#1
Wanneer ik vroeger coke ging hale snuifde ik altijd veel op een avond. Altijd dikke lijnen tot de coke op was. Tegenwoordig merk ik echter dat veel coke snuiven op een avond voor mij eigenlijk helemaal niet zo leuk is: de crash is dan altijd heel erg, ik ben alleen nog maar met coke bezig, ik wordt bloedserieus en stop met grapjes maken, ik wordt opgefokt en een beetje agressief, wanneer de eerste paar dikke lijnen beginnen uit te werken begin ik me al serieus kut te voelen, je komt op een moment dat de coke onvermijdelijk op is, ik amuseer me niet meer zo op het feesje. Je wordt gewoon een saaie cokehead.
Een vriend van mij echter heeft me geleerd dat als je maar een klein beetje coke snuift op een avond en je daarbij alcohol drinkt het effect veel leuker is. Gewoon om het uur of om de 2 uur een klein tot gemiddeld lijntje. En dat is inderdaad veel leuker. De crash is minder erg, je bent minder gefocust op coke, je wordt niet zo bloedserieus, je amuseert je nog, je bent veel minder gretig, je hebt nog coke over, het is goedkoper etc. Je moet alleen een heel klein beetje wilskracht hebben om niet meer te snuiven. Vorige keer heb ik zo op een avond 1 gram opgesnoven met 5 man en het was echt leuk! Ik heb me rot geamuseerd! Ok, de coke was na een paar uur wel al op en je had wel een beetje zin in meer, maar niet zoveel als na een avond zwaar doorhalen. Zijn er nog mensen die dit hebben? Wat verkiezen jullie: veel coke op een avond of ook een klein beetje?
Een vriend van mij echter heeft me geleerd dat als je maar een klein beetje coke snuift op een avond en je daarbij alcohol drinkt het effect veel leuker is. Gewoon om het uur of om de 2 uur een klein tot gemiddeld lijntje. En dat is inderdaad veel leuker. De crash is minder erg, je bent minder gefocust op coke, je wordt niet zo bloedserieus, je amuseert je nog, je bent veel minder gretig, je hebt nog coke over, het is goedkoper etc. Je moet alleen een heel klein beetje wilskracht hebben om niet meer te snuiven. Vorige keer heb ik zo op een avond 1 gram opgesnoven met 5 man en het was echt leuk! Ik heb me rot geamuseerd! Ok, de coke was na een paar uur wel al op en je had wel een beetje zin in meer, maar niet zoveel als na een avond zwaar doorhalen. Zijn er nog mensen die dit hebben? Wat verkiezen jullie: veel coke op een avond of ook een klein beetje?
