#1
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
htweeoo zei:Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
idd niet!!!lysergine25 zei:htweeoo zei:Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
je noemt een getal ??
verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?
Stonie
ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.

htweeoo zei:Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
Tony Montana zei:hehehehe...
98% jah? Dat bestaat niet, oftewel je wordt beetgenomen.
75% is wel redelijk goed verkrijgbaar vind ik.
Meeste dealers verkopen shit en dan zit het op +/- 50% of zelfs lager.

Frisko zei:idd niet!!!lysergine25 zei:htweeoo zei:Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
je noemt een getal ??
verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?
Stonie
ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.
75% is al uitzonderlijk zeldzaam...
enige manier om te weten of je snuifcoke goed is is ofwel kennis ervan hebben oftewel uitkoken met amoniak en zien hoeveel er van over blijft....![]()
Armani7 zei:Frisko zei:idd niet!!!lysergine25 zei:htweeoo zei:Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
je noemt een getal ??
verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?
Stonie
ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.
75% is al uitzonderlijk zeldzaam...
enige manier om te weten of je snuifcoke goed is is ofwel kennis ervan hebben oftewel uitkoken met amoniak en zien hoeveel er van over blijft....![]()
ik kies voor de amo-methodekan je zien of je sos al dan niet zuiver en kan je het nog is lekker opbasen ook :d

hahahahahahahahahah zeg dat u dealer een NOOB is!!!bobo1234 zei:Nou ik heb de coke gekocht het ziet er wel een beetje anders uit dan wat ik normaal gebruikte ik gebruik zeer zelden en vindt het nog al prettig en wil het wel vaker gebruiken(met mate natuurlijk) maar deze is echt een witte poeder terwijl die ik normaal haalde zaten ook kleine brokjes tussen. en hij zei tegen me als ik het tussen me vingers zou wrijven verdoven me vingers ik heb dat alleen nog niet geprobeert vindt t een beetje zonde. en wat denken jullie? Ik heb het net trouwens ff tusse me vingers gewrijfd en het verdween gewoon lijkt alsof ik tandpaste aan me vingers heb gehad maar me vingers verdoofde niet. maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."