Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Betrouwbaar adres is niet zo heel moeilijk te vinden betaal zelf 40 voor gr en heb dan super goede meteen van brok dus nix door dealer zelf er over heen gegooit."
"Krijg dit weekend een brok coke die ik wil versnijnden samen met mijn maat. Alleen nu vraag ik me af hoe kan ik weten hoeveel ik de op kan gooien. Het is een brok van 5 gram"
"waarom niet als ik er meer van kan maken en de kwaliteit blijft goed dan kan ik de een hele tijd mee verder.. snuif nog geen halve gram op een zaterdagavond."
"Als je coke voor de handel versnijdt dan vink het inderdaad ook slecht maar dit vink nie slecht profiteer de alleen maar van"
"Wordt alleen aggressief als mensen dat tegen mij doen verders heel relaxt."
"Was dit weekend bij men dealer om wat lekkers op te halen maar hij had de coke nog in brok vorm ''FLAKES''. Hij aan het mengen aan maar wat me opviel is dat die op een brok van 5 gram 5 gram mix opgooide. Tot mijn verbazing was de coke nog extreem goed iemand een verklaring hievoorr"
"Doodstraf denk dat als je echt goede flakes heb die niet te snuiven zijn"
"Gah me nu niet vertellen dat 50% gewend ben en nooit beter heb gehad. Men moeder is geboren op aruba heb daar ook nog familie wonen ga daar 1x per jaar heen op vakantie dus weet wel wat de echte shit is. Het viel mij alleen op dat die 1 op 1 nog zo goed werkte"
"hangt de vanaf welke ik heb heb ook bij bepaalde personen waar k haal zere en dikke strot krijg is niet fijn weet ook niet waar het mee te maken heeft. overegens is het wel goed spul."
"Dat heb ik niet heb zelf als ik een lijntje opheb dat ik heel onrustig word. Als ik meer heb gehad dan heb ik daar helemaal geen last meer van."