1 gr per week? echt niet goed bezig zou ik zeggen.
Persoonlijk gebruik ik +- 4 jaar coke,na vroeger dagelijks gesmoord te hebben en een heftige periode van pillen achter de rug heb,ben ik een jaar clean geweest en dan af en toe eens coke beginnen te gebruiken.
Soms zijn er periodes dat ik 2 maand niets gebruik,alhoewel dat dat nu wel al lang geleden is
![:flushed:]()
.Op oudejaar heb ik eens 2gr opgedaan ,wat echt wel uitzonderlijk is voor mij ,en eigenlijk niet voor herhaling vatbaar.
Mijn "normaal" verbruik is ongeveer 1gr per anderhalve maand.
Zelf vind ik dit wel veel,te veel. maar goed,sommige in mijn omgeving doen zeker het dubbele.Ik beperk het meestal tot 1 a 2 kleine lijntjes,na het drinken van verscheidene biertjes,op cafe.Alleen in het weekend en eigenlijk altijd na het benuttigen van wat alcohol.
Tis niet dat ik ALTIJD iets moet hebben als ik iets drink,maar de drang vergroot wel enorm dan.
Voor de rest ben ik een nuchter mens die wel weet dat het superslecht voor je is(tanden,hart en bloedvaten worden superbelast,+altijd de combinatie alcohol en coke = minstens 2 keer zo slecht.
Ik kan het beperken tot dit. Veel mensen hebben het karakter niet en doen maar. . .
Maar natuurlijk zou ik beter stoppen,uiteraard !
Al bij al vind ik mijn gebruik niet dramatisch.
Moest ik meer beginnen gebruiken ,zou ik direct stoppen,zoals bij alle drugs moet je jezelf wat onder controle kunnen houden. (wat niet vanzelfsprekend is)
Grtz.