Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa een paar lijntjes.

Na een paar lijntjes.

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
na het eerste lijntje komt het echte gevoel niet meer terug jammer genoeg
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
xpressurself zei:
als je wil dat je je hetzelfde blijft voelen moet je zorgen dat je aangschoten/dronken bent voordat je eraan begint en tijdens ook door blijven zuipen, dan blijf je veel meer ontspannen enzo, zelf gebruik ik sos niet eens als ik er niet bij gezopen heb!
Klik om te vergroten...

Ik ook niet, maar toch herken ik het 'gevoel' wat pietjepas beschrijft.
Maar zal dus ook wel een gevoelskwestie zijn :wink:
t
thommetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
de meeste zeggen dat coke egt het ding is, en dat speel waardeloos is maar ik vind speed veel fijner, want dan blijf ik normaal helder maar wel lekker wakker en energievol! Van coke voel ik me vaak heel vreemd, kan het niet egt omschrijven. (misschien zijn er mensen die ook een vreemd gevoel hebben en het wel kunnen omschrijven?)
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begrijp wat je bedoelt van vreemd gevoel. Maar dit is omdat je niets doet.
Ik ging is eten in Mc Donalds dus ene lijntje in de wc en daarna op de bus praatkicks van uren dat is fijn.

Maar als ik thuiszit en ik snuif snachts dan zit ik wat op PC en kijk ik wat Tv en ik verveel me en dan is Coke niet fijn.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
bij mij is de 2e lijn juist altijd de "belangrijkste"

De eerste leg ik meestal "lekker", iets dikker als n normale, dan krijg ik pas echte zin en half uurtje later dan pak ik n echt dikke, en dan meestal om de 3 kwartier normale totdat het op is... Maar de 2e lijn, daar doe ik het voor hehehe :P
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is inderdaad duur voor het effect daarom heb ik gezegd ik haal niet meer en dat heb ik ook niet meer gedaan.

Liever Speed of X dan.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soms ik vind het erg vreemd. Maar dan is de gram op op 2 uurtjes.
Ik weet niet waarom maar het gevoel dat je de Coke proeft in je keel en je slokdarm verdooft en moet je wat op tandvlees doen dat gevoel vind ik zo goddelijk. :wave:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#8
thommetje zei:
de meeste zeggen dat coke egt het ding is, en dat speel waardeloos is maar ik vind speed veel fijner, want dan blijf ik normaal helder maar wel lekker wakker en energievol! Van coke voel ik me vaak heel vreemd, kan het niet egt omschrijven. (misschien zijn er mensen die ook een vreemd gevoel hebben en het wel kunnen omschrijven?)
Klik om te vergroten...

Ik krijg ook altijd zo'n naar benauwd gevoel, nergens zin in, geen zin om te praten. Ben alleen maar gefocusd op de coke eigenlijk, waar ik een nieuw puntje kan nemen enzo.
Doe mij maar een pepje met :hearteyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat komt ook door tolerantie. Mijn eerste keer Coke had ik 3gr met 3 personen. We begonnen te snuiven om 12u 1 normale lijn we hebben gepraat tot 2u dan nog een lijn. We hebben maar 1 gram opgedaan op de nacht.

Nu heb ik 2 - 3 gr nodig voor mij alleen voor een nacht door te komen.
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb toch zo'n hekel aan Coke, ik blijf liever heel helder, ook al is't goedkope zooi speed is en blijft MIJN DING! tot ik kinderen krijg:P

groetekes
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke.
Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder.
O
OchoaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Probleem is om een beetje goeie kwaliteit te vinden, vooral als je net dat circuit inkomt...

Verder vind ik het leggen van, en het op snuiven van het lijntje ook altijd wel wat hebben. :tongueout: (gevoel van macht, misschien beetje te veel scarface en blow gekeken :grin:)

De tolerantie die je opbouwt is idd wel minder.
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#13
htweeoo zei:
Ik begrijp wat je bedoelt van vreemd gevoel. Maar dit is omdat je niets doet.
Ik ging is eten in Mc Donalds dus ene lijntje in de wc en daarna op de bus praatkicks van uren dat is fijn.

