Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel gram snuif jij per maand ?

Hoeveel gram snuif jij per maand ?

41 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Delirium zei:
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, cool man! Gelukkig is 400 euro per week nog te overzien :mrgreen:
Klik om te vergroten...

als je 20 gram per week verkoopt, je inkoop prijs is 20euro voor pure coke, je mixt het voor 20% met baby talk poeder, dan heb je 25gram voor 400 euro, dan verkoop je 15gram voor 40euro per gram.

600 euro heb je dan, je inkoop is 400.

200euro + 10 gram winst...

dus hoeft niet 400 per week te koste, je kan er ook op vooruit gaan. :beer:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je die 20 gram per week verkoopt hea....
Als je inkoopt voor 400 en gewoon zo door verkoopt voor 40 euro, heb je 20 euro winst en binnen de kortste keren een week omzet van 40 gram :wink:.
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
r
royalliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
sannetjuh zei:
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
Klik om te vergroten...
Woon jij toevallig in maarssen ? :rolleyes:
o
oldskoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
sannetjuh zei:
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
Klik om te vergroten...

same here :flushed:

de laatste maand was ook mijn rekord denk ik...

maar is ff een periode binnekort ben ik het weer beu, zo was het altijd al...
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
royallicious zei:
sannetjuh zei:
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
Klik om te vergroten...
Woon jij toevallig in maarssen ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nee woon in brabant! oss
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#7
sannetjuh zei:
precies durf ik t nie te zegge..scheelt ook..maar best wel veel denk ik :flushed:
Klik om te vergroten...
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#8
Armani7 zei:
sjezer! zei:
Armani7 zei:
10/week ofzo :grin:
Klik om te vergroten...

Het gaat hier over coke en niet over suiker hoor :wave:
Klik om te vergroten...

ik verbruik geen suiker, de suiker is enkel een handelsproduct van mij :grin:
Klik om te vergroten...
Grave gast enzuuuuuuuuuuu zeker? :wink:
Als je al suiker gaat lopen verkopen voor coke ben je waarschijnlijk een junk die hierdoor elke keer zijn volgende gram hoopt te benuttigen. Verder kan ik alleen zeggen doe zo verder, de coke wereld is hard en ooit lazer je de verkeerde op en krijg je gelijk een kogel of rammel van a leven :wave: :stoned:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
nu niet meer zoveel mischien 7 graam per maand maar nu probeer ik er van af te blijven was een maand geluk maar toch weer fout in gegaan maar ik begin weer opnieuw met stoppen
B
Ben1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Per week 1 gram.Al vind ik dat veel
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je het gaat bijhouden dan schrik je je eigenlijk rot Daarom doeik dat ook maar niet :wink:
M
MrCocaineLid
01-01-2024, 00:00
#12
haahaha ligt eraan hoe de tories gaan.
als ik 20.000 in een maand zou vangen zou er misschien wel een kilo opgaan:P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pipa in duh broek, juh weet zelluf.
d
dopetesterLid
01-01-2024, 00:00
#15
1 gr per week? echt niet goed bezig zou ik zeggen.
Persoonlijk gebruik ik +- 4 jaar coke,na vroeger dagelijks gesmoord te hebben en een heftige periode van pillen achter de rug heb,ben ik een jaar clean geweest en dan af en toe eens coke beginnen te gebruiken.
Soms zijn er periodes dat ik 2 maand niets gebruik,alhoewel dat dat nu wel al lang geleden is :flushed: .Op oudejaar heb ik eens 2gr opgedaan ,wat echt wel uitzonderlijk is voor mij ,en eigenlijk niet voor herhaling vatbaar.
Mijn "normaal" verbruik is ongeveer 1gr per anderhalve maand.
Zelf vind ik dit wel veel,te veel. maar goed,sommige in mijn omgeving doen zeker het dubbele.Ik beperk het meestal tot 1 a 2 kleine lijntjes,na het drinken van verscheidene biertjes,op cafe.Alleen in het weekend en eigenlijk altijd na het benuttigen van wat alcohol.

Tis niet dat ik ALTIJD iets moet hebben als ik iets drink,maar de drang vergroot wel enorm dan.

Voor de rest ben ik een nuchter mens die wel weet dat het superslecht voor je is(tanden,hart en bloedvaten worden superbelast,+altijd de combinatie alcohol en coke = minstens 2 keer zo slecht.

Ik kan het beperken tot dit. Veel mensen hebben het karakter niet en doen maar. . .

Maar natuurlijk zou ik beter stoppen,uiteraard !

Al bij al vind ik mijn gebruik niet dramatisch.


Moest ik meer beginnen gebruiken ,zou ik direct stoppen,zoals bij alle drugs moet je jezelf wat onder controle kunnen houden. (wat niet vanzelfsprekend is)

Grtz.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#16
0 gram :grin:
w
westsideLid
01-01-2024, 00:00
#17
elke weekend snuif ik ongeveer 0.8 gram cocaine per maand dat komt op 3.2 gram per maand.
Maar het is wel puur coke dus geen gemixt dus na 0.4 voel je hem hard aankomen.
ik doet eigenlijk meer voor het sex het gevoel is dan sterker,dus het is niet zomar dat ik cocaiine gebruik het is meer voor de sex.
b
bennyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Normaal zo'n 2gram per avond. Net vanmiddag nog ff 3gram gehaald!!!
begin zo aan mn 3de. HEERLIJK :P
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#19
Echt lekker ja :rolleyes:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#20
o tot 1 gram per maand :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."