#1
na het eerste lijntje komt het echte gevoel niet meer terug jammer genoeg
xpressurself zei:als je wil dat je je hetzelfde blijft voelen moet je zorgen dat je aangschoten/dronken bent voordat je eraan begint en tijdens ook door blijven zuipen, dan blijf je veel meer ontspannen enzo, zelf gebruik ik sos niet eens als ik er niet bij gezopen heb!

thommetje zei:de meeste zeggen dat coke egt het ding is, en dat speel waardeloos is maar ik vind speed veel fijner, want dan blijf ik normaal helder maar wel lekker wakker en energievol! Van coke voel ik me vaak heel vreemd, kan het niet egt omschrijven. (misschien zijn er mensen die ook een vreemd gevoel hebben en het wel kunnen omschrijven?)
htweeoo zei:Ik begrijp wat je bedoelt van vreemd gevoel. Maar dit is omdat je niets doet.
Ik ging is eten in Mc Donalds dus ene lijntje in de wc en daarna op de bus praatkicks van uren dat is fijn.
Maar als ik thuiszit en ik snuif snachts dan zit ik wat op PC en kijk ik wat Tv en ik verveel me en dan is Coke niet fijn.
htweeoo zei:Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke.
Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder.


htweeoo zei:Soms ik vind het erg vreemd. Maar dan is de gram op op 2 uurtjes.
Ik weet niet waarom maar het gevoel dat je de Coke proeft in je keel en je slokdarm verdooft en moet je wat op tandvlees doen dat gevoel vind ik zo goddelijk.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."