Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa een paar lijntjes.

Na een paar lijntjes.

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#1
na het eerste lijntje komt het echte gevoel niet meer terug jammer genoeg
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
htweeoo zei:
Ik begrijp wat je bedoelt van vreemd gevoel. Maar dit is omdat je niets doet.
Ik ging is eten in Mc Donalds dus ene lijntje in de wc en daarna op de bus praatkicks van uren dat is fijn.

Maar als ik thuiszit en ik snuif snachts dan zit ik wat op PC en kijk ik wat Tv en ik verveel me en dan is Coke niet fijn.
Klik om te vergroten...

YES YES EINDELIJK IEMAND DIE OOK OOIT BIJ DE MC DONALDS HEEFT GESNOVEN!
(ik dan wel speed maja snuive is snuive)
k
koekiemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#3
htweeoo zei:
Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke.
Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder.
Klik om te vergroten...

Coke man, das ook kei duur, die 2 keer dat ik Coke heb gehad was het gratis, heb ik toch ff geluk dak een vriend heb die coke/speed/pillen dealt. Haha, ooit ist gratizz proeven!:P

PS Coke is een grote dure wazige domme irriterende k*tdrug!

groetekes
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het plezier ervaar ik elke keer weer.....



.... als ik weer een lijntje neer leg. :mrgreen:
p
pilsnerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bleef het maar bij twee lijntjes, mijn eerstse lijnen zijn lekker!
Maar de rest van de lijnen die ik neem zijn nog lekkerder!

Kan beter solliciteren bij de plaatselijke voetbalvereniging! Als lijnen trekker!

Aan sos komt geen eind, alles moet gewoon op! :rolleyes:
p
pietjepasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik merk wel dat ik de ontdekkende fase ben gebruik het nu 3maanden zo af en toen in het weekend.
Ik merkte wel als ik maar een lijntje neem dat ik me het eerste half uurtje 3 kwatier echt lekker voel en daar na een beetje vreemd.
En na 2 uur is dat gevoel helemaal weg, dan ben ik gewoon weer nuchter.
Dus een lijntje zonder alcohol.

En of coke echte kutdrugs is weet ik niet het is ook denk hoe je er mee omgaat,Als je honderden euro aan opmaak omdat je niet zonder kan.
Dan snap ik best dat je het een kutdrugs vind.
Maar als je gewoon af en toe een lijntje neemt en je voel je er lekker bij waarom niet.

Maar dat is ieder voor zich.

Groeten piet
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
htweeoo zei:
Soms ik vind het erg vreemd. Maar dan is de gram op op 2 uurtjes.
Ik weet niet waarom maar het gevoel dat je de Coke proeft in je keel en je slokdarm verdooft en moet je wat op tandvlees doen dat gevoel vind ik zo goddelijk. :wave:
Klik om te vergroten...

Dat dan weer wel :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Herkenbaar! De eerste twee lijnen voel ik me heerlijk en bij de derde lijk ik het effect bijna niet meer te kunnen voelen. Met als gevolg dat ik na 10 minuten alweer aan de vierde lijn begin te denken. Dat stel ik dan nog even tien minuutjes uit, maar dan "MOET" ik toch echt die vierde lijn snuiven. Dit gedrag blijft zich dan verder eigenlijk herhalen tot mijn coke op is. Omdat ik zo vaak achter elkaar blijf pakken, word ik alleen maar opgefucked en para. Dan krijg ik als het uit begint te werken, ook nog die verschrikkelijke down er achteraan (terwijl de fucked-upheid en para ook stug aan blijven houden) en ik bevind me voor mijn gevoel in een soort hel die nog behoorlijk wat slapeloze uurtjes aanhoudt....

Voor mij dus ook helemaal geen coke meer (heb het ooit eens bijna een jaar lang, gemiddeld twee/drie keer per week gebruikt), pep = veeeeeeeeeeeel fijner!
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cocaine= Paranoia of op z'n minst onrustig, in mijn geval dan.
Wat wel redelijk gaat is als ik uit ga, flink drinken en daarna af en toe en sleutelpuntje nemen. Daarbij moet ik dan ook wel alcohol blijven drinken.
Nee, t is niet mijn ding, zou er ook niet verslaafd aan kunnen raken.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van Coke kan ik soms zo para worden echt niet normaal.
Ik heb na een paar gram nacht door smorgens rond 6 uur.

Ik dacht dat ik iemand hoorde ik ging bij het sleutelgat luisteren 45 minuten stond ik er.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
htweeoo zei:
Van Coke kan ik soms zo para worden echt niet normaal.
Ik heb na een paar gram nacht door smorgens rond 6 uur.

Ik dacht dat ik iemand hoorde ik ging bij het sleutelgat luisteren 45 minuten stond ik er.
Klik om te vergroten...

htweeoo zei:
Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke.
Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder.
Klik om te vergroten...

