#1
na het eerste lijntje komt het echte gevoel niet meer terug jammer genoeg
htweeoo zei:Ik begrijp wat je bedoelt van vreemd gevoel. Maar dit is omdat je niets doet.
Ik ging is eten in Mc Donalds dus ene lijntje in de wc en daarna op de bus praatkicks van uren dat is fijn.
Maar als ik thuiszit en ik snuif snachts dan zit ik wat op PC en kijk ik wat Tv en ik verveel me en dan is Coke niet fijn.
htweeoo zei:Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke.
Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder.


htweeoo zei:Soms ik vind het erg vreemd. Maar dan is de gram op op 2 uurtjes.
Ik weet niet waarom maar het gevoel dat je de Coke proeft in je keel en je slokdarm verdooft en moet je wat op tandvlees doen dat gevoel vind ik zo goddelijk.![]()

htweeoo zei:Van Coke kan ik soms zo para worden echt niet normaal.
Ik heb na een paar gram nacht door smorgens rond 6 uur.
Ik dacht dat ik iemand hoorde ik ging bij het sleutelgat luisteren 45 minuten stond ik er.
htweeoo zei:Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke.
Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder.
htweeoo zei:Dat komt ook door tolerantie. Mijn eerste keer Coke had ik 3gr met 3 personen. We begonnen te snuiven om 12u 1 normale lijn we hebben gepraat tot 2u dan nog een lijn. We hebben maar 1 gram opgedaan op de nacht.
Nu heb ik 2 - 3 gr nodig voor mij alleen voor een nacht door te komen.
Flugeltje zei:htweeoo zei:Van Coke kan ik soms zo para worden echt niet normaal.
Ik heb na een paar gram nacht door smorgens rond 6 uur.
Ik dacht dat ik iemand hoorde ik ging bij het sleutelgat luisteren 45 minuten stond ik er.
htweeoo zei:Van Coke blijf je erg helder. Ik heb enkele examens gedaan onder Coke.
Wel irritant maar je hoofd blijft erg helder.
Ja, als ik helder denk ga ik ook altijd aan het sleutelgat luisteren
El Retro zei:htweeoo zei:Dat komt ook door tolerantie. Mijn eerste keer Coke had ik 3gr met 3 personen. We begonnen te snuiven om 12u 1 normale lijn we hebben gepraat tot 2u dan nog een lijn. We hebben maar 1 gram opgedaan op de nacht.
Nu heb ik 2 - 3 gr nodig voor mij alleen voor een nacht door te komen.
Proficiat, en dat op je 16e. Of hoe oud ben je, 15-16? Ik geloof er geen zak van. Je schitterende uiterlijk komt dat ook niet ten goede, zoveel snuiven.
![]()


Sorry dat jij het niet in de hand kan houden.pietjepas zei:En of coke echte kutdrugs is weet ik niet het is ook denk hoe je er mee omgaat,Als je honderden euro aan opmaak omdat je niet zonder kan.
Dan snap ik best dat je het een kutdrugs vind.
Maar als je gewoon af en toe een lijntje neemt en je voel je er lekker bij waarom niet.
Maar dat is ieder voor zich.
Groeten piet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."