijk helemaal niet zo leuk is: de crash is dan altijd heel erg, ik ben alleen nog maar met coke bezig, ik wordt bloedserieus en stop met grapjes maken, ik wordt opgefokt en een beetje agressief, wanneer de eerste paar dikke lijnen beginnen uit te werken begin ik me al serieus kut te voelen, je komt op een moment dat de coke onvermijdelijk op is, ik amuseer me niet meer zo op het feesje. Je wordt gewoon een saaie cokehead.
Een vriend van mij echter heeft me geleerd dat als je maar een klein beetje coke snuift op een avond en je daarbij alcohol drinkt het effect veel leuker is. Gewoon om het uur of om de 2 uur een klein tot gemiddeld lijntje. En dat is inderdaad veel leuker. De crash is minder erg, je bent minder gefocust op coke, je wordt niet zo bloedserieus, je amuseert je nog, je bent veel minder gretig, je hebt nog coke over, het is goedkoper etc. Je moet alleen een heel klein beetje wilskracht hebben om niet meer te snuiven. Vorige keer heb ik zo op een avond 1 gram opgesnoven met 5 man en het was echt leuk! Ik heb me rot geamuseerd! Ok, de coke was na een paar uur wel al op en je had wel een beetje zin in meer, maar niet zoveel als na een avond zwaar doorhalen. Zijn er nog mensen die dit hebben? Wat verkiezen jullie: veel coke op een avond of ook een klein beetje?
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
druk is een paar keer op enter als je wat neertypt :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk eens logisch na. Als je nu helemaal geen coke meer haalt heb je helemaal geen crash, helemaal geen zin in meer, helemaal geen kutgevoel achteraf.
Y
Yayo1889Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb vrijwel nooit een kutgevoel na coke. Alleen last van een beetje een verstopte neus.

Ben het wel eens met Hillbilly, kleine beetjes zijn leuker.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yayo1889 zei:
Heb vrijwel nooit een kutgevoel na coke. Alleen last van een beetje een verstopte neus.

Ben het wel eens met Hillbilly, kleine beetjes zijn leuker.
Klik om te vergroten...

als je maar heel af en toe coke gebruikt dan merk je daar nog niks van...
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hillbilly bastard zei:
Zijn er nog mensen die dit hebben? Wat verkiezen jullie: veel coke op een avond of ook een klein beetje?
Klik om te vergroten...

Ik heb precies hetzelfde, vroeger was het altijd 1/1,5 gram op een avond en dan echt niet kunnen slapen en nu gewoon halfje voor hele avond, eerst flink kort worden en dan steeds klein beetje pakken en lekker drinken..

werkt super! Sliep ook gelijk geen erge hartkloppingen :P
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#7
tzelfde voor mdma, hou het gewoon bij één bommetje
tzelfde voor wiet, ooit eens één joint gerookt op een avond met 4 (veelblowende) blowers en high dat we waren.
tzelfde voor alle drugs zeker?
l
lanenskiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beginnen met een goede lijn, zodat die lekker inkickt. Daarna doe ik ook kleintjes...Maar de eerste moet een goede zijn vind ik want de overgang van nuchter naar high komt maar 1x voor op een avond en hetgeen je achteraf bijneemt is onderhoudend...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoals lanenski zegt: Wel beginnen met een dikke lijn daarna kun je klein bijnemen. Werkt bij mij altijd het beste. Snap wel wat je bedoeld met die crash, het begint al gelijk als de coke is uitgewerkt, als ik dan niet bijpak voel ik me de komende 3 uur ofzo klote. De volgende dag kan ik me nog steeds onrustig voelen.... Echt klotegevoel...
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Normaal gewoon grote is alleen maar voor deheb ne je voelt het zelfde dus dat is eigenlijk gewoon zonde
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik snuif niet zo regelmatig coke, maar dit weekend heb ik 7 lijnen gesnoven en ik vond het best goede coke, maar ik zat pas op het einde goed verzadigd van 3 lijnen op korte tijd, want als ik gewoon weinig coke snuif dan heb ik sowieso zin in veel meer, maar nu zat ik toen de laatste lijn begon te werken redelijk goed en ik had dan nie echt meer zin in meer en de volgende dag ook nie (heb nog een lijn geweigerd)

kheb nu wel maar ongeveer een halve gram gesnoven denk ik dus das nie superveel ma toch de drang naar meer coke is er altijd wel in je achterhoofd
a
amaterasuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
ik snuif niet zo regelmatig coke, maar dit weekend heb ik 7 lijnen gesnoven en ik vond het best goede coke, maar ik zat pas op het einde goed verzadigd van 3 lijnen op korte tijd, want als ik gewoon weinig coke snuif dan heb ik sowieso zin in veel meer, maar nu zat ik toen de laatste lijn begon te werken redelijk goed en ik had dan nie echt meer zin in meer en de volgende dag ook nie (heb nog een lijn geweigerd)

kheb nu wel maar ongeveer een halve gram gesnoven denk ik dus das nie superveel ma toch de drang naar meer coke is er altijd wel in je achterhoofd
Klik om te vergroten...

Begin zelf altijd met redelijke lijn en paar daarna kleine hoeveelheden bij om " op nieveau" te blijven. :) Scheelt ook als je er bij drinkt. Heb tijdje geleden een aardige combinatie gehad. Drambuie met coke na een paar lijnen. Lekker drankje!
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heel veel!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ben er nu ook achter dat ik het zelfde was steed meer en dikkere lijnen en meer en meer steeds meer dan is zon avond niet leuk meer maar laats ook steeds kleinere lijntjes genomen en flink lang door getrokken de nacht

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."