Ja, als ik helder denk ga ik ook altijd aan het sleutelgat luisteren
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je wat beter kijkt zie je dat ik er een paar gram doorhaal, wat dus ook komt door slaapgebrek.

Als je het bij enkele lijntjes houdt geen probleem.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
htweeoo zei:
Dat komt ook door tolerantie. Mijn eerste keer Coke had ik 3gr met 3 personen. We begonnen te snuiven om 12u 1 normale lijn we hebben gepraat tot 2u dan nog een lijn. We hebben maar 1 gram opgedaan op de nacht.

Nu heb ik 2 - 3 gr nodig voor mij alleen voor een nacht door te komen.
Klik om te vergroten...

Proficiat, en dat op je 16e. Of hoe oud ben je, 15-16? Ik geloof er geen zak van. Je schitterende uiterlijk komt dat ook niet ten goede, zoveel snuiven.

J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flugeltje zei:
htweeoo zei:
Van Coke kan ik soms zo para worden echt niet normaal.
Ik heb na een paar gram nacht door smorgens rond 6 uur.

Ik dacht dat ik iemand hoorde ik ging bij het sleutelgat luisteren 45 minuten stond ik er.
Klik om te vergroten...

htweeoo zei:
Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke.
Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder.
Klik om te vergroten...

Ja, als ik helder denk ga ik ook altijd aan het sleutelgat luisteren
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt dat je para kan worden, maar pas na een dagje doorhalen, niet zomaar natuurlijk.
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#15
El Retro zei:
htweeoo zei:
Dat komt ook door tolerantie. Mijn eerste keer Coke had ik 3gr met 3 personen. We begonnen te snuiven om 12u 1 normale lijn we hebben gepraat tot 2u dan nog een lijn. We hebben maar 1 gram opgedaan op de nacht.

Nu heb ik 2 - 3 gr nodig voor mij alleen voor een nacht door te komen.
Klik om te vergroten...

Proficiat, en dat op je 16e. Of hoe oud ben je, 15-16? Ik geloof er geen zak van. Je schitterende uiterlijk komt dat ook niet ten goede, zoveel snuiven.

Klik om te vergroten...

In België kan alles man. Hij heeft waarschijnlijk geen ouders of zij zitten ook zwaar aan de drugs, alleen gaat hij pas binne een 10-tal jaar snappen hoe zwaar hij het verkloot heeft voor zichzelf. Hoop dat ik de verrassing nu niet heb verpest ! :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Al die fucking cokeheads moeten niet zo zeiken.................... je hebt het verdomme zelf in de hand!!! stop met zeuren en begin met je leven, en geniet van coke als je kan, en niet omdat je moet! :rolleyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu ben ik dag op dag gestopt met Coke al 2 maanden.
Mijn ouders zijn anti drugs en roken niet eens.

:wave: Sorry dat jij het niet in de hand kan houden.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
pietjepas zei:
En of coke echte kutdrugs is weet ik niet het is ook denk hoe je er mee omgaat,Als je honderden euro aan opmaak omdat je niet zonder kan.
Dan snap ik best dat je het een kutdrugs vind.
Maar als je gewoon af en toe een lijntje neemt en je voel je er lekker bij waarom niet.

Maar dat is ieder voor zich.

Groeten piet
Klik om te vergroten...

15 jaar geleden dacht ik precies zo....

beter nog tot 2 jaar terug dacht ik zelfs nog zo,hoewel mijn consumptie verdrievoudigd was zonder dat ik er eigenlijk al teveel bij stilstond.
het sluipt erin,ook al sta je nog zo sterk in je schoenen.....
iedereen is ooit begonnen met enkele lijntjes voor de gezelligheid(meer heb je in t begin niet nodig).
maar des te toleranter je ervoor word des te meer je begint te snuiven om op t zelfde gezelligge niveau te blijven(wat heet gezellig)
en zo kost t je steeds meer euries.
p
pietjepasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb vaak als ik 2 of 3 lijntjes op heb,dat als ik daarna nog een lijntje neem er niet zoveel meer van merk meestal over 2 uur verspreidt.
Hebben jullie daar ook last van?


groeten piet
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Yep.

Ik heb met coke ook meestal dat ik het meest plezierige effect ervaar na de eerste lijn(en) die ik neem. De daaropvolgende lijntjes die ik leg voelen bijna altijd minder prettiger en veel opgefokter qua effect, bij mij althans.

Maar van de andere kant, met coke heb je toch bijna nooit een punt dat je denkt dat je genoeg gehad hebt, dus je blijf maar bijnemen. Wat weer resulteert in dat 'opgefokte, soms paranoïa gevoel'

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."