Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVuur onder cocaine..

Vuur onder cocaine..

42 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maybe laten testen in nederland wat anders. Ik geloof niet puur op de praat van iemand. Met ammoniak gaat dat degelijk ?
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan je gewoon niet je coke verwarmen (zoals het kwaliteit trukje uit de film blow) en kijken op hoeveel graden hij smelt.
volgens de film is 100°C de smelt temperatuur van "cutting agents".
200°C is zuiver coke.
wat je dealer over dat "goede coke verdamt en slechte verbrandt" zei klinkt ook maar BS.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
htweeoo zei:
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
Klik om te vergroten...

75%... "één van de betere"
Understatement van het jaar.

75% is disco shit, als ik dat nog eens mag tegenkomen betaal ik echt wel €50 voor een gram :hearteyes:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij de Testservice zeiden ze dat 74% gemiddelde was.
Er zat bij mij lidocaine in.
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niemand hier heeft ooit coke van 89% gehad...

Et gemiddelde is 10 - 25%

Dus niet zo stoer doen mensjus...
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehehehe...

98% jah? Dat bestaat niet, oftewel je wordt beetgenomen.
75% is wel redelijk goed verkrijgbaar vind ik.

Meeste dealers verkopen shit en dan zit het op +/- 50% of zelfs lager.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar die ammoniak truuk. Wat doe je dan lepel ammoniak en beetje poeder erin en als er veel zinkt heb je troep ?
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tony Montana zei:
hehehehe...

98% jah? Dat bestaat niet, oftewel je wordt beetgenomen.
75% is wel redelijk goed verkrijgbaar vind ik.

Meeste dealers verkopen shit en dan zit het op +/- 50% of zelfs lager.
Klik om te vergroten...
:wink:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#9
74% het gemiddelde...

bwahaha

*rolt van links naar rechts van t lachen*

Kerel als ik een kilo 74% vind neem ik een 2e hypotheek om die shit te kopen.

Hypothetisch natuurlijk want ik heb niet eens een 1e hypotheek. :mrgreen:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
lysergine25 zei:
htweeoo zei:
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
Klik om te vergroten...

je noemt een getal ??

verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?

Stonie

ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.
Klik om te vergroten...
idd niet!!!
75% is al uitzonderlijk zeldzaam...

enige manier om te weten of je snuifcoke goed is is ofwel kennis ervan hebben oftewel uitkoken met amoniak en zien hoeveel er van over blijft.... :wave:
Klik om te vergroten...

ik kies voor de amo-methode :tongueout: kan je zien of je sos al dan niet zuiver en kan je het nog is lekker opbasen ook :d
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Acetonewash.

Rest delen door starthoeveelheid.

Tadaa!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#12
Armani7 zei:
Frisko zei:
lysergine25 zei:
htweeoo zei:
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
Klik om te vergroten...

je noemt een getal ??

verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?

Stonie

ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.
Klik om te vergroten...
idd niet!!!
75% is al uitzonderlijk zeldzaam...

enige manier om te weten of je snuifcoke goed is is ofwel kennis ervan hebben oftewel uitkoken met amoniak en zien hoeveel er van over blijft.... :wave:
Klik om te vergroten...

ik kies voor de amo-methode :tongueout: kan je zien of je sos al dan niet zuiver en kan je het nog is lekker opbasen ook :d
Klik om te vergroten...

Suikerdampen roken is de shiiiit, ouwe!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
uitkoken is nog niet zo makkelijk hoor .....

:wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
de cokepasta die bij de "fabriekjes" wegkomt bevat 90% cocaine, de rest zijn residu van de hulpstoffen. sterker kan je het niet krijgen. alleen met extractie, maar ik heb nog nooit gehoord van een dealer die de coke extraheert, om een nog puurder stoffje te krijgen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
bobo1234 zei:
Nou ik heb de coke gekocht het ziet er wel een beetje anders uit dan wat ik normaal gebruikte ik gebruik zeer zelden en vindt het nog al prettig en wil het wel vaker gebruiken(met mate natuurlijk) maar deze is echt een witte poeder terwijl die ik normaal haalde zaten ook kleine brokjes tussen. en hij zei tegen me als ik het tussen me vingers zou wrijven verdoven me vingers ik heb dat alleen nog niet geprobeert vindt t een beetje zonde. en wat denken jullie? Ik heb het net trouwens ff tusse me vingers gewrijfd en het verdween gewoon lijkt alsof ik tandpaste aan me vingers heb gehad maar me vingers verdoofde niet. maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker.
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahahah zeg dat u dealer een NOOB is!!!
verdoven tss je vingers!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
b
bobo1234Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou ik heb de coke gekocht het ziet er wel een beetje anders uit dan wat ik normaal gebruikte ik gebruik zeer zelden en vindt het nog al prettig en wil het wel vaker gebruiken(met mate natuurlijk) maar deze is echt een witte poeder terwijl die ik normaal haalde zaten ook kleine brokjes tussen. en hij zei tegen me als ik het tussen me vingers zou wrijven verdoven me vingers ik heb dat alleen nog niet geprobeert vindt t een beetje zonde. en wat denken jullie? Ik heb het net trouwens ff tusse me vingers gewrijfd en het verdween gewoon lijkt alsof ik tandpaste aan me vingers heb gehad maar me vingers verdoofde niet. maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker.
T
TheChippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
bobo1234 zei:
Nou ik heb de coke gekocht het ziet er wel een beetje anders uit dan wat ik normaal gebruikte ik gebruik zeer zelden en vindt het nog al prettig en wil het wel vaker gebruiken(met mate natuurlijk) maar deze is echt een witte poeder terwijl die ik normaal haalde zaten ook kleine brokjes tussen. en hij zei tegen me als ik het tussen me vingers zou wrijven verdoven me vingers ik heb dat alleen nog niet geprobeert vindt t een beetje zonde. en wat denken jullie? Ik heb het net trouwens ff tusse me vingers gewrijfd en het verdween gewoon lijkt alsof ik tandpaste aan me vingers heb gehad maar me vingers verdoofde niet. maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker.
Klik om te vergroten...
hahahahahahahahahah zeg dat u dealer een NOOB is!!!
verdoven tss je vingers!! :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Dat is idd ontzettend onzinnig. Dan zou je die troep bv ook op je nek kunnen smeren om een flash te krijgen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
bobo1234 zei:
maar ik zal zowiezo morgen het laten teste bij drugs-test.nl dan weet ik het zeker.
Klik om te vergroten...

En wees niet beschaamd he je dealer is zo wie zo een NOOB jij niet.
Jij bent beter bezig dan je NOOB dealer, laat ons aub ook weten wat de werkelijke getallen waren ok ?

Nu al bedankt voor de moeite, ik weet ook nu al dat je dealer een klant kwijt is,

Groet

Stonie
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frisko zei:
lysergine25 zei:
htweeoo zei:
Elk dealerpraatje dus. Ik haal mijn coke 75% puur en van veel mensen die ook kopen hoor ik dat dat al een van de betere in Antwerpen is.
Klik om te vergroten...

je noemt een getal ??

verklaar aan ons allen hoe je daar aan komt ?

Stonie

ps: Ik geloof er namelijk geen reet van.
Klik om te vergroten...
idd niet!!!
75% is al uitzonderlijk zeldzaam...

enige manier om te weten of je snuifcoke goed is is ofwel kennis ervan hebben oftewel uitkoken met amoniak en zien hoeveel er van over blijft.... :wave:
Klik om te vergroten...
R
RapidoLid
01-01-2024, 00:00
#20
...

ben ik de ENIGSTE op dit forum die een volledige gram (mss 0.9 minimum) heeft weten cleanen met ammoniak en met het blote oog ALLES heb weten overblijven?????

laten we NOG zeggen dat het 90% is...

top-spul van een discrete top-dealer die in het groot verkoopt
als je wil (en als het mag) wil ik gerust de normale aankoopprijs van een GOEDE ONVERSNEDEN DEALER erbij zetten...
niet omdat ik stiekem ZOU dealen (belachelijk risico op een forum) maar om toch te laten weten dat ik er verstand van heb

want nu mag je me uitlachen en beschuldigen van stoerdoenerij (dat zie ik al tegen 300km/u aankomen :))
maar ik weet wat ik gezien heb
en ik weet wat ik weet
denk wat je wil

ontopic: ECHT SPIJTIG dat er zoveel BROL in de omloop is.. zelfs brol van mss 30-40%!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."