Maar als ik thuiszit en ik snuif snachts dan zit ik wat op PC en kijk ik wat Tv en ik verveel me en dan is Coke niet fijn.
Klik om te vergroten...

YES YES EINDELIJK IEMAND DIE OOK OOIT BIJ DE MC DONALDS HEEFT GESNOVEN!
(ik dan wel speed maja snuive is snuive)
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#14
htweeoo zei:
Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke.
Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder.
Klik om te vergroten...

Coke man, das ook kei duur, die 2 keer dat ik Coke heb gehad was het gratis, heb ik toch ff geluk dak een vriend heb die coke/speed/pillen dealt. Haha, ooit ist gratizz proeven!:P

PS Coke is een grote dure wazige domme irriterende k*tdrug!

groetekes
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het plezier ervaar ik elke keer weer.....



.... als ik weer een lijntje neer leg. :mrgreen:
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bleef het maar bij twee lijntjes, mijn eerstse lijnen zijn lekker!
Maar de rest van de lijnen die ik neem zijn nog lekkerder!

Kan beter solliciteren bij de plaatselijke voetbalvereniging! Als lijnen trekker!

Aan sos komt geen eind, alles moet gewoon op! :rolleyes:
p
pietjepasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik merk wel dat ik de ontdekkende fase ben gebruik het nu 3maanden zo af en toen in het weekend.
Ik merkte wel als ik maar een lijntje neem dat ik me het eerste half uurtje 3 kwatier echt lekker voel en daar na een beetje vreemd.
En na 2 uur is dat gevoel helemaal weg, dan ben ik gewoon weer nuchter.
Dus een lijntje zonder alcohol.

En of coke echte kutdrugs is weet ik niet het is ook denk hoe je er mee omgaat,Als je honderden euro aan opmaak omdat je niet zonder kan.
Dan snap ik best dat je het een kutdrugs vind.
Maar als je gewoon af en toe een lijntje neemt en je voel je er lekker bij waarom niet.

Maar dat is ieder voor zich.

Groeten piet
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
htweeoo zei:
Soms ik vind het erg vreemd. Maar dan is de gram op op 2 uurtjes.
Ik weet niet waarom maar het gevoel dat je de Coke proeft in je keel en je slokdarm verdooft en moet je wat op tandvlees doen dat gevoel vind ik zo goddelijk. :wave:
Klik om te vergroten...

Dat dan weer wel :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Herkenbaar! De eerste twee lijnen voel ik me heerlijk en bij de derde lijk ik het effect bijna niet meer te kunnen voelen. Met als gevolg dat ik na 10 minuten alweer aan de vierde lijn begin te denken. Dat stel ik dan nog even tien minuutjes uit, maar dan "MOET" ik toch echt die vierde lijn snuiven. Dit gedrag blijft zich dan verder eigenlijk herhalen tot mijn coke op is. Omdat ik zo vaak achter elkaar blijf pakken, word ik alleen maar opgefucked en para. Dan krijg ik als het uit begint te werken, ook nog die verschrikkelijke down er achteraan (terwijl de fucked-upheid en para ook stug aan blijven houden) en ik bevind me voor mijn gevoel in een soort hel die nog behoorlijk wat slapeloze uurtjes aanhoudt....

Voor mij dus ook helemaal geen coke meer (heb het ooit eens bijna een jaar lang, gemiddeld twee/drie keer per week gebruikt), pep = veeeeeeeeeeeel fijner!
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cocaine= Paranoia of op z'n minst onrustig, in mijn geval dan.
Wat wel redelijk gaat is als ik uit ga, flink drinken en daarna af en toe en sleutelpuntje nemen. Daarbij moet ik dan ook wel alcohol blijven drinken.
Nee, t is niet mijn ding, zou er ook niet verslaafd aan kunnen raken